-Englefjes- Skrevet 2. september 2010 #201 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke så lett, detta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2010 #202 Del Skrevet 2. september 2010 Vel, jeg håper da inderlig at du ikke skal føde ut livmora di etter tøtta har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 2. september 2010 Huff, jeg er bare helt håpløs... Detaljer... Ligger ikke for meg nei... Men, jeg er flink til å se det "store bildet", detaljstyringen ligger til mannen... (Samtidig... Det burde da ikke være SÅÅÅ vanskelig å få det rett når det i linken sier Forliggende morkake, og nevner vel ikke livmora engang..... ) Men, bare ha det moro på min bekostning dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2010 #204 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #205 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. september 2010 #206 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. september 2010 #207 Del Skrevet 2. september 2010 Men altså.... livMOR og MORkake.... hvor enkelt er det å skille på lizm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 2. september 2010 #208 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #209 Del Skrevet 2. september 2010 Men altså.... livMOR og MORkake.... hvor enkelt er det å skille på lizm... Ikke sant!!! Endelig noen som forstår meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #210 Del Skrevet 2. september 2010 Da har vi vært å sett på biler..... Vurderer å kjøpe ny bil, men er jammen ikke sikker på om behovet egentlig er der.... Det vi vet er at hovedbilen vår ikke får plass til tøtta, Den Lille Sorte, vogn og eventuell bagasje. I det daglige er nok Nissan Qashqai'en god nok, men den har ikke sånn superplass altså... Og jeg har bare en to-seter... Jaja, vi får regne på det og vurdere att og frem. Lånte oss en ny bil, og stakk innom nærmeste barnebutikk og fikk prøve å ha en vogn i for å faktisk se hvordan det eventuelt blir. Fikk prøve en Teutonia Fun, og jeg ble overrasket over hvor kjekk vognen virket?? Så det var like før vi faktisk kjøpte ny vogn..... Jeg synes jo vognverden er litt stor og uoversiktlig, hvordan skal man vite hva man skal ha liksom...?? Men, nå er jo vi heldige som har fått en Urban Jungle, og jeg tror det sikkert er vel så bra (om ikke bedre) enn en Teutonia. Kjenner jeg blir helt "sliten" av alle disse babytingutstyrsvalgene som finnes... Hvorfor kan det ikke være mer enkelt? *river meg i håret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2010 #211 Del Skrevet 2. september 2010 Mountain buggyen er nok mer enn god nok. Svigerinne var kjempefornøyd med sin, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 2. september 2010 Satser på det.... Men, må innrømme det var svært fristende når vi stod i butikken.... Heldigvis tok fornuften oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 2. september 2010 Hvor stor fordel er det forresten at man kan "snu" setet? Ser UJ kun har forovervendt kjøreretning mens mange andre kan man snu slik at man også ser ungen? Har det egentlig noe å si? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. september 2010 #214 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg tror at dersom vi hadde forsøkt å snu setet slik at snuppa vendte mot oss, ville det ført til store protester. Den eneste som har sutret litt over at vogna kun er forovervendt, er svigermor, som er vant til tradisjonelle vogner. De aller fleste trehjulinger har forovervendt sportsdel pga. tyngdepunkt. Jeg tror du burde la være å tenke mer på vogn for nå. Dere har et fint utgangspunkt, og kan heller se det litt an om dere ikke blir fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. september 2010 #215 Del Skrevet 2. september 2010 Vi har Urban Jungle og er storfornøyd. Og det at hun kun sitter forovervendt gjør ingenting, for da får hun sett verden og er fornøyd. Jeg titter på henne gjennom plastluken i kalesjen om jeg har behov for det når hun sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #216 Del Skrevet 2. september 2010 Du har helt rett H!! Det er bare jeg som er teit og hater å ta avgjørelser.... Jeg må snu og vende på alt, og vurdere, tenke, for så å bli uenig med meg selv igjen. Og hva om jeg tar et valg jeg kommer til å angre på?! :dåne: Og, det hjelper ikke at mannen er litt av samme type.... Gjorde litt av samme tankene som du har Nòtt angående sitteretning, men hva vet vel jeg? *grønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. september 2010 #217 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg falt for den vogna da jeg fikk et barn i ene barnehagen jeg jobbet som hadde den. Den er så grei å trille, stødig til å være trehjuling OG den har full liggestilling i sportsdelen - er jo ikke alle vogner som har det. Og vesla får tilfredsstilt nysgjerrigheten sin når hun nå sitter i sportsdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 2. september 2010 Har du sånn pose til den også? Ser de selger de på tilbud til 495,- nå.... Lurte på om de kanskje var litt lure?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. september 2010 #219 Del Skrevet 2. september 2010 Hvordan pose da??? Eneste posen vi har er en dunpose til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #220 Del Skrevet 2. september 2010 Hei, O'Hara! En liten kveldsvisitt innom boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg