MonThe Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det viktigste denne dagen er å slappe av og la andre ordne opp dersom noe ikke går helt etter planen! Og ikke stress for mye kvelden før! Andre ting jeg var spesielt glad vi valgte: - frisør, sminking og champagne sammen med forlover - dette var veldig koselig! - live musikk og åpen bar (men dette kommer jo an på budsjettet) - ikke altfor mange lange taler (men dette kan jo være vanskelig å påvirke) Tips til ting jeg kunne ønske hadde vært annerledes: - noen som kunne organisert fotograferingen utenfor kirken. Fikk ikke med alle jeg ville på bildene. edit: Fikk foresten masse tips her på KG før jeg skulle gifte meg Har svært flittig bruker av KGs bryllupsforum her og Takk for tips! Har tenkt ganske likens selv og, det blir åpen bar og livemusikk, og jeg og forlover har planer om kvalitetstid med spa dagen før bryllupet + at hun skal være med på sminking og sånt før bryllupet:) Talene aaaner jeg ikke hvordan det blir med, min nærmeste familie er ikke spesielt glade i å holde tale, men har noen svært taleglade tanter og onkler som liker å slå an en vits eller tre i lystig lag Når det gjelder fotografering har vi booket en fotograf som skal følge oss hele dagen, og skal ha møte med henne på forhånd, da skal jeg huske på å nevne at vi vil ha organiserte bilder med alle de vi vil ha med! Igjen, tusen takk for tips! *bryllupsdrømmerier* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 21. oktober 2010 Foresten, morgenkvalme i morges og... :klø: Ingen andre symptomer, så har eegentlig ikke trua, siden jeg kjente det så "mye" og raskt sist... Er det mulig at graviditeten føles så annerledes fra gang til gang? *brylupsdrømmeriene ble slukt av spiredrømmerier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. oktober 2010 #183 Del Skrevet 21. oktober 2010 Graviditeten kan så absolutt være forskjellig fra gang til gang! Jeg gleder meg masse til lørdag :D Det kan jo hente at du faktisk kan teste deg allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 22. oktober 2010 Graviditeten kan så absolutt være forskjellig fra gang til gang! Jeg gleder meg masse til lørdag :D Det kan jo hente at du faktisk kan teste deg allerede? Ja, kunne sikkert testa i dag, men hadde den vært negativ så hadde jeg sikkert tenkt at kaan jo hende det er litt tidlig, og testa i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 22. oktober 2010 I dag passer jeg den 3 måneder gamle jenta til veninna mi, så nå ligger det ei nydelig lita tulle og sover ved siden av meg i sofaen :rødme: Har fått mat, har sunget litt, har kost litt, skreket litt, og nå ligger hun her og sover. Lager deilige kose/sovelyder. Klarer nesten ikke å slutte å se på henne. Den vakre lille nesen, det perfekte lille ansiktet. De små ørene. og de bittesmå fingerneglene. Og babylukta! Babylengselen blir ikke akurat noe mindre av dette :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. oktober 2010 #186 Del Skrevet 22. oktober 2010 Oj, dette er jo nesten FOR spennende! Sikker på du ikke skal teste i dag? Trenger litt underholdning her jeg ligger For eksempel noen gode nyheter! (Høres forresten herlig ut å passe en liten baby :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 22. oktober 2010 Oj, dette er jo nesten FOR spennende! Sikker på du ikke skal teste i dag? Trenger litt underholdning her jeg ligger For eksempel noen gode nyheter! (Høres forresten herlig ut å passe en liten baby :rødme: ) Søta! Håper på å bringe dere gode nyheter imårn jeg Er du hjemme fra jobb Sushi? Formen fortsatt ikke bedre, stakkars?? -------- Er herlig å passe en liten baby :rødme: Kan ikke huske sist jeg passa en sååå liten en. Nesten så jeg ble litt stressa når veninna mi kom innom med henne Men gikk fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #188 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så herlig å passe en liten baby :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så herlig å passe en liten baby :rødme: Jaaa :rødme: Øver meg på å være mamma nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det snør ute, det er fyr i peisen, og det ligger en liten baby og sover ved siden av meg, idyll! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #191 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Høres fantastisk ut Og tenkt hvor bra det blir når det er din egen baby som ligger der :rødme: Endret 22. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 22. oktober 2010 #192 Del Skrevet 22. oktober 2010 Åååå, høres ut som en pefekt dag Hadde noen "lånt" meg en baby nå er det stor fare for at de ikke hadde fått den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 22. oktober 2010 Høres fantastisk ut Og tenkt hvor bra det blir når det er din egen baby som ligger der :rødme: Jaa, tenk det!!! :rødme: Åååå, høres ut som en pefekt dag Hadde noen "lånt" meg en baby nå er det stor fare for at de ikke hadde fått den igjen Vurderer å bare beholde henne, veninna mi har jo en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 22. oktober 2010 #194 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei! Er innom og hilser på Er jo prøver selv, så er spennende å følge med på andre også Blir spennende når du skal teste imorgen, da.. Krysser fingrene og heier litt for deg Høres utrolig koselig ut å passe en liten en... Kan nok tenke meg at det ikke gjør deg mindre verpesyk Du må ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #195 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei! Er innom og hilser på Er jo prøver selv, så er spennende å følge med på andre også Blir spennende når du skal teste imorgen, da.. Krysser fingrene og heier litt for deg Høres utrolig koselig ut å passe en liten en... Kan nok tenke meg at det ikke gjør deg mindre verpesyk Du må ha en god helg Hei Plutseliten! Så koselig med en hilsen, skal ta turen innom dagboken din og! Fortsett å , er så klar for en positiv test nå!! :rødme: God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå har gullet dratt hjem med mammaen sin, fikk ikke beholde henne Var veldig kos å ha henne her, gleder meg enormt til den dagen det er min egen lille, nydelige baby som er her hjemme :rødme: Nå skal jeg shine litt her hjemme - vaske badet, rydde opp litt i kildesorteringa, vaske klær og ta ut av oppvaskmaskina. Så er det duket for fredagskveld med kjære; hjemmelaget pizza, Xfactor og en stoor snopeskål, mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #197 Del Skrevet 22. oktober 2010 Høres ut som om vi har en ganske lik fredagskveld foran oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 22. oktober 2010 Høres ut som om vi har en ganske lik fredagskveld foran oss Mhm? Heldige oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. oktober 2010 #199 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg! God helg til deg også sushi!! Og tuuusen,tuusen takk for babystøv! Håper så vanvittig at jeg òg kan dele ut babystøv om noen få dager :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå