Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Så flink som solgte bleiene! :tommelsmil:

Stakkars lillegutt. :troest: Håper Paraceten hjelper! Vi har også hatt feber i forbindelse med tannfrembrudd, men ikke så høy som du beskriver... Ville kanskje tatt en tur til legen, for sikkerhets skyld. Selv om du ikke vil til fastlegen. :)

Paraceten hjelpte. Legetur var berre nødvendig om han ikkje kom seg i løpet av natta, noko han heldigvis gjorde. Så heldigvis slapp me unna tur til fastlegen. (Som garantert berre hadde himla med auga. Which reminds me - eg måååå få skifta fastlege snart... :sjenert: )

Hvordan går det med lillegutt i dag? Håper det kommer seg snart:kose: Jeg var ikke klar over at ungene kunne få feber når det er tenner på vei, så der lærte jeg noe nytt og skal huske på det til det kommer tenner her i huset.

:klem:

Han kom seg heldigvis. Dagen etter var han litt slappare enn normalt, og dagen etter der igjen var han tilbake i storform. :tommelsmil:

Så deilig å få rydde opp i tøybleiene da og ikke minst få inn litt ekstra kroner :lur:

Håper lillegutt er i bedre form i dag :klemmer:

Litt ekstra grunkar er ikkje å forakta. :nigo:

Håper lillegutt er bra igjen.

God helg i ruskeværet :klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide med oppdatering igjen, ja. :rodme:

Pjokken er heldigvis tilbake i sin gamle storform etter nokre feberdagar. Eg er overbevist om at det var tennene som skapte trøbbelet, for det har komme to nye tenner, og to til er tydelig på veg. Snart har han 8 stk! :daane:

Elles er det mykje som skjer på den motoriske fronten for tida. Søndag for 10 dagar sidan senka mannen (omsider) botnen på sprinkelsenga til pjokken, og det var jammen på høg tid, for på tirsdagskvelden, to dagar etterpå, reiste pjokken seg opp og sto i senga! :overrasket: Og han var tydelig stolt over prestasjonen sin, der han gliiiiiste frå øyre til øyre. :fnise: Nå har han lært seg å sitja (etter å ha sett seg opp sjølv), han krabbar ganske så raskt framover og han reiser seg opp etter stolar, kassar o.l. og står, om enn ganske så ustøtt foreløpig, noko som har resultert i ein del knall og fall. Eg har det travelt med å passa på om dagen. :ler:

Han er også blitt ganske så mammadalt, og det er tydelig at han er i alderen for separasjonsangst. At eg forsvinn opp eller ned trappa, er ikkje spesielt ok, særlig om han er trøtt. Eg har prøvd å ha han på barnepassen på treningssenteret nokre gonger, og dei to siste gongene har det vore total fiasko. Første gongen fekk eg trena i ca. 30 minutt, før eg blei ropt til barnepassen. Då kom eg til ein vrælande unge (han har virkelig lungekapasitet, den guten! :daane: ), som dei tydeligvis hadde prøvd det meste med - smokk (som han ikkje tar, men eg har med for sikkerhets skyld), vugging i bilstolen, biteleike og banan over heile ansiktet. Det tok litt tid før eg klarte å roa han. Derfor skulle eg prøva å ha han der veldig kort gongen etter. Me drog på mor&barn-time, og eg leverte han på barnepassen mens eg dusja (rekordraskt!). Og kom inn til vrælande unge igjen. Den gongen hadde det tatt ca. 2 minutt før han merka at eg var vekke og sette sirena i gang. Så nå veit eg ikkje om eg tør å prøva igjen med det aller første. Håpar berre det ikkje blir så ille når han skal begynna i barnehagen. :sukk:

Elles har pjokken allerede fått barnehageplass frå august. Me fekk dessverre ikkje førsteønsket vårt, for der fekk forsvann (nesten?) alle plassane på søskenprioritet. Me enda opp med andrevalget. Litt skuffa, men samtidig veldig letta for at me slepp familiebarnehage. Og eg har høyrt at barnehagen han har fått plass i, er ein veldig bra barnehage. Det er nokså kort veg (ca. 10 minutt å gå) og nokså små avdelingar (2 småbarnsavdelingar á 10 ungar), og samarbeid med ein barnehage like ved. Me skal nok bli fornøyde. :jepp: (Sjølv om eg gruar meg kjempemasse til å levera frå meg pjokken til ukjente... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt høres helt herlig ut om dagen :hjerte: Kan tenke meg du har litt å henge fingerne i om dagen ja, og bedre blir det vel ikke de neste månedene ;)

Er nok bare en fase der han ikke liker at du er borte og barnhagestarten kommer nok til å gå veldig fint :) De fleste får jo en liten reaksjon når de begynner i barnehage, men etter en liten stund så går det så fint så :) Flott at dere har fått plass til han da, deilig å slippe familiebarnehage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt høres helt herlig ut om dagen :hjerte: Kan tenke meg du har litt å henge fingerne i om dagen ja, og bedre blir det vel ikke de neste månedene ;)

Er nok bare en fase der han ikke liker at du er borte og barnhagestarten kommer nok til å gå veldig fint :) De fleste får jo en liten reaksjon når de begynner i barnehage, men etter en liten stund så går det så fint så :) Flott at dere har fått plass til han da, deilig å slippe familiebarnehage :)

Han er det. :hjerter: Eg har det virkelig fint om dagane. (Sjølv om eg blir sliten og lei innimellom også, så gløymer eg aldri kor heldig eg faktisk er!)

Eg har i utgangspunktet ingenting imot familiebarnehage. Det er sikkert bra med små forhold for dei minste, og mange familiebarnehagar er sikkert heilt supre å gå i. Men eg har høyrt så mange skrekkhistoriar om enkelte som drikk mens dei passar ungane, andre som berre vandrar rundt innpå kjøpesenter osv. Då innbiller eg meg at kommunen har mykje meir kontroll over dei større barnehagane, så eg føler meg mykje tryggare då. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom ei kjekk overrasking i posten: Pjokken har fått plass i barnehagen me hadde som førsteønske likevel! :bolledeig:

Så nå blir det privat barnehage på pjokken. Men eg kjenner fleire som er veldig godt fornøyde med barnehagen, så eg er ikkje skeptisk til å senda han dit. (Iallfall ikkje meir enn eg ville vore til ein annan barnehage, for skeptisk er eg uansett. *hønemor* :tunge1: ) Og det blir veldig praktisk med tanke på levering. Det er på veg til bussen, og ifølge Gule Sider ligg barnehagen 98 meter frå huset vårt. (Eg håpar det ikkje blir noko særlig ulempe når han blir eldre. Han kan jo villa dra heim frå barnehagen når han nesten ser huset. Men, den tid, den sorg - og det kan vel gjelda uansett kor langt unna heimen er. ;) )

Veldig fornøyd i kveld! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og takk for at du skrev om barnehageplass - nå har jeg endelig fått endra søknaden vår (17 på venteliste på 1 valget) nå har jeg vraket den, og ført på et par nye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ordnet seg med barnehageplass da :strix: Deilig å få den barnehagen man ønsker :) Skjønner dine bekymringer til familiebarnehage, jeg ville nok aldri valgt det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for barnehageplass! :)

Og takk for at du skrev om barnehageplass - nå har jeg endelig fått endra søknaden vår (17 på venteliste på 1 valget) nå har jeg vraket den, og ført på et par nye! :)

:tommelsmil:

Fint å kunna vera til hjelp. :fnise:

Eg trudde forresten at eg og du budde i same by? :klo:

Så flott at det ordnet seg med barnehageplass da :strix: Deilig å få den barnehagen man ønsker :) Skjønner dine bekymringer til familiebarnehage, jeg ville nok aldri valgt det :sjenert:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endå ein gladnyhet: Ein kompis til pjokken (frå barselgruppa og babysangen) har også fått plass i same barnehage som pjokken. Me hadde akkurat same prioriteringane, og denne guten kom også i utgangspunktet inn på andreønsket. Men i dag hadde han altså fått plass på førsteønsket, sikkert fordi (minst) to har takka nei til plass. Det kunne ikkje blitt bedre! :hoppendeglad:

Då får pjokken gå i barnehage med iallfall to kompisar. :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bed barnehageplass på førstevalget, og med kompis og greier :hoppe:

Godt at mannen senket bunnen i sengen forresten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig at me har fått plass og slepp å tenka meir på det nå. :nigo:

På fredag var pjokken og eg ein tur innom barnehagen for å levera brevet om at me takka ja til plass. Det blir litt teit å senda i posten når det tar oss 1-2 minutt å gå. :ler: Så nå har me helst på styrar og fleire av personalet (som visstnok er veldig stabilt med lite utskiftning :tommelopp: ), fått høyrt mykje om barnehagen (om f.eks. satsingsområde, satsing på sunt kosthold og turaktivitet osv.) og sett dei ulike avdelingane.

Det ser visst ut til å bli ei rein 1-årsavdeling som pjokken skal begynna på - med 14 eittåringar. Dei hadde visst problemer med å fylla opp dei to storbarnsavdelingane, mens mange 1-åringar ikkje hadde fått plass. Slik er det med full barnehagedekning - mange fleire ungar som sluttar enn som begynner i barnehagen utan å ha vore på småbarnsavdeling. ;) Så nå forstod eg det som at dei skal ha ei storbarnsavdeling, ei blanda avdeling (storbarn og 2-åringane som går på småbarnsavdeling i år) og ei avdeling med 1-åringar. Satsar på at det blir bra. Spennande blir det iallfall. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sliter barnehagen min med...altfor mange små som søker og for få store :sukk:

Høres ut som en fin barnehage da, greit å ha hilst på og sett seg litt omkring der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sliter barnehagen min med...altfor mange små som søker og for få store :sukk:

Høres ut som en fin barnehage da, greit å ha hilst på og sett seg litt omkring der også :)

Det er jo veldig forståelig at det er slik. "Alle" har jo allerede barnehageplass frå dei er små. Klart det er færre som velger dagmamma o.l. då. :jepp:

Barnehagen ser bra ut. Og styrar tok godt imot oss og tok seg god tid til å prata med oss og visa oss rundt, sjølv om me berre stakk innom. Me følte oss veldig velkomne. :strix: Og alle skrøyt av pjokken som sette på seg sjarmørsmilet mens han var på besøk, og då føler jo mamman seg endå tryggare på at dette er ein fin plass for han. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har vi ikke fått svar på barnehagesøknaden enda, men fikk beskjed fra ene barnehagelederen at jeg måtte forberede meg på å gå hjemme ett år til... Frøkna havner jo utenfor barnehagegarantien, etter hva jeg har skjønt. Og, jeg er ikke gira på å sende henne avgårde allerede i august...

:sukk:

Men, ingen sorger må tas på forskudd!

Så supert at det ordnet seg for dere, og flinke gutten som står! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med barnehageplass på førsteønske!

Er visst evigheter siden jeg skrev her inne, så du har falt ut av mine innlegg.

Jeg klarer ikke å selge så mye tøybleier... Har funnet fram noen som ikke passer mine gutter i det hele tatt, som jeg tenkte å selge... Men de som passer bra håper jeg liksom vi får brukt litt.

Jeg foretrekker egentlig tøy, men mannen er hjemme nå, og han foretrekker plast. Så da blir det plast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk plass i barnehage på førsteønsket! :strix: Det blir sikkert veldig bra når de først har begynt, men jeg merker at jeg absolutt ikke er klar for det jeg heller i høst... :sjenert:

Vår lillegutt fikk også plass på sitt 1.ønske forresten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...