Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lever virkelig på din lykke for tiden!

Hva er din og din kjæres tanker om bryllup? Utsettelse, eller bryllup med spedbarn?

Søt du er :klem:

Vi har bestemt oss for å la bryllup ligge fram til jul. Er ikke helt klar for å begynne å ombooke osv, før det har gått 12 uker. Så vi tar det da! :) Men er ikke aktuelt å gifte oss den 23. juli hvis alt går etter spireplana. OG DET GJØR DET! ;)

Så bra at du fikk snakket ut med legen

Likte veldig godt det legen sa om at du må leve i denne graviditeten

Ja, synes det var en god tanke. Og det har jeg tenkt å gjøre :jepp:

Godt du fikk pratet med legen da :jepp: Jeg tenkte å ringe i morgen.. :)

Ja, det var veldig godt. Fikk litt mer roa, og kjenner jeg klarer å glede meg nå! :) Det anbefales Virre :jepp::klem:

Gratulerer så masse med liten spire i magen! Så utrolig koselig :klemmer:

Tuusen takk :rødme: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna med en lykkelig, rolig følelse i dag! Tenk, jeg er gravid!! :hoppe: Har bestemt meg for å følge rådet av legen, og "leve" i denne graviditeten :jepp:

Måtte fyre av den siste testen (er jo ikke noe vits i å ha den liggende :P ) , og den var ganske solid! Streken kom opp samtidig med kontrollstrek, og er jo så og si like sterk og! :hoppe:

Er 4+5 i dag, og av symptomer har disse meldt seg:

Morgenkvalme ( kvalmebølger som ikke gir seg før jeg har spist/drukket noe )

Ømme pupper (på "sidene" )

Er klar for fler! :jepp::hoppe:

I dag kommer mamma, søstersen og mormor på besøk. De bor noen timer unna, men tar turen for å ferie den gode nyheten over en lunsj :rødme:

Håper alel får en strålende dag! :klemmer:

post-34763-1288253604,3106_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve å følge det rådet jeg også.. "Å leve i denne graviditeten".. Bruker mye av tiden min på å engste meg, og det kommer det jo ikke noe godt ut av!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du glemte å få med svangerskapsboken fra legen så kan du bestille den på nettet på babyverden sin hjemmeside :)

Var innom å henta den på legekontoret i dag :) Men takk :klem:

Så moro :hoppe: Så deilig det må være og våkne med den tanken... :nigo: Kos deg i dag, MonThe.. :kose:

Ja, det er deilig. Er den første dagen jeg har våkna med den følelsen, og ikke "håper det ikke skjer noe i dag"følelsen. Håper det er din tur snart også :jepp::klem:

Åååå! Det er så koselig å lese i boka di. Nyyyt graviditeten, og det er nok lurt å følge legens råd :klemmer:

Mhm! Takk for gode ord :klem:

Her var det god stemning :)

Må spre om meg med litt god steming når jeg kan, har vært nok av bekymra/lei seg innlegg de siste månedene ;)

Skal prøve å følge det rådet jeg også.. "Å leve i denne graviditeten".. Bruker mye av tiden min på å engste meg, og det kommer det jo ikke noe godt ut av!

:klemmer:

Ja, forsøk det Virre! Kan være lettere sagt enn gjort men.. Håper du fnner dne følelsen! :klemmer: HAr du bestilt time til legen?

--------

Hatt en fantastisk dag med mine, ble litt shopping og masse kos, og avslutta med pizza på Egon, mmm! ;D Deilig å kunne prate litt gravidsnakk med søstersen igjen. Godt å kunne dele gleden :rødme:

Nå er det fyr i peisen og film med kjære resten av kvelden. Tar meg tur innnom dagbøkene deres imårn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :rødme: Er godt å ha noen å prate med!!

Håper du får en tipp topp helg!! :klem:

Mhm :) Håper helga di blir flott også Virre! :klemmer:

--------

Nå har jeg satt deig til heving, skal lage pizzasnurrer :sikle: Jeg og kjære drar nemlig til trønderhovedstaden i dag, og må ha litt niste på veien ;) Skal på besøk til noen venner, og en liiiiten tur på Ikea :jepp: Og så gleder jeg meg til å ta turen innom Gina Tricot, har siklet på et skjerf og en skjorte på nettsiden deres, kyrsser fingrene for at de har det i butikken :hoppe:

Her har foresten ømem pupper meldt seg for fullt, auuu!! :fnise: Klager ikke altså, bare sier! :jepp:

Har foresten tenkt på en ting.. Har ikke kjent noe særlig til "strekkesmerter"/hold i magen (ligasmerter?) , i motsetning til sist.. Kan det være at livmora ikke har trukket seg helt sammen etter sist, og at det derfor ikke strekker sånn? Eller er dette også en ting som er forskjellig fra gang til gang? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi straks klare for å dra til Trheim :) Gleder meg til bilturen dit, det er så koselig :jepp:

God helg alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Har foresten tenkt på en ting.. Har ikke kjent noe særlig til "strekkesmerter"/hold i magen (ligasmerter?) , i motsetning til sist.. Kan det være at livmora ikke har trukket seg helt sammen etter sist, og at det derfor ikke strekker sånn? Eller er dette også en ting som er forskjellig fra gang til gang? :klø:

Ligamentsmerter heter det vel ja.

Dette er nok også ting som kan vere forskjellig fra gang til gang har jeg hørt.

Men kan jo kanskje vere som du sier at du har jo vert borti det en gang før, så kanskje du da ikke kjenner noe denne ganger, før det strekker seg lenger enn du var sist? :vetikke: ikke godt å si :klø:

Ønsker deg god tur og gooood helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei.

Er innom og titter åssen det går med den gravide. Ser du er ute på biltur i dag. Pizzasnurrer hørtes kjempe godt ut. Deilig å ha med på tur... :gjeiper:

Ha en kjempe god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere! :klemmer:

Det gjorde vi! :) Håper helga di og har vært fin! :klem:

Ligamentsmerter heter det vel ja.

Dette er nok også ting som kan vere forskjellig fra gang til gang har jeg hørt.

Men kan jo kanskje vere som du sier at du har jo vert borti det en gang før, så kanskje du da ikke kjenner noe denne ganger, før det strekker seg lenger enn du var sist? :vetikke: ikke godt å si :klø:

Ønsker deg god tur og gooood helg! :klemmer:

Ligamentsmerter heter det ja :fnise: Kan hende det ja... Spiller uansett ikke så veeldig stor rolle, men tenker på litt av hvert :P

Takk for det, håper du og hadde en fin helg! :klemmer:

God tur! Kos dere på bilturen :reise: og med pizzasnurrer. Håper dere får en bra helg!

PIzzasnurrer + biltur + min kjære = mmmm! :) Håper helga di og har vært fin! :klem:

Hei,hei.

Er innom og titter åssen det går med den gravide. Ser du er ute på biltur i dag. Pizzasnurrer hørtes kjempe godt ut. Deilig å ha med på tur... :gjeiper:

Ha en kjempe god helg! :)

Med den nygravide går det kjempebra! :rødme: Pizzasnurrer er kjæres nye favoritt! ;) Håper helga di har vært fin! :klem:

----------

Helga har vært kjempefin, med shopping og familiekos!:) Nå er det film, snopeskål, fyr i peisen, og søndagskveld, mmm! :hjerte:

Tar turen innom dagbøkene i morgen. Håper alle har hatt en fin helg! :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen svangerskap er like, så ville ikke stresset for mye ift de ligamentsmertene.. Jeg merket ingenting til det sist, men nå merker jeg endel. Det virker som om det aller aller meste er normalt :jepp:

Håper du får en superduper uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen svangerskap er like, så ville ikke stresset for mye ift de ligamentsmertene.. Jeg merket ingenting til det sist, men nå merker jeg endel. Det virker som om det aller aller meste er normalt :jepp:

Håper du får en superduper uke :klemmer:

Ja, sant det :) Superømme pupper, og morrakvalme, så bekymrer meg egentlig ikke :fnise:

Håper du og får en flott uke Virre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...