Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg som trodde at NÅ hadde det skjedd noe!! :regler:

Fy søren...

:fnise:

Da holder jeg en knapp på onsdag! :strix:

Hihi, ja, skulle gjerne ønske at noko hadde skjedd :fnise:

Onsdag it is then! :tommelsmil: Kryss alt som går an å krysse! ;)

Eg tek med pc på sjukehuset, så får eg oppdatert når noko har skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende! :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Nå skjer det snart - hurra hurra!!! :klemmer:

Masse lykke til igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:popcorn:

Her hadde jeg håpet du hadde født, men innen et par dager så er han her. Plutselig sitter silverdoe med lilleprinsen sin hun også! :jepp: Iiiih, gleder meg til å lese fødselshistorien din jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende! :popcorn : :popcorn : :popcorn : :popcorn : :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Nå skjer det snart - hurra hurra!!! :klemmer:

Masse lykke til igjen :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Det er litt artig at folk et popcorn for MEG! Tenk, no er det EG som har kome så langt! :):strix:

:popcorn:

Her hadde jeg håpet du hadde født, men innen et par dager så er han her. Plutselig sitter silverdoe med lilleprinsen sin hun også! :jepp: Iiiih, gleder meg til å lese fødselshistorien din jeg. :jepp:

Ja, garantert innan eit par dagar no! Åh, det er ganske spanande! :fnise: Nesten sånn eg får lyst å ete popcorn sjølv.. :popcorn::ler:

Håper eg får ei god fødselshistorie å skrive ned, gler meg til å oppleve det. Ja, og grur meg såklart! Men mest gler meg! :rodmer: Er spent på å møte lisje guten som har gøymd seg inne i magen min i 9 mnd :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg er her altså endå :fnise: Ingenting skjedde i natt heller! Treig fyr, altså :ler: Har det sikkert etter mor si :gjeiper:

Spotter framleis litt brunt etter strippinga i går, så vi får sjå om det har noko for seg. Foreløpig slapper eg berre av og strikker. Blir nok ferdig med eit teppe i dag! :hoppe: Og så søv eg til nesten halv 11 i dag..eg tenkte som så at det er nok siste morgonen på leeeeenge at eg får lov til å sove så lenge ;) For i morgon kl 10 er det kontroll igjen! Håper noko skjer då :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

I morgen skjer det. I MORGEN SKJER DET!! :bolledeig:

Hvis han ikke kommer i MORGEN så GIDDER jeg ikke mer! Da kan han værsågod bli der altså...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skjer det. I MORGEN SKJER DET!! :bolledeig:

Hvis han ikke kommer i MORGEN så GIDDER jeg ikke mer! Da kan han værsågod bli der altså...

:fnise:

Hahaha, ja, då trur eg han aldri kjem! :ler: Nei altså, då haler eg han ut sjølv! :ler:

Det er tydelegvis ein rampegut der inne, som ikkje vil høyre på mor si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Jeg lurer på hvorfor de faktisk kan drøye sånn?

Hva som gjør at noen kommer tidlig og andre sent...

Om det bare ER sånn, og hvor tilfeldig det er.

Blir spennende å høre fødselshistorien etterpå :jepp:

Og målene hans!

Har fått inntrykk at de gjerne vokser litt greit på overtid? :sjenert:

Men nå skal ikke jeg skremme deg! :fnise:

Sambo sin sønn ble satt i gang to uker over og veide bare 3.2!

Er nok forskjellig det der og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor de faktisk kan drøye sånn?

Hva som gjør at noen kommer tidlig og andre sent...

Om det bare ER sånn, og hvor tilfeldig det er.

Blir spennende å høre fødselshistorien etterpå :jepp:

Og målene hans!

Har fått inntrykk at de gjerne vokser litt greit på overtid? :sjenert:

Men nå skal ikke jeg skremme deg! :fnise:

Sambo sin sønn ble satt i gang to uker over og veide bare 3.2!

Er nok forskjellig det der og :)

Ja, rart at nokon kjem to veker FØR termin og andre drøyer til to veker ETTER.. Kva bestemmer?!

