Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

:klemmer: fra meg også.. kjenner litt på samme følelsen, selv om jeg aldri måtte foreta utskrapning. I disse dager hadde vi skulle blitt foreldre hvis jeg ikke hadde abortert i januar. Men jeg tenker ikke sååå mye på det, sånn egentlig - for det er som du sier: det er jo han HER som var ment å skulle komme :rodmer: Hadde jeg ikke vært gravid nå, og hatt et annet (ufødt) barn å være glad i, hadde nok saken vært annerledes.. Men det er jo ikke tilfelle, så da velger jeg heller å glede meg over verdens beste gomp i magen :hjerte: istedet for å sørge over det som kunne ha vært :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: til deg. Det er bra du ser det positive i det at du måtte ta utskrapning. Det er virkelig ikke en kjekk opplevelse (har gjort det selv), men du har gullklumpen i magen din nå som kommer ut om ikke så altfor lenge :strix:

:klemmer: fra meg også.. kjenner litt på samme følelsen, selv om jeg aldri måtte foreta utskrapning. I disse dager hadde vi skulle blitt foreldre hvis jeg ikke hadde abortert i januar. Men jeg tenker ikke sååå mye på det, sånn egentlig - for det er som du sier: det er jo han HER som var ment å skulle komme :rodmer: Hadde jeg ikke vært gravid nå, og hatt et annet (ufødt) barn å være glad i, hadde nok saken vært annerledes.. Men det er jo ikke tilfelle, så da velger jeg heller å glede meg over verdens beste gomp i magen :hjerte: istedet for å sørge over det som kunne ha vært :)

Tusen takk for fine ord, begge to! :) Det er jo rett som de seier, at det er fyren i magen NO som betyr aller mest :) Litt vemodig er det jo, å tenke på det som kunne ha vore, men det var rett og slett ikkje meininga å skulle bli noko. Så då velger eg å fokusere på skatten i magen min som kjem om ikkje så aaaaltfor lenge! :rodmer: Men eg håper eg (og vi!) slepp å oppleve å miste fleire gongar! :klemmer:

------------------------

No har eg nettopp snakka med mamma :) Skal ein tur heim i morgon, tenkte å sykle. Det er ca 1 mil, så det burde gå bra :) Ho har fri i morgon, og pappa har bursdag på onsdag, så då passar det bra å vere der til i alle fall då :) (Iiiik, men vi har ikkje kjøpt bursdagsgåve!! Pappa er altså verdas vansklegaste å kjøpe gåve til! :kjefte::fnise: ) Det blir godt å kome heimatt litt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:klemmer:

"Life works in mysterious ways". Jeg skjønner det er tungt å ha gått gjennom en utskrapning, men det er flott at du tenker på den flotte lille pjokken dere får om ikke så alt for lenge, som dere elsker så høyt. Den lille sønnen deres! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

"Life works in mysterious ways". Jeg skjønner det er tungt å ha gått gjennom en utskrapning, men det er flott at du tenker på den flotte lille pjokken dere får om ikke så alt for lenge, som dere elsker så høyt. Den lille sønnen deres! :strix:

Ja, hurra for den fine sonen vår! :strix: Det blir så fint å få treffe han sånn heilt på ekte :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gøy, men samtidig, på en rar måte, veldig ok. For som du sier, du ville ikke hatt verdens beste i magen nå da :rodmer: stooor :klemmer: til deg.

Og så må du kose deg hjemme hos mamsen og dem da :D Alltid godt å komme hjem til mamma :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gøy, men samtidig, på en rar måte, veldig ok. For som du sier, du ville ikke hatt verdens beste i magen nå da :rodmer: stooor :klemmer: til deg.

Og så må du kose deg hjemme hos mamsen og dem da :D Alltid godt å komme hjem til mamma :rodmer:

Tusen takk! :klemmer:

Skal koooose meg heime - det gjer eg stort sett alltid! :) Mannen reiste i dag tidleg, vi stod opp kl 5..snoooork! JA, eg la meg igjen etterpå! :) Så kl 9 reiser eg heimover og blir til i alle fall i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sprek du er som skal sykle :hoppe: Kos deg hos mamsen :)

Eg FØLER meg ikkje sprek..fysj, eg holdt på å dø pga dårleg kondis! :ler:

Det var heldigvis nydeleg fint ver i dag (i går kveld pøsregna det...) med sol og blå himmel, så det var flott sykkelver! Då eg hadde komt meg ca halvvegs måtte eg kaste opp da... :sjenert: Det vart sikkert mykje press på magen medan eg sykla, for eg sat jo litt foroverbøygd..og så var det ikkje sååå lenge sidan frukost.. Så den kom oppatt, gitt! :fnise: Men eg berre fortsatte etter eit lite stopp i grøfta, eg! Og kom fram til slutt, raud i fjeset som ein kokt hummar :ler:

Det er deilig å vere heime da, og berre slappe av :) Få mamma sin gode middag, sjå på Slankekrigen og andre høgintellektuelle seriar (mannen min vil berre sjå nyhetene.. :kjefte: ) og slappe av på sofaen..aaah!

No skal eg legge meg og sove leeeenge! Natta! :sovne::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, deeeeeilig å sove lenge! Eg stod ikkje opp før kl 12, då hadde eg dratt meg leeenge :) Litt uvant å sove åleine i dobbeltseng da, men veldig fint å sleppe øyrepropper :fnise:

No skal eg vere snill datter og sette på ei oppvaskmaskin :) Mamma kjem vel heim frå jobb snart. Og i stad vart minstebroren min sur på meg, fordi eg trua med å skru av Disney Channel viss han ikkje kasta noko rusk i søppelet, hihi :fnise: Då gjekk han på rommet sitt og furta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Herlighet som du drar deg! :fnise:

Jeg har alltid stått opp rundt det samme tidspunket, hver eneste dag i flere uker. Kl. 8 er typisk tid for meg å stå opp. :skratte:

Slem storesøster du er da! :skratte: Nei, de småbrødrene våre har en tendens til å furte når de er unge. :fnise: Nå er min voksen, men han furter da litt enda. :skratte: Uansett, vi er glad i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet opp? :overrasket: Du må ta det med ro! :Nikke: Er alltid deilig å være hos mamsen, man er liksom på hotell da føler jeg :sjenert: Du er flink og snill som setter på oppvaskemaskinen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, å kaste opp hørtes ikke noe særlig ut- du må huske å ta vare på deg selv! :)

(allikevel får jeg noen komiske bilder i hodet :fnise: IKKE fordi at du spydde, men synet av en gravid kvinne som stopper opp, spyr litt, og tråkker videre - uten å klage noe på det liksom :gjeiper: det sier på en måte litt om hvor trøff en gravid kvinne er, lar seg ikke vippe av pinnen så lett :5:;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet som du drar deg! : fnise:

Jeg har alltid stått opp rundt det samme tidspunket, hver eneste dag i flere uker. Kl. 8 er typisk tid for meg å stå opp. : skratte:

Slem storesøster du er da! : skratte: Nei, de småbrødrene våre har en tendens til å furte når de er unge. : fnise: Nå er min voksen, men han furter da litt enda. : skratte: Uansett, vi er glad i dem.

Ja, eg har dratt meg skikkeleg desse dagane ;) I dag stod eg opp kl 11 - heeerleg! :fnise: Står vanlegvis opp saman med mannen, kl 6. Men då må eg alltid sove ein liten lur utpå dagen, hehe :) Så det var godt å sove så lenge eg ville :) Furtinga til lillebror gjekk heldigvis over :fnise: Han er jo søt ;)

Kastet opp? : overrasket: Du må ta det med ro! : Nikke: Er alltid deilig å være hos mamsen, man er liksom på hotell da føler jeg : sjenert: Du er flink og snill som setter på oppvaskemaskinen : jepp:

Bra du slapper av hjemme hos din mor. Du må ikke tyne deg så langt at du kaster opp : klemmer:

Uff, å kaste opp hørtes ikke noe særlig ut- du må huske å ta vare på deg selv! :)

(allikevel får jeg noen komiske bilder i hodet : fnise: IKKE fordi at du spydde, men synet av en gravid kvinne som stopper opp, spyr litt, og tråkker videre - uten å klage noe på det liksom : gjeiper: det sier på en måte litt om hvor trøff en gravid kvinne er, lar seg ikke vippe av pinnen så lett : 5: ;) )

