Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Hurra for dult :rodmer: jeg kjenner det bare nå og da enda...med opptil en dag eller flere mellom hver gang. Har ikke kjent i dag enda.... :sjenert: driver å venter på et lite dult, hadde vært herlig å kjenne nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for dult :rodmer: jeg kjenner det bare nå og da enda...med opptil en dag eller flere mellom hver gang. Har ikke kjent i dag enda.... :sjenert: driver å venter på et lite dult, hadde vært herlig å kjenne nå :rodmer:

Eg kjende ikkje noko kvar dag eg heller, men no dei siste dagane har eg kjent noko kvar dag, men ikkje så markante dult som i går, det var første gong! :) Håper på meir i dag! :rodmer:

Mannen vart også veldig glad då eg sa at eg hadde kjent babyen sånn skikkeleg, og eg måtte seie ifrå neste gong det skjedde :) Trur han gleder seg til å få kjenne det utanpå, det blir nok stas for han :)

Hoppe litt for 21 veker! Litt sært, for eg var jo berre 19 veker for nokon dagar sidan, og så plutseleg 21! Men hoppe likevel! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :) Stikker innom og sier hallo jeg :) Så du hadde kommentert inne hos meg tidligere, men har ikke vært så flink til å oppdatere jeg :P

Så koselig at dere skal få en prins :babygutt: det skal vi og få oss :D Kjempe gøy. Gratulerer så mye :)

Og superkoselig med mye aktivitet og dulting :D Fantastisk!!

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :) Stikker innom og sier hallo jeg :) Så du hadde kommentert inne hos meg tidligere, men har ikke vært så flink til å oppdatere jeg :P

Så koselig at dere skal få en prins :babygutt: det skal vi og få oss :D Kjempe gøy. Gratulerer så mye :)

Og superkoselig med mye aktivitet og dulting :D Fantastisk!!

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

:velkommen: benni! :) Koselig at du stakk innom, og artig at du også skal få gut :)

Her er det liv i leiren kvar dag no, er kjekt at eg kjenner han kvar dag..blir litt beroliga då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: benni! :) Koselig at du stakk innom, og artig at du også skal få gut :)

Her er det liv i leiren kvar dag no, er kjekt at eg kjenner han kvar dag..blir litt beroliga då :)

Ja, det blir gøy med gutt :D

Ja, kjenner på den følelsen :) Godt å kjenne at det er noe der inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måledag i dag..vi held på og pussar opp det som skal bli barnerom, eit bittelite rom på knapt 4 m2 :) Så i dag har eg måla grunnstrøket, i fargen lys syrin :) Den er litt sånn lys lys lilla, for vi tenkte vi ville ha noko nøytralt på veggane, og heller bruke blått som tilbehør (gardiner, tepper, puter etc), for det kjem jo kanskje ei lita jente ein annan gong :) Då blir det lett å skifte ut :)

Mannen kjem heim om ca 1 time - håper han er i bedre humør enn i natt! Han snorker nemlig, ganske masse..og eg søv lett, så eg bruker øyrepropper kvar natt. Men han har sagt at eg må berre dulte i han viss han snorker. Og det gjorde eg i natt, to gonger, etter å ha ligget i senga ei god stund MED øyrepropper og høyrd på duringa.. Og då vart han driiitsur, og ville ikkje sove meir, og trua med å legge seg på eit anna rom etc etc. Trur han fekk sove til slutt da, men han var litt gretten i dag tidleg også.. Så eg får berre slutte med å dulte til han da! Rett og slett..

Men no grur eg meg til ungen kjem, for då kan jo eg ikkje bruke øyrepropper..tenk om eg ikkje høyrer ungen gjennom dei! Så då kjem eg til å ligge våken pga snorkinga til mannen, og måtte stå opp fleire gongar om natta pga ungen.. Eg trur eg må vere flink til å sove om dagen då! Ikkje anna råd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, snorking er ikke enkelt å leve med! Har heldigvis en samboer som ikke snorker..ellers vet jeg ærlig talt ikke hvor jeg skulle gjort av meg :sjenert: har nemlig vokst opp med snorking: min kjære far snorker verre enn et lokomotiv durer, og jeg hadde rom vegg-i-vegg.. Det var ikke få netter jeg måtte inn på mine foreldres soverom og dulte til pappa så han holdt fred :kjefte::fnise: Mamma har lært seg til å sove med snorkelydene, så kanskje det er håp for deg også - om 20 år så kanskje du sover godt selv om det støyer :gjeiper: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, snorking er ikke enkelt å leve med! Har heldigvis en samboer som ikke snorker..ellers vet jeg ærlig talt ikke hvor jeg skulle gjort av meg :sjenert: har nemlig vokst opp med snorking: min kjære far snorker verre enn et lokomotiv durer, og jeg hadde rom vegg-i-vegg.. Det var ikke få netter jeg måtte inn på mine foreldres soverom og dulte til pappa så han holdt fred :kjefte::fnise: Mamma har lært seg til å sove med snorkelydene, så kanskje det er håp for deg også - om 20 år så kanskje du sover godt selv om det støyer :gjeiper: :fnise:

Haha, lol, ja om 20 år, hohoho :skratte: Huff, det blir 20 harde år :fnise: Foreldra til ei venninne av meg sover faktisk på to forskjellige rom, fordi mannen snorkar sånn..(og venninna mi har arva det, så ho er ei skrekk å dele rom med :fnise: ) Men eg må sikkert berre venne meg til det, for det er lite å gjere med det, dessverre..Kanskje lurt å begynne å øve seg no da, før babyen kjem :) Slik at eg blir vant til våkenetter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått han til å prøve snorkespray eller snorkeplaster, da..? (vet de som snorker skjelden vil innrømme/tro på at de snorker såååååå ille, men det er verdt forsøket :gjeiper: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått han til å prøve snorkespray eller snorkeplaster, da..? (vet de som snorker skjelden vil innrømme/tro på at de snorker såååååå ille, men det er verdt forsøket :gjeiper: ).

Jo, vi prøvde det ein gong, men den snorkesprayen som han skal sprøyte bak i halsen, som er sånn skum, den var visst heilt forferdelig, og like før han brakk seg, stakkaren.. Og snorkeplaster funka IKKJE :gjeiper: I natt fekk heldigvis vi begge sove godt, hehe :jepp:

Har også fått vite at ei venninne av meg har fått baby, nesten TO mnd før tida! :sjokkert: Det var ein bitteliten baby, i følgje måla..men alt hadde heldigvis gått bra :) Eg har også lyst på baby NO, men veit eg må vente litt til, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg ein lang bytur i går, saman med mamma :) Møtte også eine søstra mi og to av småbrødrene mine, pluss tanta mi, og pappa såklart :) Men var mest saman med mamma, og det er alltid kjekt, for då handlar vi mykje ;)

Ho spanderte på meg mykje mammaklede på H&M, sikkert for 1000 kr! Fekk bla. to t-skjorter, ei sommerbukse og to tunikaer, veldig fine :)

Eg kjøpte også litt klede til mannen, er jo litt urettferdig at berre eg skal få klede ;) Var ombyggingssalg på Jack & Jones, så eg handla fem plagg til 100 kr pr. stk; to korterma skjorter, ein tjukkegensar (til hausten), ein v-halsgensar og ein shorts :) Han vart veldig fornøgd :)

Vi var også innom BabyComfort, og der fann eg ei nydeleg, blå sparkebukse som eg berre MÅTTE kjøpe :) Vi kjøpte same sort i kvit då vi fann ut i veke 10 at ungen hadde det bra, og no fann eg den i lyseblå...då smelta eg totalt :rodmer: Kjøpte også ein kvit body med lyseblå kant på kragen som passa perfekt til! Mannen vart overbegeistra! :rodmer: Og mamma fann eit supersøtt sengesett som ho berre MÅTTE kjøpe :fnise: Det blir det første barnebarnet deira, så det er ikkje rart ho gler seg :) Og det er jo berre 10 år sidan ho sjølv fekk unge, så ho hugsar nok mykje av gleda og forventningane :)

