Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Det er jammen meg ikke mye du har gått opp. Du har jo heller ikke trådd over startvekt, faktisk. Heldiggris! Jeg har selv bare gått opp 3,5 kg (tror det har rundet 4,5 kg nå) og 2,5 kg over startvekt, så jeg skal ikke klage :fnise: Hvis du får vann i kroppen de siste ukene så går nok det fort av etter fødsel. Vi får heller trene når småtrollene våre kommer ut! :jepp:

Ser for meg at magen min kommer til å ligne på en rema 1000-pose :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, Rema-pose :fnise: Min mage har alltid vore stygg, og eg berre rekner med at den blir ikkje noko finare no.. Har fått litt strekkmerker, men det var også forventa, for mamma ser ut som eit verdenskart på magen (etter 7 ungar..), og eg hadde allereie nokre frå før, etter vektøkning i ungdomsåra.. Jaja, dei er eit bevis på den fantastiske skatten min! :hjerte:

Tusen takk for hopping og god tur-helsingar, jenter! :)

No har eg kome att frå London, og konklusjonen er: I :hjerte: UK! :D Vi hadde ein kjempefin tur! Det var kjekt å få vere saman heile familien og med kjærastar/ektefeller! Vi fekk gjort mykje, har både vore turistar og sett dei største tinga, og fått shoppa litt :)

Og veret var jo heilt fantastisk! Strålande sol og 25-30 grader kvar dag! SOM eg sveitta! Og drakk! Eg drikk sjeldan så mykje, for då må eg tisse sånn.. Men no kunne eg berre drikke og drikke utan å måtte så mykje på do (litt måtte eg jo, pga eit visst hovud som ligg og pressar på blæra.. :fnise: ), eg sveitta jo alt utatt! Det var jammen godt med litt sommarver, for då vi kom tilbake i går, var det hauststorm med vind og pissregn og 8 grader..

Fekk handla ein del, både babysaker og til meg sjølv :) Kjøpte manuell brystpumpe til 350 kr. Eg tenkte som så at viss det viser seg at eg ikkje treng pumpe, så gjer det ingenting om eg har brukt berre 350 kr på det, i motsetning til ei elektrisk til 12-1300.. Kjøpte også tre flasker til 80 kr. Kjøpte også litt klede på f.eks. Disneystore..ååh, der var så mykje fint! :) Kjøpte dette teppet, ein Løvenes Konge-velourdress, og mamma kjøpte dette settet i både blått og rosa, for ho må jo kjøpe dobbelt opp ;) Var også innom Mothercare, som eg ikkje visste om. Der var det også mykje fint, og også der vart det kjøpt litt ;)

Og så handla eg til meg sjølv, såklart! Kjøpte 4 bh-ar på Bravissimo, for den nette sum av ca 1200 kr! Det var billig! :tommelsmil: 2 vanlege og 2 ammebh-ar. Kjøpte denne i raudt/grått og ivory og denne i svart og i kvit. Eg har skikkeleg problempuppar da, ho dama som hjalp meg klarte ikkje å finne heilt perfekt størrelse, rett og slett fordi eg burde hatt eit hakk strammare rundt, men eit hakk større cup. Og då hadde eg nok ikkje kunne kjøpt bh der. Men for all del, dei sat godt, MYKJE betre enn den eg hadde frå før! Og det buler ikkje nokon plass! Begge puppane er inne i cupen :fnise: Men K-cup er STORT NOK!! Må slanke meg!! :ler: Håper kiloa renn av etter fødselen! :ler:

Eg la forresten ikkje på meg på turen!! Vog "berre" 8,9 kg i dag tidleg! Eg som var sikker på eg kom til å krysse den magiske 9,4-grensa! Vi har traska og traska og sveitta og sveitta, så det er sikkert det som er grunnen :) Den eine søstra mi brukte skrittellar, og vi nærma oss 20000 skritt kvar dag, og det er mykje til å vere meg da ;)

Kjøpte også ny vinterkåpe, raud! :hjerte:Denne :) Og eit par bukser og gensarar og undertøy og sokker og alt mulig! Skulle hatt ei heil veke til shopping! Og så fekk vi unnagjort litt julegåver! Det var godt! Målet er å bli ferdig til 1. november.

Det var dagens oppdatering :) I dag har eg berre sove lenge og slappa av. No skal eg kose meg med 3. episode i sesong 8 av Grey's! (Og ete litt snop, hihi :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, 7 unger? :hakeslepp: Hun har vært en aktiv fødselsmaskin, ja :fnise:

Så fine barneklær/teppe dere har kjøpt :jepp: Veldig fint teppe :rodmer: Synes du skulle tatt meg med så jeg og kunne fått kjøpt noe, ja!

