Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Nei nei nei, du skal IKKE løfte noe båt nei ;):nei:

Tror kanskje jeg er gravid-tett :fnise: Av en eller annen grunn så er jeg veldig mye tett i nesen, selv når jeg ikke er gravid og :P Så er nok ikke syk vertfall :) Bare tett..

Søskenbarnet mitt var gravid-tett gjennom hele svangerskapet for 3 år siden :P Og den dag i dag er hun fortsatt avhengig av nesespray :fnise: Nesa hennes må jo være heeelt ødelagt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei, du skal IKKE løfte noe båt nei ; ) :nei :

Tror kanskje jeg er gravid-tett :fnise: Av en eller annen grunn så er jeg veldig mye tett i nesen, selv når jeg ikke er gravid og :P Så er nok ikke syk vertfall : ) Bare tett..

Søskenbarnet mitt var gravid-tett gjennom hele svangerskapet for 3 år siden :P Og den dag i dag er hun fortsatt avhengig av nesespray :fnise : Nesa hennes må jo være heeelt ødelagt!!!

Huff, ja, avhengig av nasespray er sikkert ikkje noko særleg! Ein blir jo berre tettare av det.. Eg har begrensa meg til ein spray i kvart nasebor før eg legg meg, no dei to siste dagane. Trur det skal gå bra :jepp: Har heldigvis ikkje vore plaga med nasen gjennom svangerskapet! :)

---------------------------

:hoppe: for 38 veker! No nærmar det seg i alle fall! For no er eg faktisk innanfor termin! :daane::danse:

Men vekta mi var ein gledeleg overraskelse i dag! Eg hadde som mål å vere max 0,1 kg (fordi eg var 9,6 kg forrige veke), men i dag var eg berre 8,8 kg! NED 800 gram! Juhu! :skya: Så då beheld eg målet om max 0,1 til neste veke også :) (Og enda eg åt potetball, verstingmat for vekta, i går..)

Vi fekk jo forresten ikkje ordna båten i går.. typisk.. Det var relativt fint ver då mannen min kom heim frå jobb, men hadde han ringt nevøen? Nei.. :sukk: Så då gjorde eg det, men då tok han ikkje tlf (han åt visst middag, svarte på mld seinare, men då var jo vi hos svigermor og åt..). Og i dag, då kan han ikkje hjelpe. Og i dag er det pissregn og det bles ein heil del, UTOVER mot storhavet! Og mannen min skal ro til småbåthavna, som ligg UTOVER mot storhavet! Av og til blir eg litt irritert over at han ikkje kan be om hjelp.. at han ikkje kunne ringt nevøen tidlegare på dagen og høyrt.. For no er det eg som må trå til, og eg har eigentleg ikkje så lyst til det. Men eg må, fordi vi tjuvlåner naustet.. Jaja, får håpe eg slepp å løfte så mykje på sjølve båten, berre støtte opp og sånn.

Det blir uansett godt med helg, sjølv om mannen min skal jobbe overtid både laurdag og søndag. For helg = taco! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et langt innlegg til deg på torsdag, men akkurat da jeg skulle poste det så kollapset dataen min :( så nå har jeg ikke data :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 38 uker litt for seint jeg og :hoppe::strix:

Du er SÅÅÅÅ flink med vekta :tommelsmil: Det skal du jammen meg ha ;)

Kos deg godt med taco :jepp: det er nam nam, spesielt om du bytter bort kjøttdeigen med kylling :hjerte: det er godt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et langt innlegg til deg på torsdag, men akkurat da jeg skulle poste det så kollapset dataen min : ( så nå har jeg ikke data : (

Åh, sånt er så irriterande! Dum data! :kjefte: Du får heller skrive eit nytt langt innlegg når du får data igjen :)

:hoppe : for 38 uker litt for seint jeg og :hoppe : :strix :

Du er SÅÅÅÅ flink med vekta :tommelsmil : Det skal du jammen meg ha ; )

Kos deg godt med taco :jepp : det er nam nam, spesielt om du bytter bort kjøttdeigen med kylling :hjerte : det er godt det!!!

