Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Den der hodepinen, har det noe med graviditet å gjøre? :klø: Verker så innmari! Får meg lissom ikke til å ta paracet heller, etter alle de der skribleriene. Er sikkert overhysterisk, men .. :sjenert:

Hei Monthe! Må ta meg en tur innom "hjemmet" ditt også :ler:

Mener jeg har lest at hodepinen kommer av den økte mengden progesteron i kroppen... :filer:

Og ja - det er koselig med dagbok :) Både terapi og sosialt på en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Monthe! Må ta meg en tur innom "hjemmet" ditt også :ler:

Mener jeg har lest at hodepinen kommer av den økte mengden progesteron i kroppen... :filer:

Og ja - det er koselig med dagbok :) Både terapi og sosialt på en gang :ler:

Velkommen skal du være, føl deg som hjemme :fnise: Mhm? Alt blir på en måte litt bedre når det er spira si skyld :ler: *stikker påbesøk til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Er innom og oppdaterer meg litt. Dette skal gå bra MonThe, krysser fingrene for at alt gjør det... Og det er ikke lenge til 18. desember, nå.. :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Er innom og oppdaterer meg litt. Dette skal gå bra MonThe, krysser fingrene for at alt gjør det... Og det er ikke lenge til 18. desember, nå.. :hjerte:

Koselig med besøk :) Ja, det gjør det... Tror det hjelper bare å komme seg gjennom den uka her jeg... Og da er jaggu 18 demseber ikke langt unna heller :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Har hatt en liten dagbokpause, men er tilbake. Måtte innom for å oppdatere meg hos det står til inne hos deg :popcorn:

Håper hodepinen går over snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har sust gjennom de par siste sidene (litt dårlig tid) og håper at alt står bra til og at hodepinen er bedre og at kvalmen ikke er så fæl!

Jeg måtte bare hive i meg et par paracet her for en ukes tid siden, og etter hva jeg forstår så er det vel ibux man skal holde seg unna.. Eller?

Hva skjer 18. desember? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :goodbye: en liten nattaklem fra meg :klem:

Hørtes koselig ut med julekonsert :)

Gøy å følge med på utviklingen på noe som snart kan betegnes som et lite foster :) Håper hodepine og kvalme snart forsvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 desember er her på null komma niks :nigo: Skal bli deilig å bikke den grensa altså!!! Også vil jeg ha gravidmage nå, ikke bare tjukkasmage(les:oppblåst) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Har hatt en liten dagbokpause, men er tilbake. Måtte innom for å oppdatere meg hos det står til inne hos deg :popcorn

Håper hodepinen går over snart :klemmer

Setter på :kaffekopp: slik at den står klar til neste gang du er innom! :) Takk for det! God fredag Arven1! :klem:

:vinke

Har sust gjennom de par siste sidene (litt dårlig tid) og håper at alt står bra til og at hodepinen er bedre og at kvalmen ikke er så fæl!

Jeg måtte bare hive i meg et par paracet her for en ukes tid siden, og etter hva jeg forstår så er det vel ibux man skal holde seg unna.. Eller?

Hva skjer 18. desember? :klø

:klem

Takk for det pus :) Ja, man skal holde seg unna Ibux, men det er ikke så lenge siden det var en artikkel om Paracet og skader på fosteret. Nå er det vel snakk om langtidsbruk av Paracet som kan føre til skader, men kjenner terskelen for å bruke smertestillende er litt høyere når jeg er gravid :)

12 uker ;):ler:

Aaaaahhhh! Selvfølgelig! :skya:

Jaaaa :bolledeig:

Du er heldig som nærmer deg 12 uker! Kan tenke meg du gleder deg, snart er du over i langt tryggere farvann :jepp

Det skal bli fantastisk! Er godt med alle milepælene en er ferdig med :jepp: Hvis det er noen "trøst" så har faktisk tiden gått ganske fort fram til hit, sånn når jeg tenker tilbake ;)

Hei :goodbye en liten nattaklem fra meg :klem

Hørtes koselig ut med julekonsert :)

Gøy å følge med på utviklingen på noe som snart kan betegnes som et lite foster :) Håper hodepine og kvalme snart forsvinner!

Takk for gode ord Ripsy, og den gode klemmen :) Håper alt er bra med deg! :klemmer:

18 desember er her på null komma niks :nigo: Skal bli deilig å bikke den grensa altså!!! Også vil jeg ha gravidmage nå, ikke bare tjukkasmage(les:oppblåst) :ler

Ja, kjenner som tiden flyr her rundt meg :ler: Det gleder jeg meg til og! :hoppe: ..når kan man tenke at det er en gravidmage, og ikke bare en oppblåstmage? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg opp uten hodepine :bolledeig: Kvalmen kjennes heller ikke så aller, aller verst ut, og har allerede fått ned en banan og en kopp med te! :)

Håper det holder seg sånn, i morgen drar vi nemlig til Trondheim! En liiten kjæresteweekend, med hotellovernatting ( håper kvalmen holder seg borte så jeg får nytt hotellfrokosten :fnise: ) julegavehandling og så skal vi å se "Julelatter". Det gleder jeg meg til! :hoppe:

...og i morgen er vi over i uke 10, da er vi lengre enn sist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bygdejenta

Håper helga di i Trondheim var bra MonThe! Og at du slapp kvalmen så du fikk nyte hotellfrokost :spise:

Var selv en tur til Trondheim og nøt julestemningen :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :goodbye:

Jeg hadde også en sinnsyk hodepine i begynnelsen. Selv om jeg var veldig forsiktig med paracet, sa jordmor at det er bedre å ta en enn at mor skal ha det vondt, for det påvirker fosteret igjen. Men som hun sa til meg: drikk mye vann, det skal hjelpe.

Håper du har hatt en fin helg, høres koselig ut med kjæresteweekend :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii jenter! :vinke:

Så koselig å komme på KG os se at dere har vært innom meg :klemmer:

Hadde en super tur til Trheim :hjerte: Julegaveshopping, julestemning i gatene og en tur innom Ikea rakk vi også (hurra for søndagsåpent Ikea). Og så deilig å være på hotell!, og bare være oss to :hjerte: Kvalmen holdt seg sånnoenlunde i sjakk så fikk nytt hotellfrokosten også! :) Og "Julelatter" var kjempegøy! Are Kalvø og Dagfinn Lyngbø sammen er jo helt fantastisk! :Nikke: Anbefales absolutt hvis noen har mulighet til å se det!

10+3 i dag :hoppe: Begynner virkelig å tro at dette går veien denne gangen! Babyverden; "Alle indre og ytre strukturer er nå komplette, barnet er nå et foster! Foster betyr ”liten” eller ”avkom” og skal bare vokse og modnes frem mot fødselen." :rødme:

Ellers meldte kvalmen seg for fullt igjen i går, og er sykemeldt ut denne uka. Puppene er superømme, magen er oppblåst, sexlysten er forduftet, og jeg har ikke vært på "do" på fem dager, så kjenner meg så absolutt gravid :fnise:

Kjære er på jobb i kveld, så nå blir det en skikkelig KGrunde for å oppdatere meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...