Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja, jeg bor bare to timer fra der du bor ut mot kysten til og med her våknet vi til snø i dag :snø: :fryser:

Det er for tidlig med snø i oktober. :glare:

Håper dere beholder snøen der oppe! :fryser:

Eg skal ikkje senda litt snøvêr sørover? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettopp rulla pjokken frå rygg til mage og låg på magen i fleire minutt med hovudet høgt heva! :sjokk: Sååååå stolt av den vesle sjarmøren min. Og det er vel like før eg må begynna på konfirmasjonstalen hans om det held fram i dette tempoet. :fnise:

Eg er veldig spent på om dette var eit eingangstilfelle eller om pjokken faktisk har lært seg rulling allerede. Er ikkje det ganske tidlig? Korrigert er han jo berre 2,5 mnd ennå. *stolt mor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så flink han er! :nigo:

Mhm! :nigo:

Han har rulla halvvegs frå rygg til mage dei siste dagane, men kvar gong har armen stoppa han. Men i dag klarte han å flytta armen til andre sida og liggja ganske lenge på magen etterpå. :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser:

:snø:

:dåne:

Guffent sier nå jeg :fryser: , så ut som en druknet snømann da jeg kom inn på kontoret til akupunktøren min i dag :sjenert:

Nå nettopp rulla pjokken frå rygg til mage og låg på magen i fleire minutt med hovudet høgt heva! :sjokk: Sååååå stolt av den vesle sjarmøren min. Og det er vel like før eg må begynna på konfirmasjonstalen hans om det held fram i dette tempoet. :fnise:

Eg er veldig spent på om dette var eit eingangstilfelle eller om pjokken faktisk har lært seg rulling allerede. Er ikkje det ganske tidlig? Korrigert er han jo berre 2,5 mnd ennå. *stolt mor*

:tommelsmil: Flinke pjokken, blir spennende å se om har fortsetter med det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 4,5 mnd, men ruller fortsatt ingen av veiene. Bare legger seg på sida, men da ikke for å rulle rundt, bare for å glo fordi hu er nysgjerrig på noe som skjer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffent sier nå jeg :fryser: , så ut som en druknet snømann da jeg kom inn på kontoret til akupunktøren min i dag :sjenert:

:tommelsmil: Flinke pjokken, blir spennende å se om har fortsetter med det :Nikke:

Eg var veldig glad for at eg slapp å dra ut i går tidlig, men heller kunne sitja inne, skru opp radiatorane på fullt og nyta ein god kopp med te med strikketøyet i fanget. :nigo:

Han var kjempeflink. :hoppe:

Jenta mi er 4,5 mnd, men ruller fortsatt ingen av veiene. Bare legger seg på sida, men da ikke for å rulle rundt, bare for å glo fordi hu er nysgjerrig på noe som skjer :fnise:

:hoho: Det har jo ingen hast, men litt artig var det å sjå. Særlig sidan eg har vore litt lettare bekymra for om han er litt treig i utviklinga. Sikkert heilt utan grunn, men... :sjenert:

Om dette fortset, ser eg for meg at eg kjem til å måtta springa og snu han til stadigheter. Han er nemlig ikkje sånn kjempeglad i å liggja på magen, og har ikkje vist antydning til å kunna snu seg frå mage til rygg ennå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore hos tannpleiar og fått pussa tennene grundig. Det blei ikkje tatt røntgen, men dei hadde kanskje lagt merke til store hol, om eg hadde hatt det? :vetikke:

Uansett herlig med skikkelig glatte og ordentlig reine tenner. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så utrolig flink gutt du har! :klappe: Her ruller lillegutt fra mage til rygg, men ikke motsatt, men han er begynt å åle seg framover så her vasker vi gulv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink lillegutt er :hjerte: Herlig å lese at utviklingen hans går så fint :)

Deilig med glatte og reine tenner ja :Nikke: Min tannlege bruker noe som føles som sandblåsing på tennene, blør som et uvær etterpå, men gud så fine tennene blir :)

Ha en fin helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink gutt du har! :klappe: Her ruller lillegutt fra mage til rygg, men ikke motsatt, men han er begynt å åle seg framover så her vasker vi gulv :fnise:

:Nikke:

Eg ser for meg mamma pysepus med filla foran lillegutt som ålar seg rundt på golvet. :ler: Herlig! :rødme:

Så flink lillegutt er :hjerte: Herlig å lese at utviklingen hans går så fint :)

Deilig med glatte og reine tenner ja :Nikke: Min tannlege bruker noe som føles som sandblåsing på tennene, blør som et uvær etterpå, men gud så fine tennene blir :)

Ha en fin helg :kose:

:Nikke: Det er så utrulig godt å sjå at han ser ut til å utvikla seg normalt. :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mykje meir interessant å sitja på PC-en enn å festa trådar på strikketøyet. Der får eg igjen for å velja å strikka noko med striper. :glare:

Men eg SKAL gjera dressen ferdig før eg gir meg sjølv lov til å begynna på eit nytt prosjekt. *streng* Sjølv om eg nok tar turen på garnbutikken i dag for å kjøpa nytt garn. Ein må jo benytta seg av tilbud når det faktisk er, sant? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mykje meir interessant å sitja på PC-en enn å festa trådar på strikketøyet. Der får eg igjen for å velja å strikka noko med striper. :glare:

Men eg SKAL gjera dressen ferdig før eg gir meg sjølv lov til å begynna på eit nytt prosjekt. *streng* Sjølv om eg nok tar turen på garnbutikken i dag for å kjøpa nytt garn. Ein må jo benytta seg av tilbud når det faktisk er, sant? :plystre:

Garntilbud :hoppe: Er det på den lokale?

Eller jeg bør vel holde meg unna en stund til, har på posevis med garn uten noe klart prosjekt. Eller dvs, jeg har planer for hvem som skal lage noe av det :sjarmor: , men ikke hva de skal lage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å gjøre ferdig strikkeprosjekt når det er så mye fint man kan strikke :sjenert: Og helt klart at man må utnytte seg av tilbuda :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...