Tusen takk, både for hopping og skryt! :hoppe:

Taco er favorittmaten min (sett bort ifrå julemiddagen til mamma da..mmmm! :sikle: ). Vi bruker stort sett kjøttdeig, syns det er best :) Men av og til er vi crazy og bruker kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig.. Sjeldan vi bruker rein kylling eller biffstrimlar.

-----------------------------

Har vore heime hos mamma og pappa i helga, sidan mannen min skulle jobbe ca 1000 timar i helga :) Skal tilbake i dag da :) Har kosa meg heime, fått slappa av litt og strikka og berre hatt det fint :)

Er framleis kjempetett i nasen, men heldigvis utan at det renn og sånn. Frå det eine naseboret er det stort sett blod som kjem når eg snyt meg, men likevel er det pottetett.

Og i dag tidleg skulle ein tru at slimproppa kom ut gjennom nasen, altså! :skratte: Eg skjønner ikkje korleis så mykje kan skjule seg oppe i nasen! :daane:

Slimproppa har forresten ikkje vist seg.. hmf! :snurt: Det syns eg den kan snart, eg vil også ha fødselsteikn! :jepp:

I dag er det forresten Dirty Dancing på kanal FEM! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Den MÅ eg sjå! Eg har berre sett den ca 100 gongar før, og no er det fleire månader sidan sist.. Eg gler meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......sniker seg (litt skamfull) innom og :strix: for 38 uker...... :sjenert:

ENN at du snart skal føde, Silverdoe! :bond: det kan jo egentlig skje når som helst nå :bolledeig: Gleder meg til å høre om lille Silver-gutten når han kommer ut :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 38 uker :hoppe: (+3 dager) :sjenert:

Så flink du er med vekten! Jeg har gått opp alt for mye selv :tristbla:

Skylder litt på vann i kroppen da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......sniker seg (litt skamfull) innom og :strix : for 38 uker...... :sjenert :

ENN at du snart skal føde, Silverdoe! :bond : det kan jo egentlig skje når som helst nå :bolledeig : Gleder meg til å høre om lille Silver-gutten når han kommer ut :hoppendeglad :

Tusen takk! (Bra det ikkje er berre meg som er treig med å hoppe av og til ;) )

Ja, tenk at eg snart skal føde! Surrealistisk! :bond: Eg gleder meg VELDIG til å få treffe han, men det er litt skummelt også..tenk, MITT (og mannens) ansvar!

:hoppe : 38 uker :hoppe : (+3 dager) :sjenert :

Så flink du er med vekten! Jeg har gått opp alt for mye selv :tristbla :

Skylder litt på vann i kroppen da :sjenert :

Tusen takk for sprek hopping! :)

Vatn i kroppen kan ha mykje å seie for vekta. Ei eg kjenner la på seg 30 kg. Dagen etter fødselen hadde ho tatt av seg 16! Myyykje vatn! Eg skal krysse fingrane for at vekta smett lett tilbake på plass :)

------------------------------

I dag er trøttedag.. Sover ikkje så kjempegodt for tida, både pga snorkemannen min, men også fordi eg er tett i nasen og må stå opp (om mogeleg) endå fleire gongar om natta.. :sukk:

I kveld skal mannen min og eg på eit kurs som helsesøstrene arrangerer her i kommuna, om "Med barn i kvardagen. Tips og råd for den fyrste tida heime etter fødselen". Det kan nok bli interessant :jepp:

Og i stad satte eg på den aller første vasken med bittesmå babyklede! :rodmer: Det var kvite klede som havna i vaskemaskina no, og eg gler meg til å henge dei opp :) Mannen min ville også gjerne vere med på det, så det skal vi gjere når vi kjem heim frå kurset :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Snart 39 uker!! :bolledeig:

Han kan jo komme når som helst!! :jepp:

Og jeg skjønner godt at pappaen ville være med - fikk STRENG beskjed om ikke å legge inn nooooe tøy før han var hjemme fra jobb, det skulle han være med på! :fnise:

Godt med en engasjert pappa! :rodmer:

Dessuten hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg skulle legge det inn så det var godt han var der :ler:

