Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 32 uker! :strix:

Jeg skulle gjerne hatt en vekt, men hver gang vi ser en så rister jeg på hodet. Kanskje jeg skal komme meg ut en tur ut for å få kjøpt en vekt. Tror uansett det beste er å fokusere på mat og nedgang i vekt til etter snuppa kommer, og som du ser, så er det ikke spesielt lenge til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er flink som klarer å kontrollere matinntaket :fnise: Her er det litt verre med det når jeg ser noe søtt :sjenert:

:hoppe: for 32 uker og 8 uker igjen til termin :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at bollene ble vellykket :D Jaaammii <3

Og ja, du er megaflink som klarer å styre deg. Jeg trør inn med alt godt jeg kan finne jeg :sjenert:

Og :danse: for 32 uker liiitt forsinket :danse: Snart er han her :D Foresten, har dere bestemt navn?? :) Kanksje du har skrevet det tidligere og, men glemmer litt fort av og til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe : for 32 uker! :strix :

Jeg skulle gjerne hatt en vekt, men hver gang vi ser en så rister jeg på hodet. Kanskje jeg skal komme meg ut en tur ut for å få kjøpt en vekt. Tror uansett det beste er å fokusere på mat og nedgang i vekt til etter snuppa kommer, og som du ser, så er det ikke spesielt lenge til. :fnise :

Tusen takk! :hoppe:

Nei, ikkje lenge att no! :jepp: Eg har ete akkurat det eg vil no i svangerskapet, men ubevisst har eg noko ete mindre mengder.. Det kan jo vere pga litt mindre plass i magen, kanskje.. Der er liksom noko der som tek litt stor plass :fnise: Eg har alltid hatt eit forferdeleg forhold til vekta mi, og det var ei periode då eg var yngre eg vog meg mange gongar pr dag. Har eit litt "slappare" forhold til vekta no, men har prøvd å begrense vektauka under svangerskapet. Både fordi legen råda meg til det, og fordi eg veit at f.eks. pluss 15-20 kg hadde vore TUNGT for kroppen min.

Etter graviditeten blir det andre bollar! (IKKJE skulebollar! :ler: ) Då må eg prøve å komme i form, med mykje trilleturar :)

Du er flink som klarer å kontrollere matinntaket :fnise : Her er det litt verre med det når jeg ser noe søtt :sjenert:

:hoppe : for 32 uker og 8 uker igjen til termin :strix :

Tusen takk! :strix:

Eg et myyykje usunn mat eg også, altså! :sjenert: Men eg har "mykje å ta i, mykje å vere glad i", så eg har vore heldig hittil og ikkje lagt på meg noko :)

Godt å høre at bollene ble vellykket :D Jaaammii <3

Og ja, du er megaflink som klarer å styre deg. Jeg trør inn med alt godt jeg kan finne jeg :sjenert :

Og :danse : for 32 uker liiitt forsinket : danse: Snart er han her :D Foresten, har dere bestemt navn?? : ) Kanksje du har skrevet det tidligere og, men glemmer litt fort av og til :P

Tusen takk! :hoppe:

Namn ja.. Det er veldig vanskeleg! Vi har eitt namn som vi kallar han, men som mest sannsynleg blir eit mellomnamn.. Det er ganske spesielt, og same namn som min farfar sitt mellomnamn. Men så var det det å finne eit meir "normalt" namn å ha først da.. Ikkje lett! Eg likar godt gamle, norske namn a la kongenamn og bondenamn.. Og så vil eg ikkje ha eit namn som gjer at han kjem i klasse med 2 andre med same namn. Og alltid når vi diskuterer namn, så ender det opp med tøys :ler: Kanskje vi til slutt berre landar på det namnet vi har funne til no.. Har de funne namn?

:hoppe : 32 uker : hoppe:

På etterskudd. Igjen : sjenert:

Tusen takk! :hoppe: (Eg var på etterskudd hos deg også.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har eg vore flink og vore hos Nav og ENDELEG fått sendt inn søknaden om foreldrepengar! :tommelsmil:

Var først innom Nav-kontoret, og så måtte eg ein tur innom kommunehuset og få utskrift av lønnsslippane mine, og så gjekk eg tilbake til Nav-kontoret og fekk sendt søknaden. Heldigvis er det berre 100 m mellom kontora ;)

Har ikkje vore på internett i helga, for mannen min er ikkje så glad i surfing som det eg er :gjeiper: Så det blir litt av ei oppdateringsrunde kvar mandag, hehe :)

Fekk klipt meg på fredag, heilt gratis! Hurra for det :tommelsmil: Og så har svigermor kjøpt Voksipose til oss, wee! :) Den kosta 2000 kr, så det var godt å få sleppe den utgifta. Mannen min og eg prøvde å brette den ut, og knyte den saman igjen, og haha, eg trur vi må øve oss til babyen kjem! :ler: For eit makkverk, lol! Eg trur vi må studere bruksanvisninga nøøøye! Det var forresten den klassiske Voksiposen (ikkje Urban eller noko sånt).. Den er fylt med karda lammeull, og det følgte med sommer"dyne" til den.

Og svigerinna mi har kjøpt eit lammeskinn til oss! Supert! :tommelsmil:

Då kan eg oppdatere utstyrslista mi :)

Fekk også passet mitt på laurdag, eg ser ut som ein kriminell, men men :ler: No er eg i alle fall klar til Londontur om mindre enn to veker! :D Tenkte eg skulle sjekke ut pris på f.eks. brystpumpe her heime og der borte, og kanskje kjøpe i London, om det er billigare :) Ah, eg GLER meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så kjekt at svigermor kjøpte voksipose til dere :jepp: Det er så dyrt med de vognposene, så det er greit å bli sponset i blant :sjenert:

Så heldig du er som skal reise til London :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig greit å bli sponsa! :) Det er visst dyrt å få unge, hehe :)

Gler meg veldig til Londonturen :) Og sunnmøring som eg er, så prøver eg å google og sjå om det fins sånne gratis babybokser i England også, som går an å plukke med seg :fnise: Eg har ikkje funne noko særleg endå..

Men, eg fekk endeleg fatt i Vitusapoteket si BabyBaby-boks! Og i den var det:

  • Handsåpe (den har vi allereie begynt å bruke)
  • 1 pakke med Liberobleiar; 5 stk i str 2-4kg og 9 stk i str 3-6 kg
  • 1 pk Vidi Barn tørre eingongsklutar (100 stk)
  • Bepanthensalve
  • Aco Intimvask (den skal eg ta med til sjukehuset, tenker eg)
  • SebaMed Baby Bubble Bath
  • Dr. Greve Allroundkrem
  • 1 smukk (Mam)
  • A-krem
  • Flux barnetannkrem
  • 2 stk ulike munnskyll (som vi allereie har begynt å bruke)
  • Cliniderm (?) deodorant for pappaen
  • 1 eksemplar av bladet Mamma
  • 2 SingSang-kort (kort med barnesongar)
  • Litt ulike informasjonshefter

Det var ei veldig grei pakke. Likte ekstra godt bleiar (godt å ha eit lite startlager), eingongsklutane og det faktum at dei faktisk gav noko KUN til pappaen :) Deodoranten har allereie havna i hylla til mannen :)

Og no har vi TRE smukkar, utan å kjøpe ein einaste ein! :fnise: Ah, eg elsker vareprøver! :ler:

Går det an å registrere pappaen også, og få dobbelt opp av alle pakkar..? :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn er ikke lett nei. Vi har ikke bestemt oss vi heller. Kjæresten har hengt seg opp i et spesielt navn, men han vet godt at det ikke blir det navnet. Men likevell kan han ikke gi seg sier han, for da har han jo tapt :fnise: Ellers har/hadde vi to. Men etter at han har vært på sjøen så vet han ikke helt om han likte de så godt likevell :P Raringen min. For mye tid til å tenke på alt mulig rart tror jeg :P Men tror nok jeg vet hva det blir til slutt, må bare overbevise han skikkelig om at det er det som er det rette :D Ellers har jeg en slu plan om å si "nå kom *navnet*" når han er født :P:fnise:

Kjekt å få voksipose, det er mange penger spart :) Vi er og så heldige å får, men vi skal ha lammeskinnpose da :)

Åå, må komme meg avgårde å få hentet den vitus apotek sin jeg og, både den og apotek 1. Jeg er så treig. Syter med å koble opp printeren på dataen, for da må jeg dra ut strømmen på PC-en, og da slår den seg av, og må starte den på NY :P Kjedelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må hente boksene! Det er så kjekt å få sånne ting :) Det høyres forresten ut som om du har ein god plan med å få namnet på plass ;):lur:

--------------------------

I dag har eg fått strikka litt på dei TO teppa eg held på med..Men det tek si tid da! Eg trur eg snart er ferdig med det eine no da, i rillestrikk :) Eg har målt det, og no måler det ca 75x75cm, så eg trur eg strikker ut nøstet, og då blir det ca 75x80cm.. det er vel passande..? Eg held på å strikkar ein blondekant til det også, som eg skal sy på..mørkeblått teppe og kvit blondekant. Men den kanten tek laaaang tid, eg bruker kanskje 4 minutt på EIN rapport (er ikkje det det det heiter? Oj, der var mange "det".. :fnise: ).

I morgon er det jordmortime kl 9, den MÅ eg hugse! Eg seier det til meg sjølv mange gongar om dagen, for det hadde vore flaut å gløyme det! :sjenert:

Forresten, hadde ein sær draum i går natt, som eg ikkje kan seie til mannen min, for då blir han sikkert sjalu :ler: Eg drøymde at Ian McShane var kjærasten min! LOL! :skratte: Han er jo råsexy da, men også snart 70 år!! Huffhuff..! :fnise: Eg er eigentleg glad at eg er gift med mannen min, eg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg gleder meg til jeg skal hente Vitusapotekpakken min :jepp: Hadde planer om å gjøre det i dag, men jeg orket ikke :sjenert: skulle egentlig gjort det for 2 mnd siden, men jeg er litt treig :sjenert:

Så flink du er som strikker til gullet ditt :jepp: Skulle ønske jeg også var litt fingernem :fnise:

Lykke til hos jordmor i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter! :)

No har eg kome frå jordmora, og der var alt supert! Eg var der inne i 40 minutt, ops.. Eg trur eg eigentleg berre har ein halvtime :fnise: Ho hadde i alle fall full dag i dag, for ho skulle skrive sånn attest til reisa mi, om at eg er i god form og sånn, men den måtte ho skrive på slutten av dagen, for ho hadde nye "pasientar" kvar halvtime, sa ho.. Så då trur eg eg stjal 10 minutt av ei anna si tid..! Huff da.. :sjenert: Jaja, eg skal i alle fall bort og hente attesten min i morgon :)

Ellers var både urin og blodtrykk fint, det var 104/68. Hjerteslaga til lisjegullet var 138 og han låg med hovudet ned! Jej! Men som ho sa, han har framleis plass til å turne rundt, så det kan jo forandre seg. Men eg håper han held seg der nede ;) Det er artig at dei klarer å kjenne dei ulike kroppsdelane..ho kjente nede mot skambeinet, og tok fingrane på kvar side av hovudet hans og bevega det. Eg trur eg må prøve å kjenne sjølv også :fnise:

Og så hadde han ei fin og jamn vekstkurve, men eg ser at eg kjem stadig nærmare den raude streken på kurva, så eg håperhåperhåper at han held seg der og ikkje blir så gigantisk! Eg berre reknar med ca 4 kg, sidan eg sjølv var 4050 og dei fleste av søskena mine var rundt 4000-4200.. Men mannen min var 3500, så eg håper han slektar på mannen min ;)

Og så snakka vi ein del om amming, og eg fekk med meg ei lita bok om det. Eg er jo innstilt på å amme, og håper eg får det til! Og ho presiserte at dei på føden har ansvar for å hjelpe meg, eg skal ikkje føle at dette er noko eg sjølv må klare. Det er jo godt å vite :jepp:

Og så skal vi på omvisning på føden no i oktober, det blir bra! :tommelsmil:

Det var dagens oppsummering :)

