Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Da er man aktive og gjør noe for å ikke bare vente på babyen. :fnise:

Jeg skrev jo at jeg fikk sjokk at det kun er 33 dager igjen, rett og slett fordi dagene går og jeg prøver å gjøre andre ting enn å telle ned. :fnise: Det er greit å lese en bok eller tjue, vaske babysaker, gå turer, ja.. Bare være aktiv.. :sjenert: Vet jeg har 5 uker igjen, men det går fort.

Ja, 33 dagar er jo ingenting! Berre litt over 1 mnd! :hakeslepp: For tida strikkar eg litt til guten, då går jo tida fort :) Men trur det kan vere lurt å prøve å "gløyme" å telle dagar, for då føler ein vel at tida berre sniglar seg avgarde.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå kan du ikke lære meg å strikke.......? :sjenert: *lyst til å strikke bittesmåe søte babyklær jeg også* :gjeiper:

(......ser liksom for meg strikke-instrukser over nett, tror det kanskje hadde blitt mer frustrasjon enn fornøyelse :bond::fnise: )

Edit: jeg kan å strikke èn farge, rett fram, vrangt (les:skjerf), men blir det noe mer avansert enn det kapitulerer jeg :daane:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som strikker! Har ti tommeltotter selv så våger ikke prøve meg på det engang. Heldigvis har jeg en mamma som er kjempeflink så litt strikkeklær får han jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå kan du ikke lære meg å strikke.......? :sjenert: *lyst til å strikke bittesmåe søte babyklær jeg også* :gjeiper:

(......ser liksom for meg strikke-instrukser over nett, tror det kanskje hadde blitt mer frustrasjon enn fornøyelse :bond::fnise: )

Edit: jeg kan å strikke èn farge, rett fram, vrangt (les:skjerf), men blir det noe mer avansert enn det kapitulerer jeg :daane:

Haha, jo, det kunne blitt interessant! Eg er IKKJE flink å lære frå meg sånt, spesielt ikkje over nettet :fnise: Eg held forresten på med eit skjerf til han lisjegull no, så skjerf er ikkje dumt å strikke! ;) (Her er forresten ei side som har hjulpe meg: Garnstudio videoar. Er det ting eg har lurt på, så har eg sett på videoen! :jepp: )

Så flink du er som strikker! Har ti tommeltotter selv så våger ikke prøve meg på det engang. Heldigvis har jeg en mamma som er kjempeflink så litt strikkeklær får han jo :)

Ja, mamma strikker også til guten, eit hentesett :rodmer: Og svigermor strikkar tjukkegenser og bukse til han :) Sjølv pusler eg berre med småting, har nettopp gjort ferdig ei djevellue og no held eg på med eit smetteskjerf i same farge :) Blå, såklart :fnise: Tenkte å prøve meg på eit par nusseleg sokkar også :) Det er veldig kjekt med strikkaklede, og så er det jo så mykje fiiiint! :rodmer:

------------------

Då var helga plutseleg over.. Ikkje at det betyr så mykje for meg da, sidan eg er arbeidsledig.. Men stakkars mannen må på jobb, og jobbe overtid.. :sukk:

Har hatt ei fin helg, og fått slappa av ein del :) Det er godt det også av og til :jepp: Han gut sparkar og turnar og har det fint, og det er godt å kjenne han kvaaar dag :) Har i alle fall INGEN problem med å telle ti bevegelser innen eit visst tidspunkt :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon blir det bytur på meg, saman med mamma :) Eg har ikkje så mykje peng da, men kjenner eg mamma rett så spanderer ho litt ;) Pluss, det er like mykje for å treffe mamma og kanskje den eine søstra mi eg stikk til byen.. :) Kjekt å vere litt sosial når eg ellers berre er åleine her heime i over 12 timar kvar dag :)

Og så gler eg meg til slutten av september, for då skal heile familien til Dublin! Hurra! :D Eg har vore der før, og likte byen veldig godt, så det skal bli kjekt med ei langhelg der :) Og beste av alt? Pappa spanderer :fnise:

Eg trur eg må oppdatere meg på New Look, Topshop og Dorothy Perkins sine heimesider, for å finne fine ting å kjøpe ;) Det blir nok litt babyklede til han lisjegull, såklart.. ;) Men har lyst å kjøpe litt til meg sjølv også, som eg kan bruke etter fødselen :) Oooh, og så må eg på Penney's! (Irlands svar på Primark) :) Og finne ein bh-butikk, for det er ofte rimlegare i utlandet enn i Noreg. Eg har funne ut eg treng kanskje 4 nye bh-ar (2 vanlege og 2 amme), og eg har rett og slett ikkje råd til å bruke 4000 på det.. Og eg har funne ein bh-butikk (Bramora ) som har bh-ar heilt opp i KK-cup, så der MÅ vel vere noko?! Eg trur eg må ha minst J-cup, sidan den eg bruker no er bittelitt liten, og det er I-cup.. Jaja..

Eg gler meg i alle fall! :tommelsmil::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med bytur og treffe mamsen og søster :D :jepp: og bare et pluss om mamsen i tillegg bestemmer seg for å spandere noe kjekt ;)

Og så suuupergøy med helgetur til Dublin :D Wihii. Blir nok supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har eg komt att frå bytur, og det var kjekt! :)

Fekk ein del ting med mamma, for det var 3 for 2-deal på barneting på Princess, og då gjekk ho/vi amok :fnise: Så der kjøpte vi både laken, eit par sengesett (Disney - Bambi og 101 Dalmatinere - sååå søte! :rodmer: ), klutar og handduk. :) Var også innom H&M, og der fann vi også søte ting (overraska?! Neeeei :gjeiper: ) Så det har vore ein super dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslappingsdag i dag, har tatt ein liten blund fleire gongar :fnise: Står opp saman med mannen kl 6 og lagar frukost og niste til han, og så legg eg meg når han stikk på jobb kl 7. Sov til halv ni. Og så sov eg frå 13-15.. Jaja, kanskje eg har stort søvnbehov for tida?! :)

Henta meg ei babyboks på Apotek1 i går, eg eeeelskar gratis ting! :ler: Vitusapoteket får ikkje inn før neste veke, så der fekk ikkje eg henta i går. Men veldig fint da, å kunne få slike vareprøver å teste ut :) Det likar eg!

Det som var i Apotek1 si boks var:

  • 4 bleiar (i dei to minste storleikane)
  • Ein korterma body frå Lindex, str 62
  • Prøve på A-creme
  • Ei flaske Bamse dusj og sjampo
  • Ei lita bok frå Go'boken
  • 1 pk Baby Wipes (72 stk)
  • 2 ammeinnlegg frå Avent
  • Prøve på Decubal handkrem
  • Tube med A-krem
  • Prøve på Sebamed dusjolje
  • Prøve på Dr. Greve allroundkrem
  • Prøve på Bepanthem salve
  • Prøve på Ceridal fettkrem
  • 1 smukk (veldig greit, då slepp eg å kjøpe det)

Snakka også med mamma om fødslar og sånn, ho har jo født ein del ungar så ho har ein del erfaring :fnise: Fødslane hennar har ikkje vart så veldig lenge..frå 12 timar nedover mot 5 (det tok kortare og kortare tid dess lenger uti rekka ho kom). Trur min fødsel var 8 timar. Ho har også klart seg utan smertelindring (Yaiks!), og har revna lite. Ho revna litt med storebroren min og meg, men berre overfladisk. Og så fekk ho nokre "pyntesting" med ein av dei siste.

Og så gav ho klar beskjed om at vi MÅ ringe når vi stikk på sjukehuset! Viss dei plutseleg får melding om at "no er guten ute", så vil ho føle seg veldig snytt :ler: Tipper ho gler seg litt til spenninga og forventninga :) Men vi kjem ikkje til å seie det fleire, og tlf skal vere skrudd av under fødselen! Så det så! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg vore hos jordmora, og der stod alt bra til :tommelsmil:

Han gull veks veldig fint (viss eg ser nøye etter på kurva, så ser det ut som om han ikkje er fullt så høgt oppe på det lysegrøne feltet som forrige gong..det er vel bra, då blir han kanskje ikkje så gigantisk som eg fryktar ;) ), og han hadde sterke hjerteslag, med 144 slag i minuttet :)

Blodtrykket mitt var også fint, 102/70, og urinprøva var heilt fin :)

Eg spurde også om eg burde ta fleire glukosebelastningstestar, men ho sa at det var ikkje nødvendig, med mindre det vart spor i urinen. Det var jo greit å vite :)

Fått ny time om 4 veker :)

Då eg var ferdig, var nestemann ei dame med myyykje større mage enn meg :fnise: Tenk at eg også skal få sånn mage! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så flott at blodtrykk og urin var god, og at han gullgutten vokser som han skal! :strix:

Glukosebelastning er noe herk! :fnise: Er glad jeg slipper det igjen for å si det sånn, håper da hvertfall det, da jeg lå godt innenfor normalen.

