Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Eg kan anbefala ei middagsoppskrift frå Remas meksikanske kampanje: Laks med mangosalsa, ris og guacamole. Me har hatt det ein gong tidligare også, men eg hadde allerede gløymt kor godt det var. :spise:

*hekta på mat* :fnise:

Ooo, det hørtes nammings ut. Må definitivt prøves :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Eg kan anbefala ei middagsoppskrift frå Remas meksikanske kampanje: Laks med mangosalsa, ris og guacamole. Me har hatt det ein gong tidligare også, men eg hadde allerede gløymt kor godt det var. :spise:

*hekta på mat* :fnise:

Takk for tips! :nigo: Skal kanskje prøves ut i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Laks med mangosalsa er skikkelig godt. Me har hatt det eit par gonger sidan eg tipsa om det her i boka. :fnise:

Men... Pjokken er veeeeeldig glad i søt mat, og han elskar mango. Så derfor laga eg ein fin batch laks med mangosalsa til han også. (Mangosalsaen hans besto riktignok berre av mango, tomat og agurk, då.) Eg brukte til og med salmalaks, for at det skulle vera skikkelig kvalitet over det. Men ja, det er litt av eit ansikt han presterer å vrenga fram når han får det servert, etterfulgt av heile munnfullen rett ut ved hjelp av tunga. Det er guten sin som veit å setja pris på god mat, altså. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har me vore på babytreff. Skikkelig koselig. :jepp:

Og me var sporty og gjekk til og frå treffet (ca. 45 minutts gange i nokså raskt tempo). Og sidan det var heilt nyyyyydelig vêr - :sol: og skikkelig varmt og godt - så gjekk me omvegar både til og frå. Så i dag har det blitt trillings i nærare 2,5 timar. Heeeeeerlig! :strix:

(Det var så deilig med lange trilleturar, at eg har valgt å droppa treninga i morgon til fordel for ein lang trilletur då også. Sjølv om eg strengt tatt burde ha trena litt meir kondisjon enn trilling på pjokken... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøje... Han er jo snart ett år..! O_o Helt tydelig at jeg ikke har snokt på en stund. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks med mangosalsa høres skikkelig nammis ut :sikle:

Deilig med lange trilletur i finværet da :strix: Er jo trening å gå fort med vogn også da :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er det en god stund siden jeg har vært her - tenk det har snart gått et år både for meg og deg at vi fikk våre små litt før tiden, hvordan går det med dere? :klemmer:

pssst: tidligere Icing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Trilling i solen er nydelig :sol: Jeg har vært litt sløv i det siste... triller en gang til dagen, men sover inne på den lengste hvilen sin for jeg er også så trøtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anamelona, jeg tror det er trilling i solen for alle penga :jepp:

Litt det samme som her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje... Han er jo snart ett år..! O_o Helt tydelig at jeg ikke har snokt på en stund. :daane:

:goodbye:

Velkommen inn hit. Og du er jo gravid, jo. Gratulerer! :nigo:

Laks med mangosalsa høres skikkelig nammis ut :sikle:

Deilig med lange trilletur i finværet da :strix: Er jo trening å gå fort med vogn også da :Nikke:

:klemmer:

Det er ikkje like god trening som steptimane der eg tar meg skikkelig ut, men det er desto koseligare med trilletur i solskinn, då. :strix:

:vinke:

Nå er det en god stund siden jeg har vært her - tenk det har snart gått et år både for meg og deg at vi fikk våre små litt før tiden, hvordan går det med dere? :klemmer:

pssst: tidligere Icing ;)

:hallo:

Ja, tida går utrulig fort! Enn at det snart er eit år sidan. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilling i solen høres vidunderlig ut :Nikke:

Håper helgen var fin.

Sure is. :strix:

Trilling i solen er nydelig :sol: Jeg har vært litt sløv i det siste... triller en gang til dagen, men sover inne på den lengste hvilen sin for jeg er også så trøtt :fnise:

:strix:

Her er det trilling for all dagsoving, i tillegg til litt trilling i vaken tilstand, så det blir litt turar ut. ;)

:hoppe: Skjeeeeeer a??? :fnise:

You're back! :hoppe:

Anamelona, jeg tror det er trilling i solen for alle penga :jepp:

:Nikke:

Og eg har til og med fått litt FARGE av all trillinga i sola! *alltid bleikfis* :hakeslepp:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jah, fikk meg en overraskelse, selv om det i grunnen ikke burde vært en overraskelse i det hele tatt. Her var man så fokusert på at "prøvinga begynner i august :nei: ", at tanken på at lille Trille kanskje hadde andre planer, ikke streifet, engang. =P

Men føles litt som at det jaggu var på tide, ble jo så verpesyk av å vente på den lille spretten din, atte..!

Hvordan er det å være mamma, da? Alt du hadde håpet, og enda litt til? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje så mykje som skjer her, anna enn masse trilling i :sol:, litt babysang og herlige dagar med masse kos med finaste pjokken. :rodmer: Men nå var det på høg tid med oppdatering likevel... :sjenert:

Pjokken har blitt ein racer på krabbing, og susar rundt i heimen. Han har også reist seg opp og stått ved sofa, bord, hyller osv. ei god stund, og går langs bord/sofa, så nå er det travelt med å passa på kva han får tak i. Salongbordet ser egentlig litt morsomt ut på dagtid, med alt av ting samla på midten av bordet, og alle hankane på koppar peikande vekk frå langsida av bordet, ellers er Mr Klåfingra garantert på plass, klar for å utforska porselenet. :ler:

I dag skjedde det igjen litt nytt på den motoriske fronten: Han tok ein plastkasse i stova og begynte å gå med den foran seg. Då var det strake vegen på leiketøysbutikken etter ei gåvogn, så i ettermiddag har pjokken vandra fram og tilbake i stova med gåvogna si. Og såååå tydelig stolt, med eit stort smil når han har sett at me følgjer med på han. :hjerte: I tillegg reiste han seg maaaaange gonger opp etter mannen (som låg på saman med han på leiketeppet), slapp og stod i fleire sekund utan støtte. Og gliste og lo såklart kjempestolt over eigne ferdigheter. :fnise:

På det språklige ligg han noko etter, trur eg. Eg har muligens høyrt "mama" nokre gonger, men det er når han sutrar og eg viiiiiirkelig legg godviljen til. Ellers er det ingenting kjent som kjem ut. Det går mest i "bffff, bfffff, bfffff" (med tilhøyrande siklemengder :ler: ), enkelte vokalar og ein lyd eg ikkje klarar å laga sjølv. (Eg lurer på kva språk det er? :klo: )

Elles er han ikkje store krabaten, sjølv om han la veeeeeldig på seg i starten. Veksten har stagnert ein del sidan november, og han følgjer ikkje si eiga kurve eingong. Men heldigvis er han frisk og fin, han et til det er umulig å pressa meir i han (sjølv om han sikkert hadde takka ja til endå litt meir fruktmos, men ein stad må grensa gå på søtsakene ;) ) og han er veeeeeldig aktiv, så han forbrenner nok mykje. Nå er han 70 cm og 8,2 kg. (Og bruker str. 68-74 i klær, noko som eg meiner tilsvarer 4-6 og 6-9 mnd, ifølge H&M. :gjeiper: ) Men nå var eg ingen kjempe som barn, eg heller, så han har å slekta på sånn sett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, fikk meg en overraskelse, selv om det i grunnen ikke burde vært en overraskelse i det hele tatt. Her var man så fokusert på at "prøvinga begynner i august :nei: ", at tanken på at lille Trille kanskje hadde andre planer, ikke streifet, engang. =P

Men føles litt som at det jaggu var på tide, ble jo så verpesyk av å vente på den lille spretten din, atte..!

Hvordan er det å være mamma, da? Alt du hadde håpet, og enda litt til? =)

Sånn kan det gå. ;) Men det må ha vore ein utrulig koselig overraskelse, i det minste. :nigo:

Mammatilværelsen er (stort sett) herlig. Eg stortrives, sjølv om det av og til er deilig med tid for seg sjølv også. Heldigvis har pjokken ein pappa som elskar å tilbringa kvalitetstid med sonen sin, så fritid er det ikkje mangel på, sjølv om det såklart blir mindre enn tidligare. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var ikke uvelkommen, for å si det sånn, selv om jeg egentlig hadde sett litt frem til å bli "skikkelig prøver". =P

Det er bra du tar deg tid til egenpleie, også. Det er utrolig viktig, og gir masse ny energi man kan bruke på bitteliten. =) Også er det jo supert at pappa og lillegutt får tid sammen, også. Særlig nå, som gutten begynner å vokse til. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...