No skal eg ta meg frukost; rundstykker, ei flaske Cocio (naaaam!) og eit norsk eple! Og etterpå skal eg bake Vossakaker :):sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres suuupert ut :danse::tommelsmil:

Småen her og har ligget med hodet ned på de 2 siste kontrollene, så får håpe han blir liggende :P

Blått teppe med hvit blondekant hørtes heeelt fantastisk flott ut :jepp: flinking ;D

Kos deg med frokost og baking ;) Jeg skal og snaaaart finne meg en god frokost :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frøken am

ÅÅååhh du og den bakingen din! Send noe over hit! :regler::fnise:

Så godt at alt står bra til! :tommel:

Når er neste time?

Her er det plutselig MYE mindre turning, tror det er trangt for mini der inne! Sparker annerledes også, så kanskje h*n har snudd seg? :jepp:

Gleder meg til neste kontroll!

Synes det beste er å høre hjerteslagene. Det føles helt utrolig de sekundene :rodmer:

Nå skal jeg også strikke litt. Og spise havregrøt ... ikke noe delish boller HER i gården nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres suuupert ut :danse : :tommelsmil :

Småen her og har ligget med hodet ned på de 2 siste kontrollene, så får håpe han blir liggende :P

Blått teppe med hvit blondekant hørtes heeelt fantastisk flott ut :jepp : flinking ;D

Kos deg med frokost og baking ; ) Jeg skal og snaaaart finne meg en god frokost :D

Ja, eg håper han held seg liggande slik! Eg kjenner ikkje sjølv korleis han ligg, eller har i alle fall aldri tenkt over det.. så det var jo godt å få vite at han ligg nedover :)

ÅÅååhh du og den bakingen din! Send noe over hit! :regler : :fnise :

Så godt at alt står bra til! :tommel :

Når er neste time?

Her er det plutselig MYE mindre turning, tror det er trangt for mini der inne! Sparker annerledes også, så kanskje h*n har snudd seg? :jepp :

Gleder meg til neste kontroll!

Synes det beste er å høre hjerteslagene. Det føles helt utrolig de sekundene :rodmer :

Nå skal jeg også strikke litt. Og spise havregrøt ... ikke noe delish boller HER i gården nei!!

Eg åt havregraut i går ;) Eg har fått sånn mani, eg MÅ fylle opp frysaren til alle besøka kjem! Tipper det blir LITE baking då :fnise:

Neste time blir 13. oktober, trur eg det var.. Ca veke 36. Syns det er litt kjekt med kontroll, spesielt når alt ser fint ut :) Og hjerteslaga er alltid fint å høyre på :rodmer:

No trur eg forresten at lisjegullet hadde seg ei voldsom hikkerunde! Det har eg ikkje kjent før :rodmer: Han hikka ganske raskt da.. Og eg trur ikkje det var spark, for det var så jevnt og konstant, i fleire minutt :) Eg trur det har gitt seg no, no berre makkar han :fnise::rodmer: Søtingen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått gåvebevis frå Liberoklubben i posten! :hoppendeglad:

Skal hentast på ein Lindexbutikk. Det einaste eg stussa på, var at eg må hente den innan 30/9.."før barnet vokser fra overraskelsene"... Høh?? Den er jo ikkje født enda! :klo: Jaja, eg får sjå om eg kjem meg til Lindexbutikken i løpet av dei neste 9 dagane da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Då har eg fått gåvebevis frå Liberoklubben i posten! :hoppendeglad:

Skal hentast på ein Lindexbutikk. Det einaste eg stussa på, var at eg må hente den innan 30/9.."før barnet vokser fra overraskelsene"... Høh?? Den er jo ikkje født enda! :klo: Jaja, eg får sjå om eg kjem meg til Lindexbutikken i løpet av dei neste 9 dagane da :)

Den var jeg fornøyd med!! :tommel:

Vi er litt mer grønne av oss - her går det i naturprodukter og tøybleier, men det var en veldig grei pakke jeg kommer til å ta med på sykehuset!

Dessuten virket ikke Libero-bleiene så vanvittig ekle og plastikk aktig som de andre!

Gled deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...