Jeg er så usikker på hvordan jeg skal organisere, mens han har fullstendig kontroll :ler:

Spennende å dra på kurs - du må fortelle hvordan det var :Nikke:

Det er innmari kos å gjøre sånn ting sammen :rodmer:

Hvor hadde vi vært uten sambo? :fnise:

Får håpe han lillingen kommer innen neste helg! Tenk på det! :jepp:

Rart å tenke på! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 39 uker!! :bolledeig :

Han kan jo komme når som helst!! :jepp :

Og jeg skjønner godt at pappaen ville være med - fikk STRENG beskjed om ikke å legge inn nooooe tøy før han var hjemme fra jobb, det skulle han være med på! :fnise :

Godt med en engasjert pappa! :rodmer :

Dessuten hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg skulle legge det inn så det var godt han var der :ler :

Jeg er så usikker på hvordan jeg skal organisere, mens han har fullstendig kontroll :ler :

Spennende å dra på kurs - du må fortelle hvordan det var :Nikke :

Det er innmari kos å gjøre sånn ting sammen :rodmer :

Hvor hadde vi vært uten sambo? :fnise :

Får håpe han lillingen kommer innen neste helg! Tenk på det! :jepp :

Rart å tenke på! :daane :

Ja, tenk han kan kome når som helst!! Det er veldig rart å tenke på, men også veldig fint :rodmer: Den klesvaska vi hengte opp var berre verdas søtaste, altså! :) Det er så rart å tenke på at nokon kan vere så små!

Kurset gjekk forresten bra. Det var tre helsesøstrer der, som informerte om helsestasjonen generelt, og så var det ein bolk om kommunikasjon mellom partnarane, og om samspelet med babyen. Vi fekk også gå parvis inn på forskjellige rom for å diskutere nokre spørsmål vi fekk, ca 4-5 sider med ulike oppgåver.. Men eg trur eg og mannen min var veldig grundige, for vi var berre ferdige med første sida då dei to andre para var ferdige med alt :fnise: Uansett er det eit tema som er viktig å prate om, trur eg. Sjølv om akkurat no er det FØDSELEN som står i hovudet på oss :) Men det kjem jo ei tid etter fødselen også.. :)

Nyvasket babytøy på klessnora :hjerte : Det er den søteste klestorken jeg har hatt vertfall :rodmer : :fnise :

Ja, det er berre så innmari søtt! Nydelege klede i bittesmå størrelser! :rodmer: Skal vaske litt i dag også :)

------------------------

I går var eg på "hyttetur"..dvs eg var med mamma og pappa inn og såg på den nyinnkjøpte hytta til mormor og morfar :) Mamma og eg har ikkje vore der før, dei kjøpte den i sommer. Veldig koseleg der, låg heilt nede med vatnet (og då meiner eg HEILT..står du på terassen, er vasskanten 10 cm unna), og godt skjerma. Tipper mormor og morfar får mange fine stunder der :)

Ellers er det fint lite som skjer med kroppen min, føler eg.. :sjenert: Eg kjem til å vere ei av dei som enten må settast i gong, fordi det skjer INGENTING (mamma måtte settast i gong då ho skulle ha meg, som den einaste av 7 ungar.. kanskje det går i arv?? :gjeiper: ), eller så føder eg på badegolvet heime fordi eg eigentleg har hatt masse fødselsteikn, men er så dum at eg ikkje skjønner kva det er.. :fnise:

I forgårs hadde eg mensenfølelse da, det er sikkert bra! :jepp: Då hadde eg sånn korsryggvondt/ømt, og mensenfølelse i underlivet.. Ellers så buktar og makkar guten på seg, og borer hovudet nedover i underlivet. Det er ikkje alltid like behagelig da :) Av og til stikk det skikkeleg til, sånn at eg hoppar i stolen omtrent :fnise: Men det er ikkje så vondt, mest ubehagelig. (Ja, det er jo ikkje IKKJE vondt da..)

I dag skal vi ha ytrefilet av hjort til middag, mmmm! :sikle: Sjølvskoten, til og med. (Ikkje skoten av meg da, men av mannen!) Så blir restane brukt til kjøttsuppe i morgon - ekslusivt! :ler:

No skal eg vaske nokre søte små babyklede :rodmer: og så strikke litt..eh, og så må eg vel pakke fødebagen snart?! :ler:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det hørtes idyllisk ut :jepp: Dere kommer vell til å ha glede av herligheten dere og håper jeg :) For de deler vell?? ;)

Hahahah :ler::skratte: Jeg føler meg lik deg. Enten må jeg nok bli satt i gang, eller så føder jeg på badegulvet :P Det er sånn typisk meg... Kunne vært spennande med hjemmefødsel da. Bare alt hadde gått fint for seg :) Men satser på å rekke sykehuset :jepp:

Fødebaggen ja.. Har innsett at den kommer nok aldri til å bli pakka her :fnise: Har lagt noe klart, men ikke mer en som så. Lillegutt sin er så og si klar da. For der er jeg litt mer prippen på hva som skal være med å sånn ;) Så kan liksom ikke sende kjæresten til å hente hva som helst der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å mistenke at gutten min aldri kommer jeg :fnise: Driver å kjenner på enhver form for smerter i kroppen og sånt blir man jo smågærn av. Regner med det ikke er tvil når det endelig er i gang :jepp:

Det hørtes veldig koselig ut med den hytten! Deilig å være der om sommeren sikkert :)

Har du ikke pakket fødebagen ennå? Jeg er litt kontrollfrik da så min har stått klar noen uker og gjort narr av meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, det hørtes idyllisk ut :jepp : Dere kommer vell til å ha glede av herligheten dere og håper jeg : ) For de deler vell?? ; )

Hahahah :ler : :skratte : Jeg føler meg lik deg. Enten må jeg nok bli satt i gang, eller så føder jeg på badegulvet :P Det er sånn typisk meg... Kunne vært spennande med hjemmefødsel da. Bare alt hadde gått fint for seg : ) Men satser på å rekke sykehuset :jepp :

Fødebaggen ja.. Har innsett at den kommer nok aldri til å bli pakka her :fnise : Har lagt noe klart, men ikke mer en som så. Lillegutt sin er så og si klar da. For der er jeg litt mer prippen på hva som skal være med å sånn ; ) Så kan liksom ikke sende kjæresten til å hente hva som helst der :ler :

Ja, mormor og morfar er så snille at dei deler sikkert :) Det var i alle fall veldig fint der, og ikkje så langt å køyre dit (ca 1 time).

Heimefødsel hadde blitt spennande ja! :fnise: Men LITT skummelt om mannen min skulle vore jordmor, og fått instruksar over tlf! :ler: Trur eg helst vil på sjukehuset, i alle fall no første gongen ;) Håper berre eg merkar når det skjer da :fnise:

Jeg begynner å mistenke at gutten min aldri kommer jeg :fnise : Driver å kjenner på enhver form for smerter i kroppen og sånt blir man jo smågærn av. Regner med det ikke er tvil når det endelig er i gang :jepp :

Det hørtes veldig koselig ut med den hytten! Deilig å være der om sommeren sikkert : )

Har du ikke pakket fødebagen ennå? Jeg er litt kontrollfrik da så min har stått klar noen uker og gjort narr av meg :fnise :

Ja, du er jo enda nærmare termin enn meg, så skjønner at du blir litt smågæren :fnise: (VELDIG sær tanke, om guten aldri hadde ville komt ut.. å ha ein 40 år gammal mann i magen.. :skratte: ) Men håper riene blir t y d e l i g e når dei først kjem, viss ikkje går eg vel glipp av heile greia.. :sjenert:

--------------------------

Gjorde ein innsats med fødebagen i går da, veldig stolt over meg sjølv no :fnise: Så no har eg lagt oppi litt gensarar, singletar, ammebh-ar, bukse, truser og sokkar, pluss dopapir og litt til. Men mykje går ikkje an å putte oppi endå, sånn som toalettsaker og sånn. Pakka også litt i stelleveska til han lisjegull :rodmer: Nokre bleiar, ein body i str 56 (skal legge ein i 50 også oppi), stelleunderlag, våtserviettar, antibac.. Hentesett skal vi få med svigermor når ho kjem og besøker oss på sjukehuset (det MÅ ho hugse, viss ikkje har han ingen klede til heimturen!), så vi tek berre med body og strømpebukse til han + eit teppe da :) Dei er så søte, desse små kleda og bleiane.. :rodmer:

