dreia Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Endret 20. oktober 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 20. oktober 2010 :snø: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. oktober 2010 #203 Del Skrevet 20. oktober 2010 Huff ja, jeg bor bare to timer fra der du bor ut mot kysten til og med her våknet vi til snø i dag :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 20. oktober 2010 #204 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Håper dere beholder snøen der oppe! Endret 20. oktober 2010 av pysepusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 20. oktober 2010 Huff ja, jeg bor bare to timer fra der du bor ut mot kysten til og med her våknet vi til snø i dag :snø: Det er for tidlig med snø i oktober. Håper dere beholder snøen der oppe! Eg skal ikkje senda litt snøvêr sørover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #206 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå nettopp rulla pjokken frå rygg til mage og låg på magen i fleire minutt med hovudet høgt heva! Sååååå stolt av den vesle sjarmøren min. Og det er vel like før eg må begynna på konfirmasjonstalen hans om det held fram i dette tempoet. Eg er veldig spent på om dette var eit eingangstilfelle eller om pjokken faktisk har lært seg rulling allerede. Er ikkje det ganske tidlig? Korrigert er han jo berre 2,5 mnd ennå. *stolt mor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. oktober 2010 #207 Del Skrevet 20. oktober 2010 Oi, så flink han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 20. oktober 2010 Oi, så flink han er! Mhm! Han har rulla halvvegs frå rygg til mage dei siste dagane, men kvar gong har armen stoppa han. Men i dag klarte han å flytta armen til andre sida og liggja ganske lenge på magen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. oktober 2010 #209 Del Skrevet 20. oktober 2010 :snø: :dåne: Guffent sier nå jeg , så ut som en druknet snømann da jeg kom inn på kontoret til akupunktøren min i dag Nå nettopp rulla pjokken frå rygg til mage og låg på magen i fleire minutt med hovudet høgt heva! Sååååå stolt av den vesle sjarmøren min. Og det er vel like før eg må begynna på konfirmasjonstalen hans om det held fram i dette tempoet. Eg er veldig spent på om dette var eit eingangstilfelle eller om pjokken faktisk har lært seg rulling allerede. Er ikkje det ganske tidlig? Korrigert er han jo berre 2,5 mnd ennå. *stolt mor* Flinke pjokken, blir spennende å se om har fortsetter med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. oktober 2010 #210 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jenta mi er 4,5 mnd, men ruller fortsatt ingen av veiene. Bare legger seg på sida, men da ikke for å rulle rundt, bare for å glo fordi hu er nysgjerrig på noe som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #211 Del Skrevet 21. oktober 2010 Guffent sier nå jeg , så ut som en druknet snømann da jeg kom inn på kontoret til akupunktøren min i dag Flinke pjokken, blir spennende å se om har fortsetter med det Eg var veldig glad for at eg slapp å dra ut i går tidlig, men heller kunne sitja inne, skru opp radiatorane på fullt og nyta ein god kopp med te med strikketøyet i fanget. Han var kjempeflink. Jenta mi er 4,5 mnd, men ruller fortsatt ingen av veiene. Bare legger seg på sida, men da ikke for å rulle rundt, bare for å glo fordi hu er nysgjerrig på noe som skjer Det har jo ingen hast, men litt artig var det å sjå. Særlig sidan eg har vore litt lettare bekymra for om han er litt treig i utviklinga. Sikkert heilt utan grunn, men... Om dette fortset, ser eg for meg at eg kjem til å måtta springa og snu han til stadigheter. Han er nemlig ikkje sånn kjempeglad i å liggja på magen, og har ikkje vist antydning til å kunna snu seg frå mage til rygg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 21. oktober 2010 I dag har eg vore hos tannpleiar og fått pussa tennene grundig. Det blei ikkje tatt røntgen, men dei hadde kanskje lagt merke til store hol, om eg hadde hatt det? Uansett herlig med skikkelig glatte og ordentlig reine tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. oktober 2010 #213 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så utrolig flink gutt du har! Her ruller lillegutt fra mage til rygg, men ikke motsatt, men han er begynt å åle seg framover så her vasker vi gulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. oktober 2010 #214 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så flink lillegutt er Herlig å lese at utviklingen hans går så fint Deilig med glatte og reine tenner ja Min tannlege bruker noe som føles som sandblåsing på tennene, blør som et uvær etterpå, men gud så fine tennene blir Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så utrolig flink gutt du har! Her ruller lillegutt fra mage til rygg, men ikke motsatt, men han er begynt å åle seg framover så her vasker vi gulv Eg ser for meg mamma pysepus med filla foran lillegutt som ålar seg rundt på golvet. Herlig! :rødme: Så flink lillegutt er Herlig å lese at utviklingen hans går så fint Deilig med glatte og reine tenner ja Min tannlege bruker noe som føles som sandblåsing på tennene, blør som et uvær etterpå, men gud så fine tennene blir Ha en fin helg Det er så utrulig godt å sjå at han ser ut til å utvikla seg normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #216 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er mykje meir interessant å sitja på PC-en enn å festa trådar på strikketøyet. Der får eg igjen for å velja å strikka noko med striper. Men eg SKAL gjera dressen ferdig før eg gir meg sjølv lov til å begynna på eit nytt prosjekt. *streng* Sjølv om eg nok tar turen på garnbutikken i dag for å kjøpa nytt garn. Ein må jo benytta seg av tilbud når det faktisk er, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. oktober 2010 #217 Del Skrevet 26. oktober 2010 oi begynnt å rulle allerede???? Hva er det du har strikket da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2010 #218 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er mykje meir interessant å sitja på PC-en enn å festa trådar på strikketøyet. Der får eg igjen for å velja å strikka noko med striper. Men eg SKAL gjera dressen ferdig før eg gir meg sjølv lov til å begynna på eit nytt prosjekt. *streng* Sjølv om eg nok tar turen på garnbutikken i dag for å kjøpa nytt garn. Ein må jo benytta seg av tilbud når det faktisk er, sant? Garntilbud Er det på den lokale? Eller jeg bør vel holde meg unna en stund til, har på posevis med garn uten noe klart prosjekt. Eller dvs, jeg har planer for hvem som skal lage noe av det , men ikke hva de skal lage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. oktober 2010 #219 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke lett å gjøre ferdig strikkeprosjekt når det er så mye fint man kan strikke Og helt klart at man må utnytte seg av tilbuda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. november 2010 #220 Del Skrevet 8. november 2010 hvordn går det her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå