Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ, det var BRA jeg leste her i dag. For i morgen må ikke jeg glemme å kjøpe urinprøveglass :fnise : For på fredag skal jeg til lege, og brukte det siste glasset forige gang :P *MÅHUSKE*

Jeg syns og det er fantastisk å være gravid :hjerte : Kunne gått sånn bestandig, nesten. Men lengter fælt etter å møte han som har gjemt seg der inne nå i snart 9 mnd. Så lengselen tar over. gleden av og til. Elsker å kjenne bevegelse, og føler meg bra. Slipper å passe på å holde magen inne :ler : (ironi, for bryr meg ikke sånn egentlig om det) og det er lov å se litt ufresh ut av og til : )

Stas å ha de i magen og vise den frem, men skal bli ekstra stas å vise frem lilleprinsen :jepp :

Bra alt sto bra til med dere : ) Og jeg har måtte tatt av meg ringene, og det var bare flaks. For hadde jeg ventet litt til så tror jeg at jeg hadde måtte gått å klippet de av. Jeg ble hoven sånn rett over natta.. Så hadde tatt den i smykket om jeg var deg :jepp :

Bra eg minte deg på urinprøveglasa da ;)

Eg også har veeeeldig lyst å helse på han som har gøymt seg inne i magen min :rodmer: Håper berre at framtidige svangerskap går like fint, for eg har merka fint lite til graviditeten eigentleg :) Og det har vore veldig deilig :jepp: Så eg kunne gjerne gått gravid mykje lenger, for eg syns det er veldig koselig!

Trur eg må ta av meg ringen eg også no ja.. Mannen var ikkje overbegeistra over det da, men eg trur heller ikkje han hadde likt at eg måtte klipt av ringen.. Då er det eit betre alternativ å ha den rundt halsen :jepp:

Babyen blir nok ikke forstyrret. Det er så mange lyder i magen, så når babyen kommer på utsiden så liker de faktisk å sove med litt bråk :fnise : Jeg venner i hvert fall Emre til å sove med bråk sånn at vi slipper å være MUSESTILLE når han blir eldre. Her har vi tven på full guffe når han sover i stuen, jeg støvsuger rett ved siden av han, prater med vanlig stemme, tar oppvasken så man hører tallerkener og glasslyder, men han sover godt og tungt : ) Og når jeg er på tur ute så kjører jo lastebiler o.l forbi, men E sover bra uansett :jepp :

Har ei venninne som skrudde ned lyden på tven og pratet mye roligere når hennes gutt var baby. Nå må de være musestille for at han skal sove. Lite smart..så det er greit å vende de til litt lyder : )

Og mensensmerter er et bra tegn :jepp : Du modnes :strix :

Ja, trur det er lurt å venne babyen til å sove med lyder! :jepp: Sikkert ikkje noko kjekt når ein må drive og liste seg rundt for ikkje å vekke babyen.. Snorking er han sikkert allereie vant til, sånn som mannen min durer :fnise:

Håper eg modnast ja! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var frukosten/lunsjen min havregrynsgraut med maaasse kanel på ;) Og eg har allereie gått to gonger i kjellertrappa. Fint at vaskerommet er nede i kjellaren, for dit må eg gå titt og ofte :) Må ta meg nokre turar til ned dit :fnise:

Mannen kjem heim i fem-tida, og då er det taco og mykje :sengekos: som står på planen :gjeiper: Tenkte å kjøpe chilipepper å ha oppi tacokjøttdeiga, sånn den blir ekstra hot. (Og så bruker vi såklart hot krydder og hot tacosaus! :jepp: )

Blir spennande å sjå om noko skjer. Viss det ikkje skjer noko, så gjer ikkje det noko. Han kjem når han kjem, og eg har det heilt fint :) Men 11.11. er ein kul dato, så det er kun derfor vi gjer eit forsøk :ler: Viss det ikkje skjer noko, så gidd ikkje eg å prøve fleire kjerringråd, for då får han berre komme når han vil! :jepp:

I går fekk vi montert ferdig kommoden til barnerommet. Montering er eit makkverk! Men vi vart ferdige til slutt, sjølv om eine skuffa er bittelitt skeiv :fnise: Vi gadd ikkje fikse det i går.. Så i dag er planen å vaske skuffene og få lagt kleda oppi :hjerte: Dei ligg foreløpig i ein haug på spisebordet på stova :)

Var også på sånn open dag på barneskulen i går, så då fekk eg treft igjen nokre av 4. klassingane mine frå i fjor. Det var koseleg. :) Og så hadde skulen framføring i amfiet. Dei var flinke, men fy så vondt eg fekk i ryggen av å sitje der, utan ryggstøtte. Var heilt øydelagt i går kveld, så det var godt å få legge seg.

Sov også veldig godt i natt. Var skikkeleg trøytt, så eg brukte maks 10 minutt på å sovne, trur eg. (Stod jo opp kl 6 i går, og la ikkje meg igjen. Trur det er cluet for å bli stuptrøtt om kvelden ja!). Var også på do berre ein gong, og det var jo også veldig fint! Håper i natt også blir ei god natt! :)

No skal eg strikke litt, legge sammen babyklede, legge i kommoden og få vaska litt meir klede før mannen min kjem att :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har husket å få kjøpt prøveglass :D :tommelsmil:

Håper og de neste svangerskapene blir like fine :) Planen er å vertfall gjøre det 2 ganger til :) Så liker at jeg fikk en såpassa fin start vertfall :) Sånn at jeg får lyst til å gjøre det igjen.

Hehe, sterk mat ja. Her hadde vi taco i går :D :jepp: Og jeg hadde oppi 2 og en halv pose med tacokrydder og øste på med hot salsa i tillegg :P Men hadde ingen virkning, desverre :P Men lykke til :D 11.11 er en flott dato vertfall, så prøvinga er verdt det :) Ble litt skuffa når jeg ikke kjente noe etter litt :sengekos: heller. Men men. Det er jo ikke alt som virker på alle sikkert :P Kanskje det bare er for tidelig for min del :)

Koselig å legge klærne i kommoden :) Jeg har alt lagt de i kommoden, men er støtt og stadig oppi for å se på de pittesmåe klærne :jepp: De er jo bare sååå fine :D

Kos deg med strikkinga og klærne :jepp: Og ha en fin fin dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringråda funka ikkje :fnise: Det kom ikkje som noko overrasking, akkurat :gjeiper: Så her blir det neppe nokon 11.11.-baby, for eg føler meg heilt normal i magen :) Har kjent litt på "mensen"-smerter dei siste par vekene, og også i går, og det er jo sikkert eit bra teikn da :) Men noko seier meg at det kjem til å gå maaaange dagar til :fnise: Min tippedato er jo 17.11, og det er jo nesten ei veke til enda :)

Men då veit eg altså at fullmåne, mykje kanel på grauten, trappegåing, taco med chilipepper, hot krydder og hot tacosaus, og :sengekos: tre gongar på to timar ikkje har noko for seg :fnise:

No får han komme når han kjem, eg tek hjertelig imot han når han velger det :) Men eg kjem ikkje til å prøve å framskynde det, han får bestemme sjølv :) (Med mindre eg går veldig på overtid da, og han ser ut til å bli gigantbaby.. Då får han ikkje bestemme lenger! :fnise: )

:hoppe: for 40 veker medan eg kan!

Og legge ved eit bilete tatt i dag, 40+0 :)post-21766-0-54573100-1321009610_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa...fredag er jo vegedag, det må eg ikkje gløyme!

Hadde mål om å vere max 0,1 kg i dag..og tada, eg var "berre" 0,0! :tommelsmil: Då er eg 600 gram tyngre enn veke 9-vekta mi, men framleis lettare enn då eg vart gravid. Men eg hugsar ikkje heilt kva eg vog då.. Rundt 1,0, trur eg.. Jaja, eg skal IKKJE klage over å ha holdt vekta mi :)

Neste fredag blir då målet å vere max 0,5. (Men forhåpentlegvis har eg født då! Og då er eg kanskje 5 kg lettare igjen? Håper det :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

:babygutt: TIPPELISTE FØDSEL :babygutt:

Ul-termin 14.11.2011.

Silverdoes mann: 7.11

frøken am: 10.11

Silverdoes lillesøster nr 2: 13.11

Benni: 14.11

Pitteliten: 15.11

Silverdoes lillesøster nr 1: 16.11

HenLu: 17.11

Silverdoe: 17.11

Silverdoes pappa: 17. eller 18.11

Delphina: 20.11

Silverdoes tante: 24.11

JEG VIL VELGE PÅ NYTT! :ler: har ombestemt meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Hmmm...nå må jeg tenke!

Faan ... 19. blir for lenge!

Alt er jo opptatt :kjefte:

I morgen! Jeg tror på i morgen :)

Om han ikke KOMMER ut, så kommer RIENE dine i morgen :Nikke:

Vent og se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...nå må jeg tenke!

Faan ... 19. blir for lenge!

Alt er jo opptatt :kjefte:

I morgen! Jeg tror på i morgen :)

Om han ikke KOMMER ut, så kommer RIENE dine i morgen :Nikke:

Vent og se :ler:

Du KAN jo få velge noko som andre også har tatt da ;) Men foreløpig skriv eg deg opp på 12.11. da :jepp: Og så får vi håpe du har rett, for eg vil gjerne møte gullet snarast mogeleg :rodmer: (Håper tanta mi ikkje har rett, 24.! :overrasket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Hahaha det blir en stund å vente ja :ler: 24. gitt. Det er lenge på overtid!

Får dere går to uker over hos dere?

Da satser vi på at du ser han i løpet av helgen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha det blir en stund å vente ja :ler: 24. gitt. Det er lenge på overtid!

Får dere går to uker over hos dere?

Da satser vi på at du ser han i løpet av helgen :rodmer:

Eg trur dei på sjukehuset følger dei nye reglane, med igangsetting i løpet av 7-12 dagar over termin. Det blir overtidskontroll etter ei veke, dvs 21.11. Og då er det litt opp til meg om eg vil bli satt i gang fort og gæli, eller om eg føler eg kan gå lenger.. Såfremt babyen ikkje ser ut til å bli gigantisk, kan eg nok gå litt over, men eg vil IKKJE ha gigantbaby, pluss at det er jo alltid ein risiko å gå over (med tanke på næring frå morkaka, dødfødslar, komplikasjonar etc). Så eg håper jo såklart han kjem naturleg :)

Og så seier dei at igangsatte fødslar ofte er vondare..men eg veit ikkje eg :vetikke:

Åh, det er eigentleg veldig spennande dette her! Kvar dag kan vere den siste dagen vi er berre "oss to"! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Ja, den kan være her NÅRSOMHELST! :jepp:

Veldig fin mage forresten :rodmer:

Min er heller ikke så stor! Og det gjør meg IKKENO :ler:

Tror også ahus setter i gang etter de nye reglene. Håper jo at mini kommer av seg selv da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kan være her NÅRSOMHELST! :jepp:

Veldig fin mage forresten :rodmer:

Min er heller ikke så stor! Og det gjør meg IKKENO :ler:

Tror også ahus setter i gang etter de nye reglene. Håper jo at mini kommer av seg selv da :sjenert:

Tusen takk! :sjenert:

Syns det er veeeldig greit med ikkje altfor stor mage :) Den er ikkje SÅ mykje større enn det eg er vant med :fnise:

Då kjem mannen snart heim, og det er HELG! :) Men det vil også seie at eg mest sannsynleg ikkje dukkar opp før til mandagen, så håper alle får ei god helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hopper for 40 uker som var på fredag, og sååå fin en mage du har :rodmer: *sukk*

(jeg skjønner ikke hvor disse kiloene du snakker om er jeg.. :sjenert: du ser temmelig perfekt ut :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om store mager: Jeg fikk spørsmål igår om jeg bærte tvillinger :fnise : Og jeg har 6 uker igjen!

:fnise: Huff, det var nesten litt ille (men også litt morsomt.. :sjenert: ) Korleis takla du det? (Og korleis takla den som spurte det?) :):klemmer:

Hahaha såpass :fnise :

Jeg gleder meg til å se hvordan kroppen ser ut noen mnd. etter mini er ute. Blir veeeldig spennende!

Eg har alltid hatt dvask kropp, så eg forventer ingen mirakler ;) Eg er berre fornøgd med å ha holdt vekta! Men rekner med at magen blir eit kapittel for seg i maaaange månader! :fnise:

Flott mage :jepp : Og god helg :klemmer :

Tuuusen takk! :klemmer: Håper du også hadde ei god helg! :)

Hopper for 40 uker som var på fredag, og sååå fin en mage du har :rodmer : *sukk*

(jeg skjønner ikke hvor disse kiloene du snakker om er jeg.. :sjenert : du ser temmelig perfekt ut : ) )

Tusen takk! :sjenert: Kiloa er godt gøymd i puppane (sikkert 10 kg berre der :ler: ), magen, rompa og låra, hehe :fnise: Men for ein gongs skuld så føler eg meg relativt komfortabel i min eigen kropp, for no SKAL magen strutte og vere stor, og det liker eg :jepp: Det er deilig å sleppe å prøve å skjule den og vere flau over dei ekstra kiloa.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var helga over, og framleis er alt som normalt inne i magen :fnise:

I dag er det termindato :hoppe: og vi er såklart veldig spente på når han velger å komme ut :) Skal til jordmor i morgon, og då bestiller ho time til overtidskontroll for meg. Men eg håper såklart han kjem i løpet av veka da, av seg sjølv ;)

Eg trur faktisk mamma er meir spent enn meg :fnise: Kvar gong ho ringer (og eg syns ho ringer mistenkeleg ofte for tida.. :ler: ) spør ho om eg ikkje har reist endå :gjeiper: Og ho søv med telefonen nedom senga, i tilfelle eg skulle ringe/sende mld :) Eg anar jo ikkje kva eg går til, men det gjer ho definitivt, så ho kjenner vel ein del på dei forventningane som dukkar opp :) Eg tek derimot alt med knusande ro, og har tenkt å slappe av dei neste dagane ;)

I helga har vi fått rydda litt, sånn at det ser greit ut her til vi får mykje besøk :) Kjedeleg å måtte stresse med rydding og vasking med ein gong vi kjem heim..

Men i natt hadde eg altså ein heilt forferdeleg draum.. Eg drømte at mannen min og eg køyrde til sjukehuset og sjekka inn på hotellet der, for vi hadde fått beskjed om at ungen måtte opererast ut, fordi han var ikkje i stand til å leve utanfor magen. Vi måtte rett og slett avslutte svangerskapet..og eg var like gravid som eg er no, altså høggravid. Og vi stod i køa på hotellet, og då berre braut eg saman i krampegråt. Men då vakna eg heldigvis, og snudde meg mot den fine mannen min og holdt litt i handa hans :rodmer: Det hjalp :) Men æsj, ekkel draum :(

Etterpå drømte eg endå ein ekkel draum, men den var ikkje SÅ fæl. Men då fekk vi beskjed om at navlestrengen var i ferd med å svikte, så vi måtte på sjukehuset, og der skulle eg anten føde han vanleg, eller dei kom til å ta keisersnitt. Men då skulle eg i alle fall få ungen min da, levande. Ikkje så ekkel som den første draumen..

Og den siste draumen (eg har visst hatt ei aktiv natt i natt :fnise: ), då var eg på AaFK-kamp, og så måtte Kjetil Rekdal køyre meg på sjukehuset :ler:

No skal eg vaske siste rest av babykleda, nemlig det som må handvaskast.. Det er så kjedeleg at eg har utsatt det.. men no MÅ det gjerast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...