Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

:klem: Fatt mot.. Har du vært på overtidskontroll forresten? God morgen forresten. Håper du nyter nattesøvnen på tampen. Sånt driver ikke vi med lenger for å si det sånn ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært til kontroll hos jm i dag.

Og avtalt time på sykehuset på lørdags morgen, og regner med det da blir igangsetting? Skal hvertfall til vurdering da.

Så, Iril, ser ut som du sniker deg forbi :strix:

Her kjenner jeg hvertfall ingenting...

Men ingen skal nå si at vi ikke får ei tøtte med egne meninger!! Vi har jo sagt det til henne lenge at hun må vise sitt blide åsyn, men nei, høre på foreldrene, nåhnei du!! :ler:

Nå må jeg dra ut og kjøpe meg ny bakebolle, for jeg greide det kunststykket å knuse den forrige... :ler:

Ha en super dag jenter!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger dere fremdeles å kjøre hjem til jul eller? Hvor langt er det i så fall?

Jeg har så utrolig lyst å feire nyttår hos svigersene, og da er frøkna nesten en mnd. Men mannen nekter at vi alle flyr (at jeg flyr og han kjører går heller ikke, for jeg kommer meg ikke til flyplassen alene), for han mener det er så stress å ikke ha bil der borte, og svigermor sier vi ikke kan kjøre så langt med henne når hun er så liten.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iril; jeg ville spurt jordmor elelr helsefolk fremfor svigers. Min erfaring er at mange besteforeldre har mange meninger de ikke har grunnlag for... Jeg ville kjørt (hvor langt er det?), såfremt man tar litt pauser og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men helsesøstre og jordmødre har også mange rare meninger, snakket med ei på føden for noen dager siden som mente at vi måtte ha pause og ta babyen ut av bilstolen hvert 15. minutt på veien hjem, og da måtte hun ha en pause på 15 minutter.. Vi bruker vanligvis en halvtime/45 minutter, så om jeg skal høre på det, blir et en lang tur hjem.. :fnise:

Det er temmelig langt, tror det er rundt 60