Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Neimen der var hun jo!! :strix: Så nydelig!! :rødme: Og så våken!

Jeg trodde de andre hadde deg som FBvenn og så bildet der, men etterhvert tenkte jeg at det var da voldsomt mange fbvenner du hadde her inne og bladde en side tilbake :fnise:

Spennende å høre fødselshistorien din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er hun her, så søt hun er. Jeg synes det var utrolig kos når vi først fikk vesla ned i sjalet så gled deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen der var hun jo!! :strix: Så nydelig!! :rødme: Og så våken!

Jeg trodde de andre hadde deg som FBvenn og så bildet der, men etterhvert tenkte jeg at det var da voldsomt mange fbvenner du hadde her inne og bladde en side tilbake :fnise:

Spennende å høre fødselshistorien din! :klem:

:fnise:

Vel, jeg har jo flere på FB da, men ikke alle nei :)

Og ja, helt objektivt sett så er hun nydelig!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var graviditetsepoken over, og jeg stenger boka mi.

Tusen takk for alle gratulasjoner fra dere! :klemmer:

Mulig jeg starter opp en ny bok også, men akkurat nå er livet mitt fylt med så mange andre ting at jeg vet regelrett ikke om jeg får tid til å holde liv i en dagbok.

Men jeg føler meg skikkelig priviligert som har fått oppleve det jeg har gjort, jeg virkelig nyter hverdagen med tøtta, og kan ikke se meg mett på henne :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er mye annet som opptar tiden din om dagen, men håper du gir livstegn fra deg innimellom i allefall :) Hadde vært koselig med en bok å følge livet med deg og tøtta da :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner godt at du tenker som du gjør, og ikke minst at det nye vidunderet er midtpunktet i livene deres nå. Kos dere med Tøtta... :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dagbokskrivingen ikke er det som tar den største delen av hverdagen din nå :)

Kos dere mye med tøtta, og dukker du opp med en ny dagbok etterhvert så henger vi med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...