Og WOW for en sexy bh (den første). Slemt gjort at du ikke tenkte på at Henlu og kunne fått seg en sånn. Synes du kunne kjøpt en til meg også og sendt i posten :snurt::fnise: Neida...eller joda! Og fin ammebh :jepp: Min er kjedelig.. :(

Og vanvittig fin kåpe! Som du frister meg med de nye tingene du har kjøpt. Yndlingsfargen min er rød - spesielt når det gjelder klær. Jeg ELSKER rødt. Synes det er råsexy. Vil og ha en sånn kåpe:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en suuuuper tur :D Og du hadde gjordt maaange flotte kjøp!! Kjekt med noe som ikke alle andre har :)

Kjempe heldige var dere jo med været og :) Ikke hver dag man får sommerver i oktober nei :)

Hvordan var prinsen på turen da, var han turbo i magen eller?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint du har kjøpt! Skulle gjerne vært med på den turen :nigo:

Deilig å få kjøpt noen fine bher som passer da. K-cup er ganske heftig ja. Har selv bare C/D cup og puppene mine har ikke vokst noe særlig. Får se når melkemaskineriet begynner å jobbe for fullt. Litt større pupper hadde ikke gjort noe :sjenert:

Må bare applaudere deg for så liten vektoppgang. Jeg har gått opp aaaaalt for mye, men klarer ikke helt å se hvor alle kiloene har satt seg. Bortsett fra på magen da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Oooohh for noen flotte bh'er! :jepp:

Har noen som ligner, jeg liker at puppen er litt fresh mens jeg ammer :skratte:

Likte også den rød kåpen, den var jo nydelig.

Regner med at planen er å ta den på ETTER klumpen er kommet ut? :fnise:

Og der blå teppet til lillegutt forresten! Helt nydelig, likte at det var heklet! :rodmer:

Hørtes ut som et deilig opphold!

Komme seg vekk og bare nyte litt før det er siste innspurt hjemme.

Nå er det snart bare et par uker igjen! Åååhh spennende!

Hvor langt er dere kommet med innredning og klargjøring i heimen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, alle sammen! Eg var veldig fornøgd med alle tinga eg kjøpte! Og det er alltid artig med ting som ingen andre har ;) Eg eeeelsker raude kåper, så det MÅTTE bli raudt når eg no skulle kjøpe meg ny! :) Kåpa klarte eg faktisk å knappe heilt igjen, men det var gaaaanske trangt over magen da..mamma var redd eg skulle sprenge den :fnise: Så den blir nok mest brukt etter at gullet har komt ja ;)

Og HenLu: Bravissimo sender til Noreg! :jepp: Blir litt dyrare med tollen og sånn da, men det er jo greit å vite :) Eg skulle jo SÅKLART ha tenkt på å kjøpe med til deg, men det datt ut :ler:

Ellers så var lisjegullet i fin form heile turen :) Merka det litt på magen at eg var veldig sliten den siste dagen, etter å ha gått og gått i maaaange timar. Den siste butikken vi gjekk i var rein viljestyrke altså! Då kjente eg både i beina og i magen at no var det på tide å kome seg tilbake til hotellet :) Eg trur han merka at vi flaug da, for han dreiv og romsterte heile flyturen fram og tilbake :fnise: Men eg er berre glad eg ikkje fekk ein engelsk statsborgar, eg :fnise:

I helga skal vi få lista litt ute i gangen, og då også sette inn døra til barnerommet. Vi skal bytte ut alle dørene i gangen, frå honningfarga til kvite, og døra er faktisk det einaste som står igjen før barnerommet er klart til bruk. Vi vil gjerne ha inn ein kommode og ein "ammestol" også, men vi må sjå litt kor mykje plass der blir. Rommet er bittelite :) Men trur det skal gå bra med stol og kommode, i tillegg til sprinkelsenga som allereie står der :) Det er godt å ha alt på plas, og no er det ikkje lenge til eg faktisk kan begynne å vaske kleda og sengesetta. Gler meg til at senga blir reidd opp og klar til bruk! :jepp::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de hadde sånne fine kåper i Norge og :snurt Har sett mange kåper og de jeg ønsker meg ligger oppe i 6000 kroner :sjenert: Får ikke lov av mamsen å kjøpe de nå når jeg er gravid siden man aldri vet hvordan man ser ut etter en liten stund etter fødsel. I tillegg går ingen jakker igjen! :snurt:

Helt enig, du kunne tenkt litt på meg :fnise: Skal sjekke ut siden godt, men hvis det blir altfor dyrt, så får vi ta oss en tur til London til neste år kanskje? :lur:

Herlig at barnerommet er så og si ferdig :strix: Å re opp sengen er så deilig, men alikevel så kjedelig når det har blitt gjort. Vi gjorde det forrige uke og nå har jeg ingenting å gjøre på :(:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir med på Londontur! :jepp: Bh- og kåpeshopping! :ler: Kåpa mi var ikkje så heise dyr, berre 69 pund, pluss at søstra mi betalte, for ho fekk 20% studentrabatt! (Sunnmøring på tur, veit du :lur::fnise: ). Så då kosta den berre rundt 550..? Det er ikkje så gale! :)

Eg tok sjansen og kjøpte klede i same størrelse som eg brukte før eg vart gravid, sidan eg framleis brukar dei same kleda og ikkje har lagt på meg. Men eg veit ikkje om eg hadde turt å kjøpe kåpe til 6000 kr da! Då hadde eg nok heller venta ja :jepp:

Gler meg til å reie opp senga, men det blir nok kjedeleg etterpå ja, hehe :fnise: Det tek jo berre 5 minutt! Eg bruker ofte å gå inn på rommet og dra ut skuffene i kommoden og berre kike på kleda som ligg der :) Eg gler meg til å vaske dei og gjere dei klar :)

Litt crazy å tenke på at om f.eks. 1 månad så er muligheten der for at eg blir mamma! Mannen trur at ungen kjem før tida, men eg har innstilt meg på å gå over tida, sånn eg ikkje skal bli så utålmodig! :ler: Men faktum er jo at no er vi inne i den perioden der det kan skje NÅR SOM HELST!! Ooooh, gler meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 35 uker! Det må jeg gjøre først og fremst :jepp:

Synes ikke at rundt 550 kr for en kåpe var gale pris i det hele tatt. Skulle vært med så jeg og fikk rabatter :fnise: Jeg ELSKER rabatter og salg :sjenert: Jeg pleierå kikke på klærne hans som ligger i fødebagen, jeg. Romsterer og tar de ut og bare simpelten smiler når jeg ser de søte små klærn :rodmer: Har vært og snoket i skuffen hans et par ganger også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

:duskedame: 35 uker! :duskedame:

Du er meg fem uker i forkjøpet :fnise:

Vi har en nydelig gammel kommode på hytta som mamma og pappa tar med hjem i helgen.

Neste uke skal det vaskes babyklær!!

Jeg er også en sånn sniffer og titter...kan se om og om og om igjen :sjenert:

Tenk at det går ann å være såååååå liten at man får plass i str 50!

Har bestemt meg for hva mini skal ha på vei hjem fra sykehuset! :jepp:

Bagen har jeg enda ikke blitt klok på!

Er jo en stund til, men her er vi godt forberedte!

Hva har dere pakket for noe? :klo:

Prøver å ha full oversikt, holder på med julegavestyr, kalender, legger om kostholdet og har hundre baller i lufta :bond:

MEN SNART ER DU MAMMA!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon blir det bytur på meg, saman med mamma :) Eg har ikkje så mykje peng da, men kjenner eg mamma rett så spanderer ho litt ;) Pluss, det er like mykje for å treffe mamma og kanskje den eine søstra mi eg stikk til byen.. :) Kjekt å vere litt sosial når eg ellers berre er åleine her heime i over 12 timar kvar dag :)

Og så gler eg meg til slutten av september, for då skal heile familien til Dublin! Hurra! :D Eg har vore der før, og likte byen veldig godt, så det skal bli kjekt med ei langhelg der :) Og beste av alt? Pappa spanderer :fnise:

Eg trur eg må oppdatere meg på New Look, Topshop og Dorothy Perkins sine heimesider, for å finne fine ting å kjøpe ;) Det blir nok litt babyklede til han lisjegull, såklart.. ;) Men har lyst å kjøpe litt til meg sjølv også, som eg kan bruke etter fødselen :) Oooh, og så må eg på Penney's! (Irlands svar på Primark) :) Og finne ein bh-butikk, for det er ofte rimlegare i utlandet enn i Noreg. Eg har funne ut eg treng kanskje 4 nye bh-ar (2 vanlege og 2 amme), og eg har rett og slett ikkje råd til å bruke 4000 på det.. Og eg har funne ein bh-butikk (Bramora ) som har bh-ar heilt opp i KK-cup, så der MÅ vel vere noko?! Eg trur eg må ha minst J-cup, sidan den eg bruker no er bittelitt liten, og det er I-cup.. Jaja..

