Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

oi begynnt å rulle allerede???? :hakeslepp:

Hva er det du har strikket da??

Han har rulla frå rygg til mage to gonger til nå (i tillegg til litt rulling i senga, men då er det "nedoverbakke" mot meg *kanskje trena litt igjen snart?* :plystre:) og dei siste dagane har han rulla nokre gonger frå mage til rygg, men begge deler kan godt vera tilfeldig. Så noko vidunderbarn ser han ikkje ut til å vera likevel. :ler: Men ifølge helsesøster ser han foreløpig ut til å vera akkurat der han skal, både motorisk og sosialt, og det er eg godt fornøyd med. :nigo:

Eg strikkar (les: har strikkepause frå :flau:) denne dressen i Drops Merino Extra Fine-garn. Nå gjenstår berre stolpen på den eine sida, der knappehola skal vera. Eg orkar berre ikkje plotta inn kor knappane skal vera, så den ligg nå der og ventar på å bli ferdig. Det er vel ein halvtimes jobb igjen, maks. :ler: *skjerpe seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garntilbud :hoppe: Er det på den lokale?

Eller jeg bør vel holde meg unna en stund til, har på posevis med garn uten noe klart prosjekt. Eller dvs, jeg har planer for hvem som skal lage noe av det :sjarmor: , men ikke hva de skal lage..

Berre introduksjonstilbud på nokre nye garnkvalitetar frå Drops. Eg har lyst til å prøva ut Alpaca Boucle. Men så kjem den berre ikkje i butikkane. :roll: Eg starta å spørja etter den litt før 25. oktober, men ingen av dei 3 butikkane eg har vore på, hadde fått det inn. (Butikken på torget hadde visst venta den inn kva dag som helst i nokre dagar/veker då eg spurte for ei veke sidan.) Og nå føler eg berre eg masar. :glare:

Men skal sjekka på "min" garnbutikk igjen i dag, tenkte eg. *vil ha tak i til tilbudspris* :sjenert:

Ikke lett å gjøre ferdig strikkeprosjekt når det er så mye fint man kan strikke :sjenert: Og helt klart at man må utnytte seg av tilbuda :Nikke:

Det er ikkje det. Eg er kjempedårlig på å fullføra prosjekter. Har mange ting eg har strikka nesten heilt ferdig til pjokken, for så å begynna på noko nytt. Han har vel snart vokst ut av fleire av dei... :sjenert:

hvordn går det her inne da? :klem:

:vinke:

Berre litt KG-lei/dagboklei for tida. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken har omsider oppdaga seg sjølv i spegelen. Sååå søt når han granskar seg sjølv, smiler det lure smilet sitt, for så å sjå heilt forundra ut. :fnise:

Fine guten min! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, me har starta så smått med smaksprøvar. :hoppe: Til nå har pjokken fått smaka potet og eple. Ingen gaping, men heller ikkje brekking eller spytting, så det falt vel sånn passe i smak. :ler:

Det er så artig å gi han anna mat og sjå reaksjonane, så eg gleder meg til tida framover og prøving av nye smakar og smakskombinasjonar. :nigo:

(Det er iallfall artigare enn å prøva å gi han flaske. Han vræler - vesle pjokken min har blitt flaskenektar. :grine: Eg begynner å sjå mørkt på juleborddeltaking i starten av desember. *vilvilvil* :sukk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin den dressen var. Hvilke farger har du strikket i??

Så godt å høre hvordan dere har det. :klem:

I nesten same fargar som på bildet. Blåfargen var litt annerledes, og så valgte eg kvit i staden for rød. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg forresten tilbud om nye pupper til jul på e-post. Spam er faktisk ganske artig enkelte gonger. :hoho:

HVA?! :snurt:

Trodde det bare var jeg som fikk det....

:fnise:

Strikking ja... Jeg skulle, burde, og slikt ha strikket litt, men gjør jeg det.. Neisj, jeg broderer heller, og det er jo ikke like anvendelig da.. :sjenert:

:strix: for rullende gutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin dress du strikker! Vil gjeeerne se bilde når du har motet deg opp til å ta siste finishen :nigo:

Flinke pjokken som ruller litt begge veier, og så søt når han ser seg selv i speilet da :rødme: Kjenner til flaskenekt forøvrig, det var hylskriking her da vi forsøkte, så ga fort opp etter å ha fått samme reaksjon hver gang. Meen, tida går så fort at plutselig en dag kan ho mor ut på livet igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, me har starta så smått med smaksprøvar. :hoppe: Til nå har pjokken fått smaka potet og eple. Ingen gaping, men heller ikkje brekking eller spytting, så det falt vel sånn passe i smak. :ler:

Det er så artig å gi han anna mat og sjå reaksjonane, så eg gleder meg til tida framover og prøving av nye smakar og smakskombinasjonar. :nigo:

(Det er iallfall artigare enn å prøva å gi han flaske. Han vræler - vesle pjokken min har blitt flaskenektar. :grine: Eg begynner å sjå mørkt på juleborddeltaking i starten av desember. *vilvilvil* :sukk:)

ohh gleder meg til vi kan begynne med mat og se reaksjonen....er en liten stund til det da.

har du prøvd tomee tippee flasker? selv har jeg ikke kjøpt enda, men skal for de ser absolut som et bryst! her har vi også en flaskenekter skjønner du :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har teste tomee tipee, og kan informere om at min lillegutt ikke forstår det spøtt mer av denne enn av andre flasker... Han tygger på det som er, eller blir illsint...

Men vi fortsetter å prøve, og jeg synes de ser absolutt mest lovende ut.

Fra forrige har vi best erfaring med de "store" flaskesmokkene til Nuk. Til tross for at han ikke forsto smokker med den fasongen når det ikke kom melk av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har teste tomee tipee, og kan informere om at min lillegutt ikke forstår det spøtt mer av denne enn av andre flasker... Han tygger på det som er, eller blir illsint...

Men vi fortsetter å prøve, og jeg synes de ser absolutt mest lovende ut.

Fra forrige har vi best erfaring med de "store" flaskesmokkene til Nuk. Til tross for at han ikke forsto smokker med den fasongen når det ikke kom melk av dem.

Jeg tar tilbake denne, for nå går plutselig flaskematingen som en drøm...

Håper ellers alt er fint med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: O'hara, Ilja, Neytiri, Susan og Icing.

Det kjedelige med den flaskenekten er jo at han tok flaske heilt fint i starten. Det var vel omtrent ved 3 mnd at det blei full stopp. Eg trur det var ein kombinasjon av at me var late og ikkje orka pumpa og gi flaske ein periode, og at me gav multivitaminer og tran blanda med melka sidan me sleit med å få det i han på vanlig måte. Ikkje akkurat noko sjakktrekk, gitt. :glare: Stort sett er det skriking, vriing og "spytting" (han jobbar intenst med tunga for å få ut flaskesmokken). Men i går fekk mannen i pjokken 40 ml frå flaska, mens han gjekk rundt i huset og song, og me har sett at han et litt om han er sulten nok. ;) Så eg skal nå prøva meg på julebord, så får eg heller dra heim om det ikkje skulle gå likevel. :jepp:

Så herlig at det gjekk til slutt, Susan. :hoppe: Eg var på jakt etter Tommee Tippee-flasker etter anbefalingane her, men dei hadde det ikkje på Barnas Hus, berre mateutstyr frå 6 mnd. :sur: Kor har du fått tak i dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er alt bra her. Eg er berre noko nettlei, så det blir lite oppdatering i eiga og andre sine dagbøker, gitt. :sjenert: I tillegg går jo tida så fort som fy. Pjokken er jo over 5 mnd allerede! :dåne:

I dag var me på 5-mnd-komtroll. Pjokken er nå 7,3 kg, så han er innanfor normalområdet, noko som er kjempebra med tanke på kor liten han var i starten. Han ser også ut til å utvikla seg normalt både sosialt og motorisk. Mulig han heng litt etter dei jevngamle, men han er godt i rute i forhold til termin. :nigo: Han følger med på ting rundt (noko eg merkar godt ved amming, som ikkje er spennande nok :ler:), grip etter leiker, held hovudet godt opp på mageleie, og både skravlar, smiler og ler. Søtingen! :rødme: Eg er så utrulig fornøyd med å ha fått den finaste guten. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine på Apotek1.

Vet ikke om det var at jeg byttet til 3mnd+ flaskesmokken som gjorde forskjellen her...

Han er jo vant til at det kommer rimelig mye av gangen fra puppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk at lillegutt er 5 måneder allerede :sjokk: Tiden flyr virkelig fort! Herlig å lese at han vokser og utvikler seg så fint :strix:

Håper han tar flaske når du er på julebordet da, må være slitsomt når han ikke tar den :( Det ene tantebarnet mitt hadde også flaskenekt og det var jo nesten umulig for dem å ha barnevakt... De prøvde rett og slett ALT, men han ville ikke! Husker jeg passet han og klarte å få i han en god del og de var helt i ekstase :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine på Apotek1.

Vet ikke om det var at jeg byttet til 3mnd+ flaskesmokken som gjorde forskjellen her...

Han er jo vant til at det kommer rimelig mye av gangen fra puppen...

Kanskje me skulle tatt turen på Apotek1 snart då. Ein dag det ikkje er så kaldt. Under -10 kvar dag for tida, jo... :glare:

Me har prøvd 3 mnd+-smokk her også, utan at det har hjelpt noko. Det er tydelig at det kjem melk ut frå flaska, men det er visst feil sjølv då. :kari:

:strix: Herlige lille gutt :) Så godt han tok litt flaske fra pappa´n.

Det var skikkelig godt å vita at han kan om han vil (og me har tålmodighet til det :sjenert:). :Nikke:

Tenk at lillegutt er 5 måneder allerede :sjokk: Tiden flyr virkelig fort! Herlig å lese at han vokser og utvikler seg så fint :strix:

Håper han tar flaske når du er på julebordet da, må være slitsomt når han ikke tar den :( Det ene tantebarnet mitt hadde også flaskenekt og det var jo nesten umulig for dem å ha barnevakt... De prøvde rett og slett ALT, men han ville ikke! Husker jeg passet han og klarte å få i han en god del og de var helt i ekstase :ler:

Det har gått heilt utrulig fort! :dåne: Eg føler eg fremdeles går og ventar på permisjonsstart - iallfall den delen der eg har tid til å gjera noko av det eg hadde planlagt (type før fødsel). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei siste dagane har pjokken endelig begynt å rulla litt igjen etter ein lengre pause. Og i dag har det tatt skikkelig av. Han har rulla både frå mage til rygg og spesielt mykje frå rygg til mage. Sikkert nærmare 10 gonger berre i dag. Så nå skulle eg vel tru at det var bevisst? :vetikke:

:pasha:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...