Snart får du stor mage du også! :fnise: Husker jeg stod og så på alle som hadde så fine store mager og misunte dem. Nå sprader jeg rundt med min store mage! :fnise: Synes den er litt liten, men jeg er sikkert bare høy og snuppa liker seg godt inni magen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper eg også slepp fleire glukosebelastningar, for den drikka var ikkje akkurat god.. Men eg også var godt innanfor normalen, så eg krysser fingrane for at dei siste 11 vekene går bra :jepp:

Eg er sånn passe lav, 165 cm, så eg reknar med eg får litt mage til slutt eg også ;) Foreløpig syns ikkje eg den er så stor, men så skal jo babyen bli ein heil del større no dei siste mnd, så eg tenker at den veks godt likevel til slutt! :fnise: Det skal jo tross alt vere plass til ein heil liten person inni der! Ikkje rart det eser ut då :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert at alt var fint med dere :D :rodmer:

Ja, det var beroligande, sjølv om eg ikkje har hatt noko dårleg følelse, altså! Men eg blir alltid LITT nervøs akkurat i dei sekunda ho skal til å leite etter hjertelyden..sjølv om eg kjente han like før ho skulle leite :fnise:

No sit eg og gomlar i meg jordbær med vaniljesaus, naaaam! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Bambi-sengesettet har jeg og kjøpt. Det er så nydelig :rodmer:

Og gratisting er alltid moro! :gjeiper: Har selv fått den apotek 1 boksen. Masse fint og pratisk der. Har benyttet meg av mye slike avtaler og venter på et par bokser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Bambi-sengesettet har jeg og kjøpt. Det er så nydelig :rodmer:

Og gratisting er alltid moro! :gjeiper: Har selv fått den apotek 1 boksen. Masse fint og pratisk der. Har benyttet meg av mye slike avtaler og venter på et par bokser til.

Ja, det var så kjeeempesøtt! Eg berre MÅTTE ha det! :rodmer:

Gratisting er supert! Eg som sunnmøring er jo spesielt glad i gratisting :ler: Har fått Apotek1-boksa, og har printa ut kvittering til Vitusapotek..og så har eg bestilt Rimikvittering (men den må søstra mi hente, for her eg bur er det ikkje Rimi på fleire timars omkrins.. ho bur i Bergen, like ved ein Rimi :) ). Og så har eg bestilt frå Bam og Libero! Eg gler meg til å sjå kva som er oppi :)

---------------------------

I dag kjem dei to minste brødrene mine på besøk, vi skal passe dei i helga. Dei er ikkje så små da, så dei treng jo ikkje pass i den forstand, men det er vel meir det at dei skal sleppe å vere åleine heime da, mens mamma og pappa er borte i helga :) Håper det blir litt finever, sånn at vi kan ro ut og fiske litt :) Det likar både dei og vi :)

Skal prøve å få rydda litt i huset i dag. Eg er verdas største slappfisk og sofagris og har lata meg i fleire dagar no :fnise: Eg syns eg er sååå flink når eg har satt på ei oppvaskmaskin :ler: Nei, i dag blir det rydding, støvsuging og vasking! ;) Og forhåpentlegvis tid til litt strikking :) Eg har rydda i strikkekroken min (hjørnet mellom 2-setaren og 3-setaren i eine delen av stova), så no er der ryddig og fint :) Og eg har såååå masse blått garn i ulike nyansar! Vi kjøpte jo masse til svigermor sånn ho kunne strikke, men så endte vi opp med anna garn..så no har eg ei korg full! :ler: Eg må finne på noko lurt med det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

:nigo: Jeg synes jeg er flink når jeg gjør ting i huset, men jeg gjør egentlig mer enn jeg skal. Får nesten kjeft jeg, for doen skulle forloveden ta. Gjett hvem som satt med gummihansker og hodet i do. Er deilig å ikke måtte be til porselenskålen, men heller vaske den ren. :skratte:

Det er jo masse fint en kan strikke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjer IKKJE meir enn eg skal :fnise: Og eg har heldigvis ingen vonde følelser mot doskåla, eg har ikkje spydd i svangerskapet.. ;) Men eg liker ikkje å vaske den fordi om :ler: Men spørst om den ikkje må få seg ein omgang i dag ja :)

Ja, det er så supermasse fint å strikke, så problemet blir ikkje å finne noko i alle fall! :) Men eg er frykteleg treig til å strikke.. Burde eigentleg sette meg eit mål om 1 ting i veka..Då blir det 11 ting! :)

Eg gløymde å hoppe for meg sjølv i stad! Hopphopp! :hoppe: 29 veker - 11 to go! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg har så mye erfaring med vasking av doer at jeg ikke akkurat har vonde følelser for dem. En fordel å ha jobbet som renholder på sykehus vet du. :fnise: Jeg var veldig kvalm i starten av svangerskapet, så jeg ble vant til å vaske etter hver gang jeg hadde vært dårlig.

:hoppe: for 29 uker.

Det blir 11 flotte ting vet du, om du gjør det. Er en fin måte å gjøre ting på. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var stuepike på eit hotell ein sommer - aldri igjen! Får håpe sjukehusdoa var reinare enn hotelldoa, for det var pyton til tider, altså! Yuch! :ler:

Ja, det kan bli 11 veeeldig fine ting! :rodmer: Forrige veke fekk eg gjort ferdig ei djevellue, målet mitt denne veka må vere å gjere ferdig det matchande smetteskjerfet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...