Eg gler meg i alle fall! :tommelsmil::jepp:

Du har ikke prøvd å handle på butikken Change da? :) De har veldig mye fint, og i store størrelser.

Bruker selv helt opp i i, og der kan jeg finne utrolig mye fint undertøy :) Er så klart litt dyrere henne HM, men finner meg ofte BH-er til 199 kr der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og går og snoker i kommoden hans hele tiden :rodmer : Legger sammen og tar ut- legger sammen og tar ut :fnise :

Tipper at vi om nokre mnd berre slenger kleda nedi og er dritlei av å vaske dei om og om igjen :fnise: Neida, foreløpig er det berre kjekt! Gler meg til å henge opp dei bittesmå kleda på snora og brette dei forsiktig saman :rodmer:

:hoppe : for 35 uker! Det må jeg gjøre først og fremst :jepp :

Synes ikke at rundt 550 kr for en kåpe var gale pris i det hele tatt. Skulle vært med så jeg og fikk rabatter :fnise : Jeg ELSKER rabatter og salg :sjenert : Jeg pleierå kikke på klærne hans som ligger i fødebagen, jeg. Romsterer og tar de ut og bare simpelten smiler når jeg ser de søte små klærn :rodmer : Har vært og snoket i skuffen hans et par ganger også :sjenert :

Tusen takk! :hoppe:

Eg også eeelsker salg og rabatt! Fantastisk oppfinnelse! :ler:

Du har faktisk pakka fødebag du?! Det gler eg meg til også! Det er ikkje så lenge til eg bør/kan gjer det :jepp:

:duskedame : 35 uker! :duskedame :

Du er meg fem uker i forkjøpet :fnise :

Vi har en nydelig gammel kommode på hytta som mamma og pappa tar med hjem i helgen.

Neste uke skal det vaskes babyklær!!

Jeg er også en sånn sniffer og titter...kan se om og om og om igjen :sjenert :

Tenk at det går ann å være såååååå liten at man får plass i str 50!

Har bestemt meg for hva mini skal ha på vei hjem fra sykehuset! :jepp :

Bagen har jeg enda ikke blitt klok på!

Er jo en stund til, men her er vi godt forberedte!

Hva har dere pakket for noe? :klo :

Prøver å ha full oversikt, holder på med julegavestyr, kalender, legger om kostholdet og har hundre baller i lufta :bond :

MEN SNART ER DU MAMMA!!! :bolledeig :

Tusen takk! Og hurra for 30 veker i går, for din del! :hoppe:

Fødebag ja..den har eg nesten ikkje tenkt på! Har liksom tenkt at det er så lenge til, men det er jo det ikkje! Det er jo snart! :bond: Trur eg må skrive opp ei liste.. kva klede og sånn eg må ha med. Har høyrd at hårføner kan vere lurt å ta med, for å tørke seg i underlivet.. Og mjukt dopapir! :fnise: Men eg tenker å ta med to-tre komfortable bukser, to-tre singletar, nokre cardigans, truser.. Uff, eg må lese meg opp på fødebagemnet!

Du har ikke prøvd å handle på butikken Change da? : ) De har veldig mye fint, og i store størrelser.

Bruker selv helt opp i i, og der kan jeg finne utrolig mye fint undertøy : ) Er så klart litt dyrere henne HM, men finner meg ofte BH-er til 199 kr der.

Hei!

Jo, eg kjøpte på Change for eit par år sidan, var innom Trondheim på ferie :) Men dei har ikkje butikken her eg bur, så det blir langt å køyre.. Kjøpte ein bikini i j-cup den gongen, og prisen var ikkje så gale! Men om dei har K-cup veit ikkje eg.. :klo: Det går an å finne ut :jepp:

-----------------

I dag er det jo offisiell vegedag, og i dag vog eg heile 9,6 kg! Dvs. 200 gram OVER veke 9-vekta mi! Eg har nådd startvekta! Men eg tek ikkje det så veldig tungt.. +200 gram på 35 veker er ikkje så gale ;) Då blir målet til neste fredag å vere max 0,1 kg! Håper eg klarer det. Altså, eg håper jo ikkje at eg klarer det da, men at eg klarer å begrense det til max 500 gram! Men mindre hadde jo vore fint, såklart! :ler:

I går fekk eg rygg- og skuldermassasje av mannen min :) Det liker han, for då veit han at han får belønning etterpå.. :lur: Og eg eeelsker å bli knadd på! :)

Tenkte eg skulle bestille nokre ullklede frå Sparkjøp i dag :) Utruleg nok løyvde eg peng frå turen (eg har ein tendens til å ALLTID havne på minus når eg er i England.. :ler: ), så då kan eg bestille litt! Juhu, det blir kjekt å få i posten! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tenkte ikke på d :) Men var og sikker på at de hadde større .. hmm

men så jo etterpå at du hadde funnet deg Bh-er når du var på tur, kjempefine :) Å digga kåpa ditt, litt misunnelig kan man si.

Glemte å skrive at du har en morsom dagbok, selv om du har dine oppturer og nedturer (syns ikke de er morsom)

Gleder meg til å lese mer om hva som skjer :D Kan du ikke legge ut et magebilde igjen snart da? Ihvertfall når du nærmer deg fødeklar. Gravide mager er så pent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har pakket fødebag :fnise: Forrige uke, faktisk. Tenkte at det var greit at den var klar - sånn i tilfelle :jepp:

synes du har vært VELDIG flink med tanke på vekten din :jepp: Og du har virkelig en snill mann :rodmer: Skjønner at du gleder deg til pakken kommer i posten. Jeg ELSKER det når pakken kommer i posten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, tenkte ikke på d : ) Men var og sikker på at de hadde større .. hmm

men så jo etterpå at du hadde funnet deg Bh-er når du var på tur, kjempefine : ) Å digga kåpa ditt, litt misunnelig kan man si.

Glemte å skrive at du har en morsom dagbok, selv om du har dine oppturer og nedturer (syns ikke de er morsom)

Gleder meg til å lese mer om hva som skjer :D Kan du ikke legge ut et magebilde igjen snart da? Ihvertfall når du nærmer deg fødeklar. Gravide mager er så pent :D

Det kan godt hende dei har større altså! :jepp: Eg har ikkje sjekka så veldig nøye :) Men eg bruker å sjekke ut om butikken fins viss eg skal reise til ein by, sånn eg kan stikke innom :) Her eg bur går ikkje størrelsane lenger opp enn til h-cup i spesialforretninga.. ikkje mykje til spesial, syns eg.. :snurt:

Tusen takk for ros! :takke: Det er alltid kjekt når folk kommenterer :) Magebilete tenkte eg å få til i løpet av neste veke, saman med ei statusoppdatering ;) Er heilt enig i at gravide mager er kjempefine! (Så ENDELEG har eg også fin mage! :fnise: )

Ja, jeg har pakket fødebag :fnise : Forrige uke, faktisk. Tenkte at det var greit at den var klar - sånn i tilfelle :jepp :

synes du har vært VELDIG flink med tanke på vekten din :jepp : Og du har virkelig en snill mann :rodmer : Skjønner at du gleder deg til pakken kommer i posten. Jeg ELSKER det når pakken kommer i posten :fnise :

Eg må vel også gå til det skrittet å pakke bag snart då da, eg er jo ikkje sååå lenge etter deg :fnise: Veit jo aldri når ting skjer!

No har eg forresten bestilt frå Sparkjøp! Nesten 3000 kr vart det! :daane: Men myyykje fint til han lisjegull! (Og bittelitt til meg :fnise: ) Kjøpte både ull og bomull til han i str 60 og 70, og litt laken og sånt.. Og til meg kjøpte eg litt ullundertøy og ammeinnlegg, sjølv om vi kan slå fast at dei IKKJE kjem til å passe, sidan dei skal dekke heile puppen! :ler: No må eg berre vente til pakken kjem - då blir det reinaste julaftan her!

Hurra for 35 uker :strix :

Hørtes ut som det var en fantastisk London-tur :jepp :

Tusen takk! :strix:

Ja, det var ein kjempetur! Eg er veldig glad i Storbritannia, så det var innmari fint å få til ein tur før ungen kjem :jepp:

--------------

I dag har eg festa lause trådar i nokre av strikkearbeida mine, så no har han lisjegull eit strikka tjukkeraggpar, ei djevellue og eit smetteskjerf klart! :tommelsmil:

Og sjølv om eg har gått opp "heile" 200 gram, så kunne eg bruke den vanlege dongribuksa mi enda! Det er slett ikkje verst! :)

No skal vi ha middag - kyllinglår og ris, mmm! :)

Håper de får ei god helg! Eg kjem nok ikkje tilbake før mandagen :):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...