Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

Grattis med graviditetsdagbok! :) Sier en etternøler deluxe men skylder på fravær grunnet ferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si fra hvis du er interessert i å overta en babykurv. Passeropp til sånn ca 4 mnd. Mener moren til mannen sa vi kunne selge den, og nå står den hos oss. Har bilder hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

dp, kurv har jeg ikke, sikkert greit i starten? Vi kan vel snakkes om det når jeg kommer nedover :)

Her går nå dagene, tøtta blir mer og mer ivrig i magen. Nå kan jeg faktisk SE det utenpå enkelte ganger.

Det er faktisk ganske morsomt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ikke meningen å pushe alt vårt stæsj over på deg altså, men vi er jo i en fase hvor vi kvitter oss med ting, og du er jo i innkjøpsfasen, så...)

Nja, man vel strengt tatt ikke ha kurv/vugge, kan sikkert sove fint i sprinkelseng/vognbag og noen har jo barna i egen seng også. Men de liker nå en gang å sove tett. Vi synes det har vært koselig. Også brukt den til dagsoving i stua de første månedene, så ikke Junior så lett skulle snuble over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker pushing :jepp:

høres smart utmed kurv. Droget vårt vandrer jo rundt om, så det kan nok være greit å skjerme henne litt i begynnelsen? :klø: Det får kanskje være grenser for hvor hardt vi skal herde henne fra dag en? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de liker å sove tett. *minnes all sovebæring i sjalet, og all samsovingen :hjerte: *

Vi har Troll bedside crib til G på soverommet. Nå skal han over på sprinkelseng, og bedsiden skal vi bruke til benk på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Troll bedside crib til G på soverommet. Nå skal han over på sprinkelseng, og bedsiden skal vi bruke til benk på rommet.

Den har vi også, og jeg er veldig fornøyd. :)

Saeria - hvordan er den når babyen blir større? Ser for meg at når ungen blir mer aktiv (rulling, sette seg opp osv.) så er den litt mindre egnet? Tenker på at sidene er ganske lave og bunnen ikke kan senkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurv er veldig fint i begynnelsen! :hjerte: Vi hadde i tillegg puter inni kurven, for å få det enda mer trangt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har bedsiden fungert fint frem til nå. Nå er det ikke lenge til den er litt kort, og han vil gjerne ha litt mer plass. Men han klarer ikke sette seg opp i den selv.

Vi hadde jo ikke trodd at sengen kom til å vare så lenge på forhånd da. Men vi har vitterligen fått valuta for pengene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare helt utrolig å se bevegelser på utsiden.

Forresten om du skal kjøpe pumpe så har jeg en som jeg skal selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har visst en ammepute også. Og lekegrind i tre (med bunn som kun kan være i bånn). Bare sånn i tilfelle du lurte.... :sparke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Såh!

Tilbake fra ferie! Det er skikkelig undervurdert å sove i egen seng altså!

Og nå er det sånn ca 2 måneder til jeg går ut i permisjon! :dåne: Dette går fort nå føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men vi har fått det aller meste av det som er mest nødvendig i hus allerede, så nå kan hun bare komme nårsomhelst om hun vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...