Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Ikke lett å få alt man syr til å passe sammen når det skal syes sammen nei :fnise: Men øving gjør mester og jeg er sikker på at posen ble veldig fin :Nikke:

Sydde du den i fleece eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei stakkar plantene, de kommer til å visne bare de ser oolong-teen :spy: Jeg tror jaggu den finner veien til fyllingen ganske så snart.

:hoho:

Ikke lett å få alt man syr til å passe sammen når det skal syes sammen nei :fnise: Men øving gjør mester og jeg er sikker på at posen ble veldig fin :Nikke:

Sydde du den i fleece eller?

Den blei vel heilt ok. Men samtidig, den er heilt ubrukelig, for eg hadde ingen sovepose frå før og måtte berre føla meg fram på klippinga. Det førte til ein aaaaaltfor vid hals. På grensa til at pjokken kunne klatra utav, berre ved å sprella mykje med beina. :ler: Men neste sovepose - den må bli bedre. *gir ikkje opp* :fnise:

Eg brukte eit billig fleeceteppe. :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg bestilt eit par med Stonz booties til pjokken til barnehagestart. Han går ikkje ennå, og bør vel ha noko anna enn støvlar på føtene i haustregnet. Og heldigvis har eg drøyd det så lenge nå, for då eg tilfeldigvis var innom nettsida til Stonz i dag, var det fleire variantar på tilbud. Så nå fekk eg eit par til 40 % rabatt. Det hjelper virkelig på lommeboka nå i barnehagestartstid! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: Herlig med salg :jepp:

:nigo:

Og så låg dei i postkassa alt i dag! Ekspresslevering, jo! Og fine var dei! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vore den store klesmerkedagen. Strykejern og merkelappar, og tekstilpenn har vore flittig brukt. Eg måtte til og med bestilla fleire strykelappar. Det tar på å merka kvar einaste sokk med navn. Heldigvis var det god hjelp i mamma, som skreiv på maaaaange klesplagg. Teamwork! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, merking :daane: Her blir det virkelig utsatt ;) Får sette meg ned med rettetanga en kveld og ta ALT! :)

Eg hadde også lyst til å ta ALT i går, men sjølvsagt er det jo kjempemykje til vask, så det måtte venta. Men eg satsar på å få tatt ein del i helga også. :jepp: Nå gjenstår det å sjå kor bra merkinga held i vask. Hadde nok vore greit å få prøvd det ut så snart som mulig. ;)

Her gjenstår forresten all merking av strikkeklær. :daane: Det gruar eg meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en jobb å merke alle klærne ja! Men veldig godt for oss som jobber i barnehage at noen foreldre er flinke til å merke :Nikke: Flinke dreia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkingen :Nikke:

:nigo:

Litt av en jobb å merke alle klærne ja! Men veldig godt for oss som jobber i barnehage at noen foreldre er flinke til å merke :Nikke: Flinke dreia :klemmer:

:klem:

Merkejobben er så godt som ferdig. :tommelsmil: Nå gjenstår berre ting som ligg til vask og ting som eg rett og slett har gløymt. Eg (eller, først og fremst mamma :plystre: ) har skrive med tekstilpenn i mange plagg, og eg håper den held i vask, slik det blir påstått. Strykelappane som har vore i maskina, har iallfall holdt til nå. :tommelsmil: Og eg håper det er nok at me har skrive fornavnet på pjokken i kleda. Det blir jo dobbelt så mykje arbeid om ein skal skriva for- og etternavn. For ikkje å snakka om telefonnummer. Eg veit at pjokken er den einaste med sitt fornavn på avdelinga si, og sidan det er einaste småbarnsavdeling i barnehagen, er det ingen med hans navn som bruker str. 80 eller mindre. Ikkje at eg trur at han har nokon navnebrødre i barnehagen uansett. ;)

I dag er dagen! Mannen og pjokken har allerede trilla bort i barnehagen, mens mor skal stella heime. Pjokken er ganske så mammadalt for tida, og i tillegg sjenert og skeptisk, særlig på nye plassar, så me tenkte at det var best at pappaen følgde første dagen. Han er sjølvsagt trygg på pappaen sin, men ikkje fullt så klengete som han er på meg, så eg satsar på at det er det beste valget. :Nikke: Håper berre det går fint i dag og at han finn seg til rette, slik at det blir greitt å dra dit i morgon også. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gikk fint med første dagen til lille gutt i dag. Her er det to uker til start - leeeeeeeenge å vente synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ?!

Jeg har jo ikke vært innom her på lenge jooo....

Fortell ALT!

Bsrnehagestart? Jobb? Hus og heim? Syfremgang?

* setter meg ned og venter tålmodig*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her er det jo evigheter siden jeg var innom sist! :flau:

Syns du er tøff jeg, som våger deg inn i sy-verdenen! :jepp:

Jeg kjøpte meg symaskin på coop-tilbud for snart 2 år siden, og den står uåpnet. :sjenert:

-----

Tenk at lille pjokken er barnehagegutt! Herlighet som tida går! :daane:

Ønsker deg en flott lørdagskveld, uansett om den skal inneholde strikking, sying, merkelapper (bør kanskje ta fri på lørdagskvelden? :fnise: ) , te eller noe helt annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...