Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

Begynner du å bli sliten og lei? Synes du har vært så flink til å holde humøret oppe, i hvert fall har det virket sånn her. :klemmer:

:hallo:

Jeg kan jo alltids få meg en slik graviditetsbok jeg også... Litt sent kanskje, men bedre sent enn aldri?? :vetikke:

Vi har termin 22.november etter UL, menstermin 19., så får vi se når hun bestemmer seg for å entre denne verden. Hun kommer vel når hun er klar tenker jeg ;)

Hun ble innsatt den 1.mars, så vi er ganske så sikre på når alt gikk seg til, det er noen av fordelene med IVF. Litt fasinerende å faktisk se unnfangelsen!

Velvel, ellers så går nå dagene da, jeg har lite plager, merker det så godt som ikke annet enn at magen blir litt større.

Velkommen skal dere være dere som stikker innom :goodbye:

dev321pps__.png

Edit: Endret ticker slik at ukene er riktig, gjenstående dager er feil...

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Det er jo bare en dags forskjell på jm og tickeren din. Jeg har løst det ved å sette feil termindato i tickere min, så nedtellingen til ant. dager igjen er jo helt feil, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har også endret "sluttdatoen", men husket ikke til hva så jeg så det ikke når jeg limte inn tickeren (fra bloggen).... Og, jeg er litt lat noen ganger, så jeg giddet ikke sjekke... :fnise:

Jeg har uansett ikke tro på nedtellingsdager, de kommer nok uansett på den dagen som passer de best uansett hva tickeren sier... Vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har uansett ikke tro på nedtellingsdager, de kommer nok uansett på den dagen som passer de best uansett hva tickeren sier... Vil jeg tro ;)

Nettopp, derfor bryr jeg meg kun om hvor langt jeg er på vei. Det er jo litt spennende å følge med på i forhold til utvikling og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, derfor bryr jeg meg kun om hvor langt jeg er på vei. Det er jo litt spennende å følge med på i forhold til utvikling og sånn..

:jepp:

Det er litt moro. Derfor har jeg lastet ned en app på iPhonen som forteller meg det.... :sjenert:

Blir jo spennende å få møte dette lille vesenet om en stund.

:goodbye:

:opplyser: Meld frå kor du går. Men eg fann, eg fann - og ikkje var eg så altfor treig heller. :nigo:

:rope:

Dreia!! Jeg går hit!! :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Sequax.

Tøtta våkner tidlig om morgenen og holder et svære leven fra i 8-tiden og frem til 9-10-tiden, så i dag fikk mannen kjenne etter. Hehe, han synes det er litt moro.

Ellers i løpet av dagen så kjenner jeg ikke så mye, litt på ettermiddagen også, men hun er særdeles rolig av seg. Ved kontroll så var hjerteslagene hennes på 128, noe jeg egentlig trodde var veldig lavt, men det ligger visstnok innenfor normalen :)

Jeg har litt stikninger øverst og nederst "i magen", men det regner jeg og med er helt normalt. Ellers så er jeg ufordragelig heldig med lite plager. Trodde at jeg kom både til å bli plaget med kvalme og bekkenløsning, men neida, har bare hatt antydninger og så har det forsvunnet :hoppe:

I dag er det endelig sol ute!! :strix:

Deilig!!! Så nå gleder jeg meg bare til å komme meg hjem fra jobb så jeg kan nyte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp:

Og etter den informasjonen jeg sitter med, så er tøtta ca 550 g og 29 cm, så hun vokser til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker inn en gratulasjon fra meg og!

Så heldig du er som slipper å ha noe særlig plager! Jeg har også sluppet ganske billig unna, bare kastet opp litt innimellom, men ikke noe å klage over.

Jeg ble litt nysgjerrig på hva du mente med at dere faktisk fikk se unnfangelsen. Hvordan foregår en innsetting egenlig?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggene blir jo befruktet i en skål, sjikkeli romlemantisk... :fnise:

Så, når jeg da har eggløsning så bærer det inn på sykehuset, akkurat som GU, og de legger det befruktede egget inn i en laaaaaaaaang sprøyte, som de da stikker inn i egglederen. Da ser jeg på monitoren at sprøyten kommer og en sprut, som da er det befruktede egget. Så er det opp til "høyere makter" om at det setter seg fast. Noe det også gjorde denne gangen.

Skikkelig fasinerende å se på altså! :jepp:

Jeg har ikke kastet opp en eneste gang!! :hoppe: Men jeg var utrolig trøtt og ekstremt kvalm i starten, men det er glemt nå ;)

Og jeg har vært utrolig plaget av hodepine i en periode, halsbrann og vondt bekken, men nå merker jeg så godt som ingenting, så her fortrenges det vonde og kjipe, så jeg sier at denne graviditeten har, til nå, vært veldig lett :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...