Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med positiv test MonThe

Taaakk :rødme:

Fine testene

:klemmer:

Mmm, er de fineste!! :jepp:

Hvorden er formen? Merker du noe til det som skjer nedi magen??

:klemmer:

Hei Virre! :vinke:

Formen er egentlig bra den! :) Føler meg ikke så gravid enkli...Litt småkvalm om morran, men det går raskt over, og trett.. Enn der?:)

---------------

Usj, hatt litt vondt i magen den siste timen på jobb i dag. Skulle egentlig ta en kaffe med ei veninne etter jobb, men fikk litt panikk av vondt`en i magen, avlyste, og dro hjem. Ligna ikke på mens-smerter, eller slik "hold" som jeg har hatt før. Var på en måte mer bølgende, over hele nedre mageområdet. Har gitt seg nå, men har litt panikk.. Håper det ikke er noe galt..

Tok en gravitest i morges, bare på gøy , og streken var sterkere enn noensinne.. det må jo være bra?

:pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra ja :nigo: :nigo: Det var nok sikkert ikke noe farlig.. Skjønner at du bekymrer deg, stakkars, men alt står nok bra til!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ikke tenk på sjansen for at du kan miste. Det sliter deg helt ut. Jeg klarte etter to uker aktiv gravid (Altså, at jeg visste at jeg faktisk var gravid :P ) å roe ned nervene, og trodde fullt og helt at det kom til å gå bra :) Så prøv å øv deg. Hvorfor skulle det IKKE gå bra? Du har jo allerede mistet en gang, sannsynligheten for at du mister en gang til er veldig liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra ja :nigo: :nigo: Det var nok sikkert ikke noe farlig.. Skjønner at du bekymrer deg, stakkars, men alt står nok bra til!! :klemmer:

Takk søte,snille du! :klemmer:

Prøv å ikke tenk på sjansen for at du kan miste. Det sliter deg helt ut. Jeg klarte etter to uker aktiv gravid (Altså, at jeg visste at jeg faktisk var gravid :P ) å roe ned nervene, og trodde fullt og helt at det kom til å gå bra :) Så prøv å øv deg. Hvorfor skulle det IKKE gå bra? Du har jo allerede mistet en gang, sannsynligheten for at du mister en gang til er veldig liten :)

Takk for gode ord Niennas! :klem: Ja, må prøve å fokusere på andre ting. Jeg og kjære har egentlig "bestemt oss" for at dette skal gå bra, at det er vår tur nå. Men tanken sniker seg inn allikevel. Kjente jeg fikk helt panikk når jeg fikk vondt i magen. Er sikkert ingenting... :sjenert: Igjen, takk for gode ord :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten mandagsklem til deg :klemmer:

Skjønner du synes det er tidlig å si noe, men må man så må man. Jeg tror det skal gå bra for dere denne gangen :jepp:

Ja, håper det :jepp:

Skjønner at du ikke vil fortelle så tidlig.. men som Ripsy sier, må man så må man :klemmer: Lykke til. Jeg er sikkert på at det ordner seg! Ha en fin dag :)

Takk for det :) Håper dagen din har vært fin :klemmer:

---------

Snakket med sjefen i dag, det gikk kjempebra!:) Var nok ikke så veldig overrasket, etter det som skjedde i sommer, hadde nok venta litt på det;) Vi ble enige om å ikke fortelle de andre siden jeg ikke ønska det, så fikk fiksa litt diskret på vaktene mine de neste ukene. Så tar vi det litt etter litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at sjefen tok det så bra, og at vaktene dine blir endret slik at du ikke trenger å uroe deg for det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det var nok ingenting.. Sittert i sofaen og kjent godt etter nå, i en time.. :sjenert:

Blir kanskje litt veel stressa. Bare så redd for at noe skal gå galt! :gjeiper:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt sammen litt klær, tørka støv og begynt på middagen, ingen vondt. Må nesten le litt av meg selv nå, som fikk så panikk isted :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er redd, da... :klemmer: Men prøv å ikke tenke på muligheten for å miste. Når jeg tenker på det bestemmer jeg meg bare for å være sikker på at det går bra, for man blir ikke bedre forberedt av å tenke det verste hele tiden. Det er ikke lett, men det hjelper i alle fall for meg. Og magesmerter er helt normalt! Jeg har hatt vondt i magen stort sett hele dagen, hver dag, etter at kvalmen kom... Ikke tenk på det, du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du er redd, da... :klemmer: Men prøv å ikke tenke på muligheten for å miste. Når jeg tenker på det bestemmer jeg meg bare for å være sikker på at det går bra, for man blir ikke bedre forberedt av å tenke det verste hele tiden. Det er ikke lett, men det hjelper i alle fall for meg. Og magesmerter er helt normalt! Jeg har hatt vondt i magen stort sett hele dagen, hver dag, etter at kvalmen kom... Ikke tenk på det, du! :klem:

Takk for gode ord Sushi! :klemmer: Klarer stort sett å tenke positivt, men redselen sniker seg innimello iblant. Har gått hele kvelden og vært redd for å gå på do, er så redd det skal komme blod. Er bare dumt, blir jo ikke bedre av å tenke sånn. :scorpis: Nei, dette skal gå bra! Det må det! :jepp:

----------

Skal til legen i morgen. I hovedsak for å få noen papirer jeg trenger ift jobb. Men kjenner det skal bli godt å prate litt og. Er veldig fornøyd med fastlegen min, hun er veldig grei og støttende. Trenger å høre at hun sier at det mest sannsynlig kommer til å gå bra denne gangen.. Er lissom litt ekstra godt å høre det fra en lege. Og så er det jo litt spennende også da, og fylle ut diverse papirer, og planlegge litt framover :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå bra, MonThe!! :klemmer: Må være godt å få snakket litt med fastlegen sin, ja.. Da roer du deg nok sikkert litt ned og får spurt om ting og snakket om ting som uroer deg. Du skal se alt blir så bra så :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå bra, MonThe!! :klemmer: Må være godt å få snakket litt med fastlegen sin, ja.. Da roer du deg nok sikkert litt ned og får spurt om ting og snakket om ting som uroer deg. Du skal se alt blir så bra så :hjerte:

:klem:

---------

Da har jeg vært hos legen, det var godt :jepp: Snakka litt om følelsene rundt det som skjedde i sommer, og hvordan det føles nå.. Er jo litt blandede følelser denne gangen. Hun sa at jeg måtte prøve å legge det litt bort, og heller konsentrere meg om at jeg er gravid nå, og "leve" i denne graviditeten. Synes egentlig det var ganske godt sagt, og det er godt å høre at selv om det gikk galt nå så er det absolutt ingenting som tilsier at det skal gå galt denne gangen :jepp:

Menstermin er 5. juli :rødme:

KJenner meg litt tryggere i dag, og at det kribler i magen. Tenk, jeg er gravid!! :hoppe:

Har delt det med de nærmeste i dag også. De vet at vi har prøvd lenge, og om SA`en, så føles naturlig å dele nyheten med de også nå. Mamma ble rørt til tårer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lever virkelig på din lykke for tiden!

Hva er din og din kjæres tanker om bryllup? Utsettelse, eller bryllup med spedbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk snakket ut med legen :jepp:

Likte veldig godt det legen sa om at du må leve i denne graviditeten :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...