Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig med en rullende pjokk :hjerte:

:jepp:

Men nå har eg det travelt om dagane. :ler: Pjokken har virkelig sett i gong med rulling. Men foreløpig har han berre forstått rygg til mage-snuing, noko han gjer heeeeeiiiiile tida. Problemet er berre at han blir fort sliten i mageleie, og set igang og hyler når han ikkje vil ligga slik lenger. Så då er det berre for meg å snu han over på rygg igjen. Og deretter tar det vel knapt eit minutt før han har snurra seg over på magen på nytt. Og så er det på 'an igjen. :kari:

Men han er jo så søt når han ligg så stolt på magen og kikkar seg rundt. :rødme:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har blitt heilt hekta på salat i det siste, så middagen i dag var salat med isberg, paprika, cherrytomat, skinke, mais, egg, strimla ost og kvitløksdressing. Nesten så det fristar å laga det i morgon også. :fnise: Nam! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat er nam :sikle: og ikke akkurat det værste å bli hekta på :fnise:

Ha en fin mandag :klemmer:

Heldigvis kan eg laga det med god samvittighet så ofte eg vil. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal eg og pjokken prøva ut leikeland saman med barselgruppa. Det blir spennande å sjå om det er noko. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

I dag skal eg og pjokken prøva ut leikeland saman med barselgruppa. Det blir spennande å sjå om det er noko. :hoppe:

Spennende da! :hoppe: Stilig at man kan gå med de som er så små :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra på lekeland?

Var på kafe med venninne i dag, da dumpet vi bort i ikke mindre enn 3 barselgrupper på samme tid :dåne: Der var det liv gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Nå er det lenge siden jeg var innom her og la igjen spor sist!

Ønsker deg en fantastisk helg sammen med din kjære og lillegutt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:vinke:

Og :klemmer: pysepusen, pusilus, Neytiri, Lucky?, honning og Nilla.

Det er vel på tide å oppdatera her før boka forsvinn frå Mine innlegg. :plystre::fnise:

Eg nyt dagane i permisjonen, sjølv om dei fyyyyyk og jobbstart nærmar seg litt raskare enn eg skulle ønska. Og pjokken utviklar seg og lærer stadig nye ting. Det er så godt å sjå at alt virkar "normalt" foreløpig, sjølv om han er prematur. Litt oppdatering sidan sist:

* Han rullar nå frå rygg til mage og frå mage til rygg utan problem. Det er ikkje berre enkelt å få på bleier og klær, for han skal helst over på magen før eg kjem så langt som påkledning.

* Han har begynt å dra seg framover, så nå er trappegrinder montert i stova. ;) Og han likar å stå på alle fire og gynga fram og tilbake :ler: , eller å setja den eine foten i golvet, som om han vil reisa seg.

* Han har fått 4 tenner. Men dei kjem ikkje i den mest vanlige rekkefølgen. Pjokken er moderne og kan gli rett inn i alle vampyrseriane som går for tida. :fnise: (Dei to tennene som har komme lengst fram, er trulig dei to "nest midterste" oppe. Og dei midterste er det fremdeles ingen antydning til... ;) )

* Han har begynt å kommunisera litt tydeligare. Nå gir han blant anna tydelig tegn om han vil bli tatt opp - han snur seg etter beina mine, og "flyr" og sparkar med beina.

* Han har òg begynt å eta litt meir fast føde. Han har vore vanskelig å få i mat, men nå har det endelig begynt å løsna litt. Nå er me oppe i over ein smaksporsjon med graut, om han er ekstra sulten. ;) Han har prøvd mykje grønnsaker og frukt. Frukta elskar han, og svisker er ein stor favoritt. Men han likar heldigvis òg avokado, noko han verken har arva frå mor eller far. :tunge1:

Endret av dreia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med oppdatering :rodmer:

Avocado som er så godt da dreia :sikle:

:fnise:

Eg har smaka litt på avokadoen til pjokken, men eg er ikkje frelst ennå, gitt. Det blei med den eine smaksbiten, og så var eg glad eg kunne fortsetja å gi det til han i staden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har smaka litt på avokadoen til pjokken, men eg er ikkje frelst ennå, gitt. Det blei med den eine smaksbiten, og så var eg glad eg kunne fortsetja å gi det til han i staden. :ler:

:ler:

Akkurat som meg da sis proppet Store Apekatt med det da hun var liten (det vil si for over fem år siden), jeg grøsset og gren på nesen. Nå synes jeg det er kjempe godt, snodige greier.. Jeg klarer fremdeles ikke oliven da, det smaker bare grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så koselig med en oppdatering :hoppendeglad: Og så stor pjokken begynner å bli! :nigo:

Avocado er jo kjempegodt! I salat og på skiva sammen med tomat - og da spesielt oppå ost! :sikle: Her spiser ikke guttungen det, eller banan - han er rar :fnise: Men alt annet går ned da! Svisker er virkelig en favoritt her også, spesielt når jeg lager moen så tykk at den må blandes godt ut med mm ;)

Nyt dagene videre! :klemmer:

Endret av pysepusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...