Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Den oppskriften hørtes god ut. :sikle: Noe å prøve ut senere kanskje?? Har jo snart bursdagesbarn i hus jeg også. ;) Jøje meg, de vokser til, våre små.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Dollypizza + :kaffekopp: i n-te + strikketøy + Varg Veum på film + regn som strømmer ned utanfor vinduet = ein koselig fredagskveld saman med mannen. :yvonne:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten utrulig skremmande det som har skjedd i Oslo i dag. All medfølelse til alle som har blitt ramma. :(

Og egoistisk som ein er i slike situasjonar, er eg glad for at veldig få av "mine" held seg i Oslo. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hørtes ut som en koselig fredagskveld :hjerte:

Her har vi sett nyheter hele kvelden... helt forferdelig at det kan gå an :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig kveld med mannen :strix:

Vi har sett på nyheter non-stop vi også :tristbla: Jeg var bare veldig glad for at kusinen min akkurat har født og at ingen av dem har noen grunn til å oppholde seg i sentrum :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min var på Utøya. Heldigvis kom han seg i sikkerhet.

Eksen/bestevenninna hans, har vi derimot ikke hørt noen ting om. =( Selv kjenner jeg ikke henne så godt, men om noen kan sende noen oppmuntrende tanker i generell retning Vestlandet, hadde det vært veldig fint...

Syns det er veldig trist, og jeg synes på mange måter det blir enda verre nå som man vet at de har funnet eksplosiver der. Samtidig er jeg litt lettet, siden det jo kunne vært mye verre om disse hadde blitt detonert. Trist over at dette skjedde, og lettet over at det ikke var så ille som det kunne vært... Og så får jeg litt dårlig samvittighet over å tenke sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig kveld sammen med mannen :hjerte:

Helt forferdelig det som har skjedd i oslo :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrulig tragisk og trist at noko slikt kan skje. Eg har så utrulig vondt av alle involverte. :( Berre tanken på ikkje å vita kva som har skjedd med nokon nær (og etter kvart antagelig få dødsbudskapet og måtta tenka på kor redd vedkommande har vore på slutten), må vera heilt jævlig. :grine: Eg kjenner eg har hatt ekstra behov for å kosa og klemma på mannen og pjokken dei siste dagane... :sjenert:

Håper bror din har funne venninna igjen, Raven. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har det vore :sol: og herlige temperaturar her i byen. Herlig å trilla ettermiddagstur med pjokken. Me vandra rundt i nabolaget, dissa litt (noko som får :nigo: på pjokken fram kvar gong) og kosa oss i sommarsola i over halvannan time. Deilig! :strix: Og elles var me litt ute på terrassen, der eg plukka rips og solbær i ei skål, mens pjokken trykka innpå. Han eeeelskar bær. :sikle:

Det er ekstra godt å tilbringa mykje tid med han nå som me berre blir bombardert med ei historie tristare og meir tragisk enn den neste, og særlig nå som han snart begynner i barnehagen. Det er berre 1,5 veke igjen til han er barnehagegut og eg ikkje får sjå han mange timane om dagen lenger. *vemodig* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er strikketøy, lydbok, salat og etter kvart forhåpentligvis litt snacks oppskrifta på ein god søndagskveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrulig tragisk og trist at noko slikt kan skje. Eg har så utrulig vondt av alle involverte. :( Berre tanken på ikkje å vita kva som har skjedd med nokon nær (og etter kvart antagelig få dødsbudskapet og måtta tenka på kor redd vedkommande har vore på slutten), må vera heilt jævlig. :grine: Eg kjenner eg har hatt ekstra behov for å kosa og klemma på mannen og pjokken dei siste dagane... :sjenert:

Håper bror din har funne venninna igjen, Raven. :klemmer:

Nei, hun er nok en av de mange som mistet livet... Det er ikke håp om å finne henne i live nå. Håpet nå, er at hun snart blir funnet, så vi får en grav å gå til...

Sånn i en mer positiv tone; så koselig med turer og småpjokker som spiser bær! Han høres sååå god ut, ut fra hvordan du beskriver ham. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er nok en av de mange som mistet livet... Det er ikke håp om å finne henne i live nå. Håpet nå, er at hun snart blir funnet, så vi får en grav å gå til...

Sånn i en mer positiv tone; så koselig med turer og småpjokker som spiser bær! Han høres sååå god ut, ut fra hvordan du beskriver ham. :rodmer:

:( Tenker på bror din og familien til jenta. Det er så utrulig trist og uforståelig, alt saman. :sukk:

Ja, pjokken er heilt fantastisk herlig. Sånn heilt objektivt sett, altså. :fnise:

Beste guten eg veit om. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så er strikketøy, lydbok, salat og etter kvart forhåpentligvis litt snacks oppskrifta på ein god søndagskveld. :nigo:

Super søndag :tommelsmil:

Tenk at lillegutt skal begynne i barnehagen allerede! Tiden har gått utrolig fort...

Skjønner godt at man klemmer ekstra på de man er glad i i disse dager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pjokken er heilt fantastisk herlig. Sånn heilt objektivt sett, altså. :fnise:

Beste guten eg veit om. :rodmer:

:jepp:

Nydelig er han, og snart stor barnehagegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super søndag :tommelsmil:

Tenk at lillegutt skal begynne i barnehagen allerede! Tiden har gått utrolig fort...

Skjønner godt at man klemmer ekstra på de man er glad i i disse dager :(

Dei siste åra har berre flydd! :daane: Eg føler ikkje det er lenge sidan me starta prøvinga, og det er jo over 3 år sidan nå. Og nå har eg snart ein barnehagegut! :hakeslepp:

:jepp:

Nydelig er han, og snart stor barnehagegutt.

:nigo:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg innrømmer det - eg har inga framtid som syerske. Akkurat nå syr eg ein enkel sovepose til pjokken. Og, vel, sjølv om den ikkje er ferdig ennå, ser eg at resultatet ikkje lar seg avbilda. Heilt feil proporsjonar ser det også ut til å vera. Jaja, eg har i det minste lært meg å sy fast ein glidelås - sjølv om det ikkje var noko vakkert syn. :ler:

*vil vera god på symaskina* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øving gjør mester :jepp:

*******

Gjett hvem som ikke klarte å holde seg unna nettbutikken til en av teforhandlerene i dag :sjenert::plystre:

Til mitt forsvar kan jeg si at jeg bare bestilte to bokser av en av mine yndlingssorter som ikke finnes i butikkene her i området ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øving gjør mester :jepp:

*******

Gjett hvem som ikke klarte å holde seg unna nettbutikken til en av teforhandlerene i dag :sjenert::plystre:

Til mitt forsvar kan jeg si at jeg bare bestilte to bokser av en av mine yndlingssorter som ikke finnes i butikkene her i området ;)

Ferdig! :nigo:

Det trengst ein del øving før eg kan kallast meister, gitt. :roll:

Endå større telager før ferietur? :daane:

:hoho:

Men yndlingstear er jo ein god unnskyldning. Og så får du prøva å få omsetning på den lekre oolong-teen på annan måte. Kanskje som gjødsling av plantene på balkongen? :sjarmor:

:ler:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei stakkar plantene, de kommer til å visne bare de ser oolong-teen :spy: Jeg tror jaggu den finner veien til fyllingen ganske så snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...