Hehe, ja, gravide kvinner toler det meste! ;) Det gjekk bra med meg altså, eg følte meg ikkje dårleg, eg trur det berre var eit resultat av mykje press/liten plass i magen.. Så noko måtte komme ut.. (haha, heller maten ut enn ungen! :ler: ) HELDIGVIS var det ingen som såg meg! :fnise: Men mens eg stod og tørka munnen kom det både ein annan syklist og nokre bilar.. men eg trur dei gjekk glipp av sjølve showet :fnise:

Men i dag tek eg bussen tilbake att.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, og så hadde snille mammaen min kjøpt 2 søte bodyar til oss på den marknaden! :hjerte: Langerma i str 60 (rar str..) med søt teikning på :) Og så hadde ho kjøpt 2 bodyar og nuuuusseleg rosa sparkebukse til broren min! Ho er så snill :rodmer: Trur ho gler seg skikkeleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg kome heim igjen :)

Av og til får eg briljante idear og kjem med gode løysingar i halvsøvne, og i dag var intet unntak. I halvsøvne kom eg på at passet mitt ikkje er gyldig! Pappa spurte nemlig i går, om passa våre var gyldige, og eg berre "jaaaada, ingen problem". Men jo! Problem! For eg har jo gifta meg sidan eg fekk passet, så det må eg få forandra, for eg har jo endra etternamn! Så i morgon må eg gå til lensmannskontoret og få det fiksa. Det kan jo ta eit par veker..og det er jo berre tre veker til vi reiser! Og det kom eg altså på i dag tidleg, i halvsøvne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer ikke passene rimelig kjapt i posten da?? Hm. Mener det bare går ei lita uke her vertfall :jepp:

Godt du kom på det, så slipper du å stå der og kanskje ikke komme med på flyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, no er jo det utanfor høgsesongen, så eg reknar med det skal gå greit. Men eg trur dei ber folk rekne med 10-14 dagar eller noko sånt.. Men eg trur det skal gå bra altså! :) (Men det var jammen godt eg kom på det! :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill mamma du har :jepp:

Det var spesielt at du plutselig kom på det til tross for at din far nevnte det :fnise: Det var bra at han nevnte det da :jepp: Det kommer nok ganske kjapt i posten, trenger du det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg trur det kjem ganske kjapt i posten..treng det til 1. oktober, så det skal vel gå bra :)

Mitt neste problem er å finne bilete av meg.. Eg tok nokre bilete då eg skifta namn på bankkortet (for då ville eg ha nytt bilete i same slengen), men eg anar ikkje kor eg har gjort av dei! :vetikke: Men, eg veit at mannen min har eitt av bileta i lommeboka si, hehe :) Så eg trur eg må få det med han, og han kjem ikkje heim før seinare i dag. Så blir det tur på lensmannskontoret first thing mandags morgon!

Oooh, og så må eg :hoppe: for 31 veker!! :hoppendeglad: Hurra! Jaiks, det nærmar seg! :strix:

Steig på vekta i dag, og den var overraskande! Berre 7,8 kg! Det var akkurat det same som forrige veke! :) Eg trudde IKKJE det gjekk an, etter tre dagar heime hos ho mor :fnise: Målet om max 9,7 kg er framleis eit stykke vekke, og det er godt :) (Eg trudde ærleg talt at eg kom til å bikke 9-talet i dag..)

Snakka nettopp med mannen min, han kjem heim i seks-tida. Han har brukt dagane på å springe i skauen og skyte og trene på krig. Blir godt å få han heimatt :rodmer:

Og i går fekk eg babypakke frå BAM, hurra! :) I den var det:

  • 3 Antibac våtserviettar
  • 2 ammeinnlegg frå Avent
  • Plastsprøyte (til å bruke til tran)
  • Prøve på Blenda Sensitive
  • Prøve på Dr Greve Allroundkrem
  • Prøve på Tena Lady truseinnlegg
  • Pakke med 24 babywipes frå Natusan
  • Prøve på Natusan First Touch Bath
  • Prøve på Sebamed Shower Oil
  • Prøve på Natusan First Touch Baby Oil
  • Prøve på Danatekt Creme
  • 1 smukk
  • 1 bok "Bare spør", spørsmål til jordmor
  • Litt gåvekort og liknande, t.d. gratis body frå KappAhl ved handling for minst 200 kr.

Eg eeeeelsker gratis ting! :fnise: Og eigentleg er det veldig greit, for då slepp vi å kjøpe inn f.eks. babybadesaker før vi veit kva vi liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...