Eg holdt på å døy av at eg hadde vondt i føtene då vi var ferdige, for eg trur vi gjekk laaangt! Mange butikkar som skulle besøkast ;)

Mannen min, svigermor og eg var på bibeltime på bedehuset seinare på kvelden og det var jammen godt å få sitje litt, hehe :) ..sjølv om eg var kjempesvolten..det vart fiskegrateng og ein episode Band of Brothers då vi kom att frå bedehuset :) Litt sein kveld i går, med andre ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 veker! :hoppendeglad:

Og då er det berre EI veke att til legane kjem til å prøve å redde han lisjegull om han velger å kome då (men eg håper han ikkje velger det) :) Skal bli godt å komme seg over 23 veker :) Men foreløpig: jej for 22 veker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan legge ut eit ul-bilete av han lisjegull :) Dette var det artigaste, syns eg..det ser ut som om han har det fint, og er ein blid baby :) Lat oss håpe at han er like blid når han ser dagens lys :fnise:

Nydeleg er han i alle fall! :rodmer:

I dag får mannen min ferie, så då blir det betydeleg mindre datatid dei neste fire vekene..han er ikkje så glad i å bruke tid på data, så eg får snike meg til nokre minutt no og då, men det blir nok ikkje like mykje som no :)

Edit: fjerna ul-biletet. Han gull treng ikkje å ligge på nettet for evig tid.. :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har han sparka mykje, og då blir eg så glad :rodmer:

I kveld skal vi heim til foreldra mine og vere der heilt til mandag :) Det gler eg meg til! Det er så godt å kome heim av og til :) Vi skal overraske mormor og morfar med nytt soverom medan dei er på Sydenferie, og dei reiste i dag..så i helga blir det full rulle med måling, legging av golv, listing og pynting :) Trur soverommet er frå 70-talet og mormor er så flau over det, så ho blir nok kjempeglad! :)

Og på onsdag skal vi sjå HARRY POTTER-FILMEN!! Iiiih, eg gler meg!! :popcorn: Og grur meg, for eg veit at det skjer DET forferdelege som eg kjem til å grine sånn av... :trist::sukk: (men eg skal ikkje skrive det her, i tilfelle nokon ikkje veit kva DET forferdelege er...)

Sukk..lommetørkler må i alle fall vere med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fin prinsen din er <3 Ser ut som han har det bra der han ligger å smiler så fint :rodmer:

Hærlig med mye spark, sånn har det vært her i dag og- helt ekstremt, men til mamsens store glede :D

Ønsker deg en fin helg, og kos deg hos foreldrene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei silverdoe! Har lest igjennom dagboken din og vil gjerne følge med videre :) Er ikke mange dagene mellom oss! Gratulerer med gutt og hurra for 22 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Pitteliten! :) Kjekt at du vil følgje med :):jepp:

Eg trur han lisjegull framleis har det bra, for no kjenner eg han ofte :) Og eg syns det er kjempeherleg! (I alle fall fram til han begynner å sikte seg inn på blæra og ribbeina mine :fnise: ) :rodmer:

Blir litt mindre dataskriving no under ferien, merkar eg..men eg skal prøve å få snike meg til litt tid no og då :)

I kveld skal vi sjå Harry Potter-filmen, og eg gledar meg veldig :)

I helga var vi heime hos familien min ein tur, og då fekk eg vite ein hemmelighet, som mamma ikkje klarte å halde hemmeleg, lol :fnise: Storebroren min skal bli pappa! :tommelsmil: Men han har eigentleg ikkje sagt det til andre enn mamma og pappa (og mest sannsynleg hennar foreldre), men søstra mi klarte å skjønne det (ho har ein eller annan radar for dette..) og så røpte mamma seg til meg no i helga :) Men vi skal ikkje seie noko til broren min før han seier det sjølv! Ho er ca 10 veker på veg, så ca tre mnd etter meg :) Det blir skikkeleg stas! :) Håper alt går bra med dei :) Hurra!

Ha ei fin veke vidare, folkens! :jepp:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra med deg og lillegull :)

Og så koselig at du skal bli tante :rodmer:

Ønsker deg og ei fin uke videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...