Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra!!

Men jeg anbefaler sterkt at du kjøper kompresjonsstrømper altså! Mange synes at det ser helt forferdelig ut, og vondt å ha på seg. Men de gjør absolutt nytta si! (har hatt blodpropp selv ifbm svangerskap, derfor er jeg litt opptatt av det... :sjenert )

Tak for tipset, det er notert! :jepp: Lærer så mye av dere! :klemmer:

Så bra! Må ha vært veldig deilig å få den bekreftelsen! :jepp Ønsker deg en fin helg :klem

Takk PLutseliten! God helg til deg og! :klem:

Da er det bare å begynne å planlegge tur :hoppe

Jepp, det er det! :hoppe: Skal bestemme oss iløpet av helga hvor turen går! :D

Så godt å få lov å reise av legen! Holder med de andre som sier at støttestrømper (kompresjonsstrømper) er lurt å bruke!

Deilig å kunne begynne å planlegge ferietur sammen med kjæresten

God helg, hold godt fast på spiren din! :klem

Taaakk :hug: God helg til deg også Milla, håper du og dine har det bra :hjerte:

Hva er det jeg leser ? Har du blitt gravid igjen ? Så koselig, MonThe!! :jepp

:hug Gratulerer!!

Jaaa, det har jeg!! :strix: Har tenkt å fortsette å være det i ca 7 måneder til denne gangen! ;) Så koselig du tok turen innom! :klemmer:

Vil reise altså!! Sol og varme, ja takk :nigo

Ja, det blir deilig!!:D Synes vinteren i Nrge er alt for kald. Og alt for lang! :fryser: Når har dere tenkt på dra?? :klem:

--------

Ferdig på senvakt nå, har gått bra på jobb i dag :) Nå er det KG, tv og sofa på plana resten av kvelden, deeeilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i starten av uke 8 :sjenert: ..håper uken flyr avgårde, og at vi plutselig befinner oss i uke 9, uten noe tull!

Vært en lang dag på jobb, og skal tidlig på i morgen, så straks finne senga nå. Akkurat begynt på "Havfruen" av Camilla Läckberg, så blir sikkert liggende å lese en stund, bøkene hennes er vanskelig å legge fra seg :):natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i starten av uke 8 :sjenert: ..håper uken flyr avgårde, og at vi plutselig befinner oss i uke 9, uten noe tull!

Vært en lang dag på jobb, og skal tidlig på i morgen, så straks finne senga nå. Akkurat begynt på "Havfruen" av Camilla Läckberg, så blir sikkert liggende å lese en stund, bøkene hennes er vanskelig å legge fra seg :):natti:

Jeg er helt sikker på at det går bra MonThe... straks er ungen ute ;)

Havfruen har jeg på nattbordet og! Men har lagt meg for sent til at jeg kan begynne på den.. :fnise: De er vanskelige å legge fra seg ja! :jepp:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også uken(e) flyr avgårde, men aldri har vel tiden gått så sakte som nå :ler: Hjelper vel ikke akkurat at jeg er sykemeldt heller, ligger bare hjemme og velter meg i min egen "elendighet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt sikker på at det går bra MonThe... straks er ungen ute ;)

Havfruen har jeg på nattbordet og! Men har lagt meg for sent til at jeg kan begynne på den.. :fnise: De er vanskelige å legge fra seg ja! :jepp:

Ha en fin dag :klem:

Hihi, ja plutselig! :rødme:

Når du starter på den - legg deg tidlig! ;) Ble liggende å lese til langt på natt, klarte ikke legge den fra meg før jeg var ferdig! :fnise: Anbefales så absolutt!! (men ikke begynn på den om du skal tidlig opp morgenen etter, var helt ødelagt på jobb:p )

Håper du har hatt en fin søndag! :klem:

Håper også uken(e) flyr avgårde, men aldri har vel tiden gått så sakte som nå :ler: Hjelper vel ikke akkurat at jeg er sykemeldt heller, ligger bare hjemme og velter meg i min egen "elendighet" :fnise:

..men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! :rødme:

*ser for seg Virre som velter seg rundt i sin egen elendighet* :fnise:

Håper formen har vært litt bedre i dag Virre! :klemmer:

-----------

I dag har formen vært elendig igjen. Kom meg gjennom arbeidsdagen på et vis da, og slukna tvert jeg kom hjem. Går sånn i bølgedaler dette med kvalmen. Lurer på om jeg blir mer kvalm når jeg er sliten? :klø: Heldigvis fri i morgen, det blir deilig :jepp: Har sett film med noen venninner i kveld. De har begge småbarn, så ble litt prat om graviditet/baby/amming/våkenetter etc -- gleder meg sånn til det er vår tur :rødme:

Håper alle har hatt en fin søndag :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig med en fridag!!:) Har fått sneket inn litt husarbeid også, så nå er badet skinnende rent, og bolledeig står til heving.

Kostholdet har ikke vært noe skryte av den siste uken :sjenert: Brekker meg av tanken på fisk og kylling - det eneste som "frister" er pizza og taco!! Får heldigvis i meg en del frukt da, og tar tran og Lifelines "Gravid", så håper spira får i seg det den trenger allikevel. Men får litt dårlig samvittighet..

Fikk foresten produktene jeg bestile fra "Mama Mio" i dag. Og slapp å betale toll, helt greit! :) Begge kremene luktet himmelsk, gleder meg til å prøve de! :jepp:

Ønsker alle en god mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også fått "klarsignal" fra sjefen, ferie er i boks!! Nå er det eneste som gjenstå å bestille tur. Sittet på nett og kikket nå. Hadde eegentlig bestemt oss for Makadi Bay i Egypt. Men etter å ha lest litt rundt ble vi litt usikre. Kanskje Sharm el Sheikh er bedre?? Noen av dere som har erfaring?? Har lyst på en avslappende ferie, med snorkling/bading/late dager ved strand/basseng. Og kjekt om det går an å rusle litt rundt og titte på folk/butikker om kveldene... Hmm, vanskelig dette! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig! Bare husk å ha reiseforsikring i orden, vi hadde booket oss bryllupstur i tre uker, men måtte avlyse siden kvalmen aldri slapp taket. Du kommer selvfølgelig til å være i storform :) men greit å være på den sikre siden!

Har aldri vært i Egypt, så har ingen tips å komme med, men deilig kommer dere nok til å få det uansett!

Ha en fin mandagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen MonThes!! :)

Måtte bare sjekke innom for å se hvordan det sto til... Så bra at spiren klamrer seg fast! Det gjør den her og! :D

Ser at du har lest/leser Camilla Läckberg, har lest alle sammen og de er helt fantastiske!!

Høres deilig ut med ferietur!!

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi også fått "klarsignal" fra sjefen, ferie er i boks!! Nå er det eneste som gjenstå å bestille tur. Sittet på nett og kikket nå. Hadde eegentlig bestemt oss for Makadi Bay i Egypt. Men etter å ha lest litt rundt ble vi litt usikre. Kanskje Sharm el Sheikh er bedre?? Noen av dere som har erfaring?? Har lyst på en avslappende ferie, med snorkling/bading/late dager ved strand/basseng. Og kjekt om det går an å rusle litt rundt og titte på folk/butikker om kveldene... Hmm, vanskelig dette! :vetikke:

Så deilig med en ferie da :rødme:

Det har jeg lyst til også, siden neste sommer liksom ikke er aktuell for noe ferie... :fnise:

Men lurer på om jeg ikke har lest noe engang om at man bør vere forsiktig med å snorkle når man er gravid? Noe med at det å bevisst holde pusten ikke er bra?

Men så lenge du holder deg i overflaten og puster gjennom snorkelen skulle vel de kunne gå fint? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig! Bare husk å ha reiseforsikring i orden, vi hadde booket oss bryllupstur i tre uker, men måtte avlyse siden kvalmen aldri slapp taket. Du kommer selvfølgelig til å være i storform men greit å være på den sikre siden! Har aldri vært i Egypt, så har ingen tips å komme med, men deilig kommer dere nok til å få det uansett!

Ha en fin mandagskveld!

Avbestillingsforsikring og reiseforsikring er i orden, bare sånn i tilfelle ;) Blir det bryllupsreise på dere når lillejenta har kommet eller? Håper du har hatt ei fin uke :klemmer:

Hei!

Er bare innom og oppdaterer meg på hva som skjer her i gården :skravle

Ha en fortsatt fin uke :klemmer

Så koselig at du titter innom! Håper du har en fin uke også! :klem:

:vinke: Er innom for å oppdatere meg litt :wink Så deilig det blir å komme seg vekk litt! :jepp Håper du får en fin uke :klemmer

Ja, det blir fantastisk! Kjenner det hjelper litt på jobb-motivasjonen allerede :fnise: Håper uka di også har vært fin :hug:

Hei igjen MonThes

Måtte bare sjekke innom for å se hvordan det sto til... Så bra at spiren klamrer seg fast! Det gjør den her og! :D

Ser at du har lest/leser Camilla Läckberg, har lest alle sammen og de er helt fantastiske!!

Høres deilig ut med ferietur!!

Ha en fin kveld!

Så koselig at du tar turen innom meg! :) Ja, elsker de bøkene! Nå går jeg spent å venter på nummer 8 :jepp: Herlig å høre! Og du? HAr hørt at spirene har store planer om å fortsette å klamre seg fast til de er ferdige og klare til å komme ut! ;)

Så deilig med en ferie da :rødme

Det har jeg lyst til også, siden neste sommer liksom ikke er aktuell for noe ferie... :fnise

Men lurer på om jeg ikke har lest noe engang om at man bør vere forsiktig med å snorkle når man er gravid? Noe med at det å bevisst holde pusten ikke er bra?

Men så lenge du holder deg i overflaten og puster gjennom snorkelen skulle vel de kunne gå fint? :klø

Blir vel ikke den helt store ferie-virksomheten neste sommer nei! Da er vi travelt opptatt med å ruge, føde og være spedbarnsmammaer :rødme: Har lest litt om dykking/snorkling (hadde håpt å få dykke) , men ser bare at det står at dykking ikke anbefales, så snokrling skal vel sikkert gå greit. Om jeg skulle finne ut at det ikke er bra å holde pusten så får jeg ligge i overflaten og duppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en travel uke på jobb denne uka. Kjenner jeg er sliten, og at det skal bli veeeldig godt med helg i morgen :jepp: Formen er egentlig ganske bra. Kvalmen har vært litt bedre de siste to-tre dagene ..og tiden går faktisk litt fremover, er 8 + 5 i dag! :hoppe:

Vi har foresten bestilt oss ferietur, det blir en uke i Egypt! :sol: Gleder meg!! ..deilig å kunne se frem til sol og varme, når det er isete/snø og -8 grader ute :fryser:

I kveld er det sofakos med kjæresten, og pastagryte til middag :sikle: Lurer på å dra å leie en Stephen King skrekkfilm, en skikkelig klassiker. Håper alle har en fin kveld!

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at du tar turen innom meg! :) Ja, elsker de bøkene! Nå går jeg spent å venter på nummer 8 :jepp: Herlig å høre! Og du? HAr hørt at spirene har store planer om å fortsette å klamre seg fast til de er ferdige og klare til å komme ut! ;)

Ja jeg og! Har du hørt om hun planlegger en nr 8? :jepp::);) Håper det!! :gjeiper:

Så bra da, vi satser på det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og! Har du hørt om hun planlegger en nr 8? :jepp::);) Håper det!! :gjeiper:

Så bra da, vi satser på det!! :)

Har ikke hørt det, men hun kan jo ikke slutte nå?? Er jo nesten blitt glad i rollefigurene :fnise: Det satser vi på ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt det, men hun kan jo ikke slutte nå?? Er jo nesten blitt glad i rollefigurene :fnise: Det satser vi på ja :jepp:

Nei leste litt på nettet for en stund siden at det var noe nytt på trappene, men tror det var ment denne "Snøstorm og mandelduft" som hun har gitt ut nå ganske nylig... Har hørt at folk har vært skuffet over denne, er ikke så lang, og ikke på langt nær gjennomført som det andre.. Så tror jeg styrer unna og gleder meg til forhåpentligvis en ny bok etterhvert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å ha en ferietur å se fremover mot hvis hverdagen virker tung :jepp:

Håper vi får til å dra til Egypt neste år også :jepp:

Tror jeg må skaffe meg disse bøkene dere snakker om også, de virker veldig fristende ut ihvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...