Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Dette skal gå bra! Vet jo så altfor godt at de tankene du går rundt med er vonde, og vanskelig å legge bort. Men nå er det faktisk vår tur, sånn er det bare :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold på de gode tankene, dette går selvfølgelig bra! Spennende å høre hva du får av svar ang flyreise, håper dere får lov å reise jeg :)

Jeg var på 3D ultralyd igår, gled deg til du kommer så langt! Fineste jenta som lå og smilte til oss. VIPS - så er du der også, for dette kommer til å gå bra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal gå bra! Vet jo så altfor godt at de tankene du går rundt med er vonde, og vanskelig å legge bort. Men nå er det faktisk vår tur, sånn er det bare :jepp:

:klemmer:

Ja, det er vår tur nå ja, og sånn er det bare! :jepp::hug:

Hold på de gode tankene, dette går selvfølgelig bra! Spennende å høre hva du får av svar ang flyreise, håper dere får lov å reise jeg :)

Jeg var på 3D ultralyd igår, gled deg til du kommer så langt! Fineste jenta som lå og smilte til oss. VIPS - så er du der også, for dette kommer til å gå bra for deg!

Takk for gode ord :hug: Ååh, så gøy med 3dUL!! Det var sikkert en helt fantatisk opplevelse!! :jepp: Tenk da, er ikke så aaalt for lenge ti den lille jenta deres ligger på gulvet deres og smiler til dere! :rødme:

------------

Kjenner jeg blir mer og mer engstelig. Er vel sikkert for at vi nærmer oss "første milpæl". Komme oss gjennom uke 8 uten noe tull. Har ikke tenkt så mye på det tildigere, har vel klart å holde tankene unna. Men har kommet snikende nå. Og så har jeg vært så dum at jeg har lest litt om 2.gangs SA/MA. Dumme, dumme meg! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tilbake i dette- skal-gå-bra-modus*

Er jo ingenting som tilsier at dette skal gå galt enda en gang. Som sagt, jeg går for gull denne gangen! :jepp: Skal nå heller "bekymre" meg for hvor ferieturen vår i februar skal gå. Og tar selvfølgelig utgangspunkt i at jeg da er omring 22/23 uker på vei! ;)

Har lest litt rundt på nett om å reise mens man er gravid. Mange steder står det at leger og jm ikke anbefaler å reise utenfor Europa under graviditeten. Skal selvfølgelig snakke med legen min før vi tar noen avgjørelse, men innstiller meg nå litt på at Maldivene kanskje er utelukket. Og har tittet litt på andre fine plasser. Har bla. sett på Egypt. Fant et kjempefint hotell, med "All Inclusive" til en ganske billig penge (iallefall myyye billigere enn Maldiveneturen). Kanskje det er et alternativ? Nå er vel strengt tatt ikke Egypt i Europa heller da, men det må vel gå bra?? Er jo ikke så veeldig langt å reise. I tilelgg skal jeg jo selvfølgelig ta alle forhåndsregler som er mulig i forhold til mat og drikke og sånt. *drømmer seg bort til varmere strøk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hotell har du sett på i forhold til Egypt?

Har selv veldig lyst å dra dit selv, så håper vi får mulighet til det i løpet av neste år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hotell har du sett på i forhold til Egypt?

Har selv veldig lyst å dra dit selv, så håper vi får mulighet til det i løpet av neste år :jepp:

Har aldri vært i Egypt, og ikke sikker på hvilke områder som er bra, men tittet på dette;

http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=8034&SelectedPackage=65_c3_HRG4_MAPA2_VN1%3a6_H12JSUc1_E3_OSLD201102100730003_HRG8%3a2_VN2_411%3a&BookingQuery=34005%3a4492%3ad2011011312667%3a0%3a8%3an1%3a2_42%3a42%3a0%3a2%3a&BrowsePrev=False&UseBookingFlow=True&HotelId=8034

Kikket også på dette, men det var ikke ledig på "våre datoer" :

http://www.ving.no/egypt/makadi-bay/makadi-spa-hotel

Ellers så var det også noen fine i Sharm El Sheikhområdet, men tror ikke jeg har lyst dit. Aner ikke hvorfor :fnise:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det er jo kjempe mange flotte steder der da, så man trenger jo ikke å dra til Sharm El Sheik for eksempel :)

Hotellene virket jo kjempe flotte da! Lagrer dem som favoritter slik at jeg har dem også ti ldet blir aktuelt å bestille noe :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det er jo kjempe mange flotte steder der da, så man trenger jo ikke å dra til Sharm El Sheik for eksempel :)

Hotellene virket jo kjempe flotte da! Lagrer dem som favoritter slik at jeg har dem også ti ldet blir aktuelt å bestille noe :lur:

Synes det området der, Makadi Bay, så helt perfekt ut. Nydelig strand, og fine hoteller. Har lyst til å slappe av, og nyte tida med kjæresten. Ikke fly rundt på typiske "turist"greier. Har faktisk aldri vært i "Syden", er litt skeptisk til slike turist-magneter. Men kjenner det går an å glede seg til en evt. Egypt tur altså! :jepp:

Men har ikke heelt slått fra meg Maldivene heller. Men det er vel kanskje det beste. Har ikke lyst til å bruke ferien på å uroe meg heller. Må vel snakke meg legen, og høre hva hun tror. Men er jo egentlig tullete å bestille seg en legetime bare for å snakke om dette.. Går det an å ringe og spørre? :klø: Har litt legeskrekk, på den måten at jeg er "redd" for å dra til legen uten kjempegod grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo gå an å bare ringe og snakke med legesekretærene også :jepp:

De burde vel kunne hjelpe også :)

Ja, får prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: lenge siden jeg har vært innom her nå. Har vært litt mindre aktiv de siste par ukene.

Har trua på at dette går veien for dere :)

Morsomt med ferieplanlegging da. Blir nok bra uansett hva dere velger, så lenge dere får litt sol og varme og Masse kvalitetstid sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: lenge siden jeg har vært innom her nå. Har vært litt mindre aktiv de siste par ukene.

Har trua på at dette går veien for dere :)

Morsomt med ferieplanlegging da. Blir nok bra uansett hva dere velger, så lenge dere får litt sol og varme og Masse kvalitetstid sammen.

Koselig at du titter innom Ripsy! :hug: Takk for gode ord! Ja, det blir nok bra, uansett :) Håper alt er bra med deg :klemmer:

:vinke: Er innom med en liten :klem:! Håper du har en fin kveld :kose:

Tuusen takk for god klem! Sender en stooor en tilbake! :hug:

------

I dag har egentlig vært en veldig rar dag. Engstelig. Og litt glad. Svinger mellom ferieplanlegging og gode tanker, og redsel, gråt og dumme tanker. Oppå alt er jeg kvalm. Hele tiden, utenom når jeg tvinger meg selv til å spise litt. Usj. Må bare understreke, at jeg klager ikke altså, bare sier. Rart, hvordan ting er.

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har egentlig vært en veldig rar dag. Engstelig. Og litt glad. Svinger mellom ferieplanlegging og gode tanker, og redsel, gråt og dumme tanker. Oppå alt er jeg kvalm. Hele tiden, utenom når jeg tvinger meg selv til å spise litt. Usj. Må bare understreke, at jeg klager ikke altså, bare sier. Rart, hvordan ting er.

Tror det er veldig normalt jeg... Tenk på hva du har i bagasjen, pluss at hormonene herjer som bare det. Da er det kanskje ikke så rart at det svinger litt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig normalt jeg... Tenk på hva du har i bagasjen, pluss at hormonene herjer som bare det. Da er det kanskje ikke så rart at det svinger litt? :klem:

Hei Shasna! :vinke:

Takk for ord. Du har nok helt rett :jepp: Håper alt er bra med deg :hug:

---------

Litt bedre i dag, både i humør og med tanke på kvalmen. Passer veldig bra, siden jeg har arbeidshelg. Kjenner at terskelen for å ringe legen synker i takt med at engstelsen øker, tar ikke sjansen på å "presse" meg selv på jobb om jeg føler meg elendig. Er tross alt spira som er det viktigste! Men satser på at formen holer seg noenlunde bra i helga da :jepp:

Har foresten ringt til legekontoret for å høre om restriksjoner ift. flyreiser. Snakket med en legesekretær, hun skulle prate med fastlegen min, og så skulle de ringe opp igjen. Håper på positivt svar :jepp: Hadde vært så deilig med en romantisk, avslappende ferietur :hjerte:

Ønsker alle en god fredag, og en finfin helg!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte legen tilbake. Hun hadde snakket med svangerskapsspesialisten på legekontoret, og det er ingen fare med å fly!! Må selvfølgelig tenke på det med bldpropp, bevege seg mye og drikke mye, men selve babyen ( :rødme: ) har det bra på flyturen! Han påpekte også forsiktighet med mat -- kokt, godt stekt, skrellet, eller la være å spise det ;)

Jippiiii, da kan i bestille oss tur! :nigo::skya::danse::hoppe:

..og så var det så koselig når hun sa "babyen" :rødme:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da ringte legen tilbake. Hun hadde snakket med svangerskapsspesialisten på legekontoret, og det er ingen fare med å fly!! Må selvfølgelig tenke på det med bldpropp, bevege seg mye og drikke mye, men selve babyen ( :rødme: ) har det bra på flyturen! Han påpekte også forsiktighet med mat -- kokt, godt stekt, skrellet, eller la være å spise det ;)

Jippiiii, da kan i bestille oss tur! :nigo::skya::danse::hoppe:

..og så var det så koselig når hun sa "babyen" :rødme:

Så bra!! :)

Men jeg anbefaler sterkt at du kjøper kompresjonsstrømper altså! Mange synes at det ser helt forferdelig ut, og vondt å ha på seg. Men de gjør absolutt nytta si! :) (har hatt blodpropp selv ifbm svangerskap, derfor er jeg litt opptatt av det... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få lov å reise av legen! Holder med de andre som sier at støttestrømper (kompresjonsstrømper) er lurt å bruke!

Deilig å kunne begynne å planlegge ferietur sammen med kjæresten :)

God helg, hold godt fast på spiren din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...