Eg sjølv kom to veker (vart satt i gang) etter ul-termin (men berre 5 dagar etter mamma sin termin), var 4050 gram og 51 cm.. Så eg trur nok han her også er over 4 kg, det er eg forberedt på ;) Min eigen termin er jo 8. november og det er jo leeeenge sidan! Legen sa dei veks rundt 200 gram i veka no på slutten, så han har jo potensiale til å bli ein liten plugg :fnise: Men det er nok veldig individuelt. Eg har berre kjøpt inn to klede i str 50 - ein body og ein pysjamas..for eg trur ikkje han passar str 50! :ler:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Plugg ja haha! :ler:

Der de jo så gode når de er sånne Michelin-unger :rodmer: valkete og blubbete! :hjerte:

Vi har heller ikke mye i 50! Det vi trenger om mini er så liten får vi kjøpe etter h*n er kommet ut.

Ååhh gleder meg til å bli mamma nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plugg ja haha! :ler:

Der de jo så gode når de er sånne Michelin-unger :rodmer: valkete og blubbete! :hjerte:

Vi har heller ikke mye i 50! Det vi trenger om mini er så liten får vi kjøpe etter h*n er kommet ut.

Ååhh gleder meg til å bli mamma nå :rodmer:

Ja, Michelinunger er herleg! :ler::rodmer:

Ja, vi tenker at vi også kjøper heller inn i str 50 om det skulle vise seg at vi trenger det. Men det trur ikkje eg ;)

Snart er vi mødre! :strix:

:goodbye:

Legger igjen spor, så jeg slipper å lete deg opp hver gang jeg skal sjekke om noe skjer :nigo:

:goodbye: Hei og :velkommen: ! Alltid koselig når nokon legg igjen spor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten legge ut siste bilete tatt av meg, i dag. 41+4, forhåpentlegvis når eg ikkje lenger enn 41+5 :)

Har lagt på meg ca 1,5 kg sidan veke 9, så no er eg ca like tung som før eg vart gravid.. Eg trur kiloa har lagt seg på magen :fnise:

Nåååh, eg kjem til å sakne magen min.. :rodmer:

post-21766-0-41949600-1321974842_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage :rodmer: Skjønner godt at du kommer til å savne den. Jeg savner min veldig! Men jeg sa senest i dag, til en venninne, "åh, som jeg er glad for at jeg ikke går gravid denne vinteren". Det var fælt i den forstand at jeg var jo redd for å skli og falle hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin mage :rodmer: Skjønner godt at du kommer til å savne den. Jeg savner min veldig! Men jeg sa senest i dag, til en venninne, "åh, som jeg er glad for at jeg ikke går gravid denne vinteren". Det var fælt i den forstand at jeg var jo redd for å skli og falle hele tiden!

Tusen takk! :) Ja, eg kjem til å savne å gå gravid! Det har vore ein draum, så eg kjem til å gjere det fleire gongar ;) (Sjølv om det slett ikkje er sikkert at det blir like lett då!) Men er veldig glad vinteren ikkje har kome endå :jepp: Må vere grusomt å gå rundt på glatta med høggravid mage! Her er det framleis godt med plussgrader, så det har gått fint hittil :)

Jaaaaa hmmmm.

Har en nattevåk her, lurer på om du sover eller om det begynner å skje noe :popcorn:

Juhuu mamma Silver! :strix:

Forhåpentlegvis er dette siste dag med :popcorn: Kaaaanskje ein dag til, men då BØR det vere slutt :fnise:

--------------------------

No er det ein halvtime til vi køyrer, har time kl 10 på sjukehuset. Og i dag kjem eg forhåpentlegvis ikkje heimatt :) Sov godt fram til halv fem, då gjekk eg på do..og DING, lys våken og fekk ikkje sove.. :sukk: Så då låg eg i nesten to timar og makka, og så stod eg opp saman med mannen kvart over seks.. Eg er nok litt spent! Nervøs! Glad! Alt mulig! :) Håper berre at eg får klarsignal no da, det blir litt nedtur å dra heim endå ein gong..

Vog meg i dag (håper det var siste veging før fødsel - eg må ha kontroll! :fnise: ), då vog eg 0,7 kg..så då er total vektoppgang frå veke ni 1,3 kg. Det er eg fornøgd med. Veg ca det same som før eg vart gravid :) Og i morgon er eg forhåpentlegvis litt lettare ;)

Gler meg til å treffe lille guten vår :rodmer:

:goodbye:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på sykehuset! De holder deg nok der, skal du se ;) (:popcorn:)

Det blir jo spennende for deg å se hvordan vekten endres etter svangerskapet, da! Syns du har vært veldig flink, jeg altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...