Gå til innhold

MonThes verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det viktigste denne dagen er å slappe av og la andre ordne opp dersom noe ikke går helt etter planen! Og ikke stress for mye kvelden før!

Andre ting jeg var spesielt glad vi valgte:

- frisør, sminking og champagne sammen med forlover - dette var veldig koselig!

- live musikk og åpen bar (men dette kommer jo an på budsjettet)

- ikke altfor mange lange taler (men dette kan jo være vanskelig å påvirke)

Tips til ting jeg kunne ønske hadde vært annerledes:

- noen som kunne organisert fotograferingen utenfor kirken. Fikk ikke med alle jeg ville på bildene.

edit: Fikk foresten masse tips her på KG før jeg skulle gifte meg :kghjerte:

Har svært flittig bruker av KGs bryllupsforum her og :kghjerte: Takk for tips!:) Har tenkt ganske likens selv og, det blir åpen bar og livemusikk, og jeg og forlover har planer om kvalitetstid med spa dagen før bryllupet + at hun skal være med på sminking og sånt før bryllupet:) Talene aaaner jeg ikke hvordan det blir med, min nærmeste familie er ikke spesielt glade i å holde tale, men har noen svært taleglade tanter og onkler som liker å slå an en vits eller tre i lystig lag :fnise: Når det gjelder fotografering har vi booket en fotograf som skal følge oss hele dagen, og skal ha møte med henne på forhånd, da skal jeg huske på å nevne at vi vil ha organiserte bilder med alle de vi vil ha med!:) Igjen, tusen takk for tips! *bryllupsdrømmerier* :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foresten, morgenkvalme i morges og... :klø: Ingen andre symptomer, så har eegentlig ikke trua, siden jeg kjente det så "mye" og raskt sist... Er det mulig at graviditeten føles så annerledes fra gang til gang? :sjenert: *brylupsdrømmeriene ble slukt av spiredrømmerier*

Skrevet

Graviditeten kan så absolutt være forskjellig fra gang til gang! Jeg gleder meg masse til lørdag :D Det kan jo hente at du faktisk kan teste deg allerede?

Skrevet

Graviditeten kan så absolutt være forskjellig fra gang til gang! Jeg gleder meg masse til lørdag :D Det kan jo hente at du faktisk kan teste deg allerede?

Ja, kunne sikkert testa i dag, men hadde den vært negativ så hadde jeg sikkert tenkt at kaan jo hende det er litt tidlig, og testa i morgen også :fnise:

Skrevet

I dag passer jeg den 3 måneder gamle jenta til veninna mi, så nå ligger det ei nydelig lita tulle og sover ved siden av meg i sofaen :rødme: Har fått mat, har sunget litt, har kost litt, skreket litt, og nå ligger hun her og sover. Lager deilige kose/sovelyder. Klarer nesten ikke å slutte å se på henne. Den vakre lille nesen, det perfekte lille ansiktet. De små ørene. og de bittesmå fingerneglene. Og babylukta!

Babylengselen blir ikke akurat noe mindre av dette :rødme:

Skrevet

Oj, dette er jo nesten FOR spennende! Sikker på du ikke skal teste i dag? :sjenert: Trenger litt underholdning her jeg ligger :ler: For eksempel noen gode nyheter! :smilbla:

:duskedame:

(Høres forresten herlig ut å passe en liten baby :rødme: )

Skrevet

Oj, dette er jo nesten FOR spennende! Sikker på du ikke skal teste i dag? :sjenert: Trenger litt underholdning her jeg ligger :ler: For eksempel noen gode nyheter! :smilbla:

:duskedame:

(Høres forresten herlig ut å passe en liten baby :rødme: )

Søta! :fnise: Håper på å bringe dere gode nyheter imårn jeg ;) Er du hjemme fra jobb Sushi? Formen fortsatt ikke bedre, stakkars?? :troest:

--------

Er herlig å passe en liten baby :rødme: Kan ikke huske sist jeg passa en sååå liten en. Nesten så jeg ble litt stressa når veninna mi kom innom med henne :fnise: Men gikk fort over :)

Skrevet

Så herlig å passe en liten baby :rødme:

Skrevet

Så herlig å passe en liten baby :rødme:

Jaaa :rødme: Øver meg på å være mamma nå :fnise:

Skrevet

Det snør ute, det er fyr i peisen, og det ligger en liten baby og sover ved siden av meg, idyll! :rødme:

Skrevet (endret)

Høres fantastisk ut :jepp:

Og tenkt hvor bra det blir når det er din egen baby som ligger der :rødme:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Åååå, høres ut som en pefekt dag :kgbaby: Hadde noen "lånt" meg en baby nå er det stor fare for at de ikke hadde fått den igjen :skratte:

Skrevet

Høres fantastisk ut :jepp:

Og tenkt hvor bra det blir når det er din egen baby som ligger der :rødme:

Jaa, tenk det!!! :rødme:

Åååå, høres ut som en pefekt dag :kgbaby: Hadde noen "lånt" meg en baby nå er det stor fare for at de ikke hadde fått den igjen :skratte:

Vurderer å bare beholde henne, veninna mi har jo en til :fnise:

Skrevet

Hei! Er innom og hilser på :) Er jo prøver selv, så er spennende å følge med på andre også :) Blir spennende når du skal teste imorgen, da.. Krysser fingrene og heier litt for deg :duskedame: Høres utrolig koselig ut å passe en liten en... Kan nok tenke meg at det ikke gjør deg mindre verpesyk :fnise: Du må ha en god helg :)

Skrevet

Hei! Er innom og hilser på :) Er jo prøver selv, så er spennende å følge med på andre også :) Blir spennende når du skal teste imorgen, da.. Krysser fingrene og heier litt for deg :duskedame: Høres utrolig koselig ut å passe en liten en... Kan nok tenke meg at det ikke gjør deg mindre verpesyk :fnise: Du må ha en god helg :)

Hei Plutseliten! :velkommen:

Så koselig med en hilsen, skal ta turen innom dagboken din og!:) Fortsett å :heiajente: , er så klar for en positiv test nå!! :rødme: God helg til deg også :klem:

Skrevet

Nå har gullet dratt hjem med mammaen sin, fikk ikke beholde henne :fnise: Var veldig kos å ha henne her, gleder meg enormt til den dagen det er min egen lille, nydelige baby som er her hjemme :rødme:

Nå skal jeg shine litt her hjemme - vaske badet, rydde opp litt i kildesorteringa, vaske klær og ta ut av oppvaskmaskina. Så er det duket for fredagskveld med kjære; hjemmelaget pizza, Xfactor og en stoor snopeskål, mmm! :sikle::hjerte:

Skrevet

Høres ut som om vi har en ganske lik fredagskveld foran oss :jepp:

Skrevet

Høres ut som om vi har en ganske lik fredagskveld foran oss :jepp:

Mhm? Heldige oss! :jepp:

Skrevet

God helg! :strix:

God helg til deg også sushi!! :klemmer:

Og tuuusen,tuusen takk for babystøv! :klemmer:

Håper så vanvittig at jeg òg kan dele ut babystøv om noen få dager :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...