I dag fekk eg gjort ferdig eit sokkepar til han lisjegull også! :tommelsmil:Denne oppskrifta, i lys lilla babyull. Og så tvinna eg nokre snorer og hadde i holkanten :) Dei vart ikkje så verst, så eg håper dei passar no da :)

Har fått vaska litt klede til gullet i dag, så no er snart alt ferdigvaska. Minus det som må handvaskast, for det er så kjeeeeedeleg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Liker "viss ikkje går eg vel glipp av heile greia..."! :skratte:

Hadde tatt seg ut :ler:

Håper svigermor husker reiseklærne da!

Hva skal han dra hjem i?

Jeg har liksom ikke tenkt så mye over det..har bilsete, lue, votter, tøfler og dress - i tova ull! :jepp:. Er ikke det greit nok? :klo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt-titt! :klemmer: Så flink du har vært som har fått fødebagen så og si ferdig :jepp: Jeg fikk forresten ikke bruk for toalettpapiret, jeg :fnise: Men så var jeg ikke øm nedentil heller og det føles ikke ut som om jeg har fødet og det går ikke an å se heller, men jeg synes ikke papiret på sykehuset var noe hardt.

Har de ikke vaskekluter og bleier på sykehuset du skal legges inn på? Eller vil du bruke egne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker "viss ikkje går eg vel glipp av heile greia..."! :skratte :

Hadde tatt seg ut :ler :

Håper svigermor husker reiseklærne da!

Hva skal han dra hjem i?

Jeg har liksom ikke tenkt så mye over det..har bilsete, lue, votter, tøfler og dress - i tova ull! :jepp :. Er ikke det greit nok? :klo : :fnise :

Ja, eg håper verkeleg eg ikkje går glipp av fødselen altså! :ler:

Svigermor kjøpte eit hentesett i strikka babyull (rekner eg med), kremfarga. Og det består av lue, selebukse, jakke, vottar og sokkar. Og så skal vi ha på han strømpebukse og body under settet da, og eit teppe oppå han. Rekner med at det held, bilen er jo varm også :)

Titt-titt! :klemmer : Så flink du har vært som har fått fødebagen så og si ferdig :jepp : Jeg fikk forresten ikke bruk for toalettpapiret, jeg :fnise : Men så var jeg ikke øm nedentil heller og det føles ikke ut som om jeg har fødet og det går ikke an å se heller, men jeg synes ikke papiret på sykehuset var noe hardt.

Har de ikke vaskekluter og bleier på sykehuset du skal legges inn på? Eller vil du bruke egne? : )

Heihei! :klemmer: Long time, no see ;) Forståeleg nok, sidan du har fått gullet ditt :hjerte:

Trur nok du var over gjennomsnittleg heldig med fødselen :jepp: Eg har pakka ned TO dopapirrullar - her skal eg ikkje mangle noko :fnise: Føler det er best å anta at eg kjem til å vere øm som fy.. Så får vi heller sjå korleis det ender..

Eg trur dei har både klede og bleiar og sånt på sjukehuset, men eg har pakka til heimreisa, for då skal vi innom farfaren min, og då går jo tida. Så då kan det vere greit med bleiar og våtserviettar i bagen, sånn han ikkje blir sår på stumpen sin :) Men så lenge vi er på sjukehuset kjem vi til å snylte på dei! Gratis bleiar, ja takk! :fnise:

-----------------------

Vegedag i dag, og i dag var eg spent! Målet var jo maks 0,1 kg (og i går tidleg då eg vog meg var eg 0,2!)..men i dag var eg berre 9,3!! Det var flott! :tommelsmil: Eg har jo eigentleg lagt på meg 500 gram da, sidan eg var 8,8kg forrige fredag.. :sjenert: Men 100 gram under veke 9-vekta er eg godt fornøgd med! ;) Då beheld eg målet om maks 0,1 kg til neste veke også! :jepp:

No skal eg lage meg frukost - fruktsalat (eple, banan og klementin + melonyoghurt) og O'boy! :sikle:

I kveld skal vi ha med oss svigermor og handle på Europris. Det kan bli farleg, for der har det sikkert kome juleting.. :gjeiper: I'm a sucker for juleting :fnise:

Og før eg gløymer det: :hoppe: for 39 veker!! Berre 10 dagar til termin!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 39 uker! :strix:

Snart kommer veslegutten! Så jeg kommer vel til å sitte her med popcornposen klar, ventende på en oppdatering. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker :hoppe:

Haha, tror heller ikke jeg skal satse på kjæresten som jordmor. Selv om han egentlig etter utdannelsen skal kunne fungere som jordmor :ler: (tror han selv vertfall) Han er under utdannelse som styrmann, og da skal man vist kunne fungere som både det eine og det andre :fnise:

Jeg elsker jul jeg og!! Men jeg blir sint når det kommer så mye juleting så tidlig!!! :kjefte: syns de kunne ventet til midten av november vertfall.. Likevell så har jeg kost meg med både julebrus og julemanner :sjenert: Og i dag har jeg planer om å kjøpe den første pakken med julemarsipan-pølser.. Nå klarer jeg ikke dy meg lengre :ler:

Men julepynt har jeg ikke begynt med enda.. Men må nok kjøpe inn litt i år, for jeg har i grunn ingenting. Gleder meg til å lage adventstaken i år da. Såå mange ideer i hodet, men klarer vell ikke å utføre noe :ler:

Fruktsalat er jammi :jepp: Har i grunn aldri tenkt over at det er et alternativ til frokost.. Hm. Det skal jeg notere :jepp: Er såå lei av å spise brødmat, asj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe : for 39 uker! :strix :

Snart kommer veslegutten! Så jeg kommer vel til å sitte her med popcornposen klar, ventende på en oppdatering. :nigo :

Tusen takk! :hoppe:

Hehe, ja, endeleg er det DIN tur til å sitje med popcornposen ;) Det er ei spennande tid i vente :)

:hoppe : 39 uker :hoppe :

Haha, tror heller ikke jeg skal satse på kjæresten som jordmor. Selv om han egentlig etter utdannelsen skal kunne fungere som jordmor :ler : (tror han selv vertfall) Han er under utdannelse som styrmann, og da skal man vist kunne fungere som både det eine og det andre :fnise :

Jeg elsker jul jeg og!! Men jeg blir sint når det kommer så mye juleting så tidlig!!! :kjefte : syns de kunne ventet til midten av november vertfall.. Likevell så har jeg kost meg med både julebrus og julemanner :sjenert : Og i dag har jeg planer om å kjøpe den første pakken med julemarsipan-pølser.. Nå klarer jeg ikke dy meg lengre :ler :

Men julepynt har jeg ikke begynt med enda.. Men må nok kjøpe inn litt i år, for jeg har i grunn ingenting. Gleder meg til å lage adventstaken i år da. Såå mange ideer i hodet, men klarer vell ikke å utføre noe :ler :

Fruktsalat er jammi :jepp : Har i grunn aldri tenkt over at det er et alternativ til frokost.. Hm. Det skal jeg notere :jepp : Er såå lei av å spise brødmat, asj :P

Tusen takk! :hoppe:

Veldig greit at typen din i alle fall har fått LITT instrukser i fødsler.. det inngjekk IKKJE i økonomiutdanninga til mannen min! :ler:

Eg også syns at juletinga kjem aaaltfor tidleg i butikkane! Syns 1. november burde vere grensa, det blir så tidleg når det kjem i begynnelsen av oktober.. Eg har jo ete klementiner og drukke julebrus, men pynting og julemusikk må fint vente til 1. søndag i advent! Men dååååå: FULL JUL! :ler:

Fruktsalat er veldig godt, eg har ikkje hatt så lyst på brødskiver under graviditeten, så fruktsalat har vore veldig friskt og godt å ete :jepp: Eg åt det i dag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...