Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Masse lykke til, Silverdoe! :klemmer: Håper du ikke kommer hjem igjen nå, før du har med gutten hjem :rodmer: Dette blir spennende! :jepp::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende spennende :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: (spammer med litt popcorn jeg!)

Håper en liten prins har kikka på mamman sin nå, om ikke er det like før tror jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh BENNI!

Nå trodde jeg det var silver som hadde kommet med en oppdatering her!

:fnise:

Jeg ble lurt! :ler:

:skratte: beklager virkeligen, det var ikke meningen :gjeiper: :skratte: Vi venter alle i spenning her..

Håper ikke jeg lurer deg igjen nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

:skratte: beklager virkeligen, det var ikke meningen :gjeiper: :skratte: Vi venter alle i spenning her..

Håper ikke jeg lurer deg igjen nå da :fnise:

Hahahaha :skratte:

Er så spent herregud :jepp:

Blir spennende å høre fra henne nå! Håper alt står bra til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELEG får eg oppdatert! ;):fnise:

Beklager, hadde ikkje skaffa meg sladris, men no er eg altså her! :)

Vi kom heim frå sjukehuset i går, saman med den fantastisk nydelege sonen vår! :rodmer: Han vart fødd torsdag 24.11. kl 14.08, og er perfekt! :)

Eg skal få skrivd ned ei fødselshistorie i løpet av kort tid og poste her. Men fødselen gjekk bra, eg er ei fødedame i følge jordmora ;) Men etter fødselen måtte eg i narkose og hasteopererast, for morkaka sat bom fast og det var fare for store blødningar. Men dei reagerte raskt, så eg er i god form no :)

Vi er så lykkelege! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

ENDELEG får eg oppdatert! ;):fnise:

Beklager, hadde ikkje skaffa meg sladris, men no er eg altså her! :)

Vi kom heim frå sjukehuset i går, saman med den fantastisk nydelege sonen vår! :rodmer: Han vart fødd torsdag 24.11. kl 14.08, og er perfekt! :)

Eg skal få skrivd ned ei fødselshistorie i løpet av kort tid og poste her. Men fødselen gjekk bra, eg er ei fødedame i følge jordmora ;) Men etter fødselen måtte eg i narkose og hasteopererast, for morkaka sat bom fast og det var fare for store blødningar. Men dei reagerte raskt, så eg er i god form no :)

Vi er så lykkelege! :strix:

Hurra! :strix:

Gratulerer så mye! Ååååh, blir så glad når jeg leser at det gikk bra med fødselen. :jepp: Synd at det gikk såpass med morkaka, men det var kjempeflott at de reagerte raskt! :jepp:

Nå, frøken am, har silverdoe oppdatert. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hurraaaaaa! :strix: ENDELIG! Har, i likhet med Frøken am sittet på nåler hver gang noen har skrevet her, sikker på at NÅ var det oppdatering ja! :fnise: og nå kom den endelig :nigo:

Gleder meg til å lese fødselshistorien :bolledeig:

Gratulerer med gutten, Silver! Skjønner at dere er verdens lykkeligste :rodmer:

Jeg går her og vagger enda jeg da..går og venter på at jeg også skal bli verdens lykkeligste snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: gratulerer sååååå mye med prinsen :strix:

Kos dere alt dere kan :hjerte::klemmer:

Gleder meg til fødselshistorie, og er veldig spent på navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for gutten og fødemaskinen;) Godt å høre at det gikk bra og at formen er fin - og håper å høre navn og mål jeg også:)

Gratulerer så masse med gullet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle saman!

No har vi vore heime sidan søndags ettermiddag, og vi har det veldig fint :) Mamma, pappa og to av brødrene mine kom på besøk søndagskvelden, og mamma var jo superivrig! Ho kom ikkje seg på sjukehuset for å besøke oss, for ferga var innstilt pga orkan. Så ho gleda seg skikkeleg :) Og stoooorkosa seg med lisjeguten :)

Lille M er ein veldig snill gut, vi håper han fortsetter slik :rodmer: Han grin lite, men veit såklart å seie frå om eg er for treig fram med puppen ;) Og han søv saman med oss om natta, og storkosar seg der. I natt la vi oss i 23-tida, og så amma eg fram til ca 24. Så var det amming i 3-tida og i 7-tida, og så søv vi fram til kvart på 11 :) Ein GOD morgon, med andre ord :)

Amminga har begynt å gå seg til. Eg sleit skikkeleg på sjukehuset, både med å kontrollere gigantpuppane mine (hallo, dei er jo på størrelse med han.. ) og med å ha nok mjølk. Eg fekk beskjed om at det kunne gå litt lenger tid før eg fekk nok mjølk, pga blodtapet mitt. Men no trur eg det har kome, for no virkar han fornøgd. Men på sjukehuset var han ofte svolten og grein sårt. (Så han har fått litt morsmjølkerstatning på flaske..vi syns så synd i han!). Ei av nettene der sat eg berre og grein i senga mi medan eg holdt han, som også grein. Flaks eg hadde einerom, dei hadde sikkert syns eg var rar.. Men no er han altså godt fornøgd :) I morgon kjem helsesøstra på besøk, og skal vege han. Eg håper han har gått opp litt :) Han tok av seg ca 300 gram på sjukehuset, men det er jo vanleg å miste litt av fødselsvekta.

Eg også er i god form. Stinga svir ikkje så mykje, men eg er litt øm i underlivet endå. Og blodtapet merkar eg ikkje noko til lenger.

OOOG, eg vog meg mandags morgon.. då vog eg 5,9 kg. Det syns eg var bra, då har eg tatt av meg ca 5 kg sidan fødselen. Det var som forventa. MEN, i dag vog eg meg igjen. Og då vog eg berre 2,7 kg!! :hakeslepp: Det var IKKJE som forventa! For då har eg tatt av meg ca 8 kg sidan fødselen, og ca 9 kg sidan før eg vart gravid! Det er jo fantastisk! :hoppe: Så lett har eg ikkje vore sidan leeeenge! :tommelsmil: (Mannen min har også tatt av seg eit par kg, smitteeffekt ja? :fnise: )

Og mannen min ja, han er altså så flink :rodmer: Han tek av seg guten, og kosar med han og skiftar gjerne bleie :) Han kan sitje i mange timar og sjå på at guten søv :hjerte: Det er verkeleg ein draum som har gått i oppfylling, både for meg og han! :rodmer:

No skal eg skrive fødselshistorie, forhåpentlegvis kan eg poste den her snart! Må får sortert tankane i eit Worddokument først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...