Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Hurra hurra :hoppe: Jeg er tom for clearblue sine, men har prøvd med billigtestene.. sterkere strek i går enn i dag, så da regner jeg med EL er på hell..?? Har i alle fall stått på denne uka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra hurra :hoppe: Jeg er tom for clearblue sine, men har prøvd med billigtestene.. sterkere strek i går enn i dag, så da regner jeg med EL er på hell..?? Har i alle fall stått på denne uka :fnise:

Det høres veeldig bra ut!! Herlig å stå på :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Håper så veldig at spira sitter for dere denne måneden, altså! :duskedame: Oktoberbølgen, hey, hey, hey! :duskedame:

:strix:

Jaaa! :duskedame::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme hjem fra jobb i dag, kjære hadde dekka bordet og ordna til nystekte rundstykker med deilig pålegg. Tok meg i å tenke at jeg håper jeg ikke kan spise vossafår og salami særlig lenger :fnise:

Selvfølgelig tid til litt : :humpe: i dag også, EL er vel på hell nå.. Kan ikke forstå hvis spira ikke sitter denne måneden altså, har jo stått på som bare det :nigo::fnise:

Bunkra meg i sofaen med en kopp te, en bok og KG nå, kjære er dratt på jobb.. Har fri i morgen, så i kveld skal jeg sitte oppe leeenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi satser jo på oktober, gjør vi ikke det da :ler: Det skal gå nemlig!!!! Vi godtar ikke annet, da blir det reklamasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjenner det kribler i magen*

(av ELspenning, er ikke på symptomjakt heelt enda)

:fnise:

Håper spira har klort seg fast!!

:duskedame: oktoberbølgen :duskedame:

Det hørtes forresten utrolig fristende ut med nystekte rundstykker :sikle: Hmm... kanskje jeg skal bake i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser jo på oktober, gjør vi ikke det da :ler: Det skal gå nemlig!!!! Vi godtar ikke annet, da blir det reklamasjon :fnise:

Hva skal vi levere tilbake da?? Eggstokkene? Mannen? :skratte:

:fnise:

Håper spira har klort seg fast!!

:duskedame: oktoberbølgen :duskedame:

Det hørtes forresten utrolig fristende ut med nystekte rundstykker :sikle: Hmm... kanskje jeg skal bake i morgen :)

Ripsy :vinke: Så koselig at du stakk innom :) Det håper jeg og :rødme: Det var veeldig godt :sikle: *går og smører på ett til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri hele dagen, pg ingen spesielle planer. Skal kose meg inne i dag, surfe etter litt bryllupsinspirasjon og shine her hjemme :) *prøve å tenke på noe annet enn EL/spire/IKM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu vanskelig å la være å tenke på noe, når man hele tiden tenker på at man ikke skal tenke på det :fnise:

Gjort unna litt her hjemme da - skifta på senga, vanna planter, tørka støv og vaska klær:)

Og har titta litt på bryllupsting - tenk, det er under 10 måneder til jeg og kjære skal bli mann og kone :rødme: Nesten uvirkelig! Heldigste meg, som har verdens beste!! :hjerte:

Har også begynt å tenke litt på julegaver - er ikke såå lenge igjen til jul heller nå!;) Lurer på hva jeg skal finne på til kjære, til både bursdag og jul - han har bursdag neste måned. Han har lissom alt han trenger..og jeg har allerede gitt han hjemmelaget album, egenlaget cd, egenlaget lerret, feriereise... :klø:

*har jo tenkt på mye annet, og gjort en hel masse i dag - allikevel klarer spire-tankene å snike seg innemellom alt*

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :vinke: Heldige deg som har hatt fri i dag! Klart det kommer spiretanker da... men det er jo bare fordi du snart ser sånn ut: :gravid:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! :vinke: Heldige deg som har hatt fri i dag! Klart det kommer spiretanker da... men det er jo bare fordi du snart ser sånn ut: :gravid:

:strix:

Håper jeg blir seende slik ut :gravid: av de rette grunnene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kjenner meg godt igjen!

Ikke lett når jeg sitter foran pc'n hele dagen og egentlig skal jobbe med oppgave.... Vurderer å stenge KG og google i morgen :kjefte:

Det er jo ikke rart vi gleder oss og er spente på dette her - det er jo for det første et kjempestort valg å bestemme seg for å bli prøvere :sengekos: Og det å faktisk få det til vil jo bli en kjempestor endring i livet :kgbaby:

Åhh- for en spennende tid dette her er :rødme:

Nå skal jeg bake rundstykker etter å ha blitt fristet her inne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kjenner meg godt igjen!

Ikke lett når jeg sitter foran pc'n hele dagen og egentlig skal jobbe med oppgave.... Vurderer å stenge KG og google i morgen :kjefte:

Det er jo ikke rart vi gleder oss og er spente på dette her - det er jo for det første et kjempestort valg å bestemme seg for å bli prøvere :sengekos: Og det å faktisk få det til vil jo bli en kjempestor endring i livet :kgbaby:

Åhh- for en spennende tid dette her er :rødme:

Nå skal jeg bake rundstykker etter å ha blitt fristet her inne! :nigo:

KG er avhengighetsskapende!! Hadde jeg skullet jobbet på dataen måtte jeg nok ha skrudd av KG for å få gjort noe fornuftig :P

Mhm :jepp: Har lissom ikke hatt helt "trua" de siste månedene, men denne måneden kjenner jeg at jeg er mer spent enn noensinne! Kjenner meg helt som en ny-prøver her jeg sitter :hoppe: La den sitte!!! :duskedame:

Mmm, kos deg med baking!:) Her står tomatsuppe å putrer, og hvitløksbaguetten er i ovnen :sikle:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er oktoberpositiviteten som slår til :hoppe: Synes det er så mange som er positive i dagbøkene her nå, og det er så moro :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange som har trua :jepp:

....Oktober = høstmørket, høstvær, inneaktivitet :lur:

Til sommeren = gravid

:heiajente::duskedame::hoppe:

Jeg håper iallefall VELDIG at du blir gravid! Fram til jeg blir en prøver selv, så har jeg bestemt meg for å leve litt igjennom deg :D Så nå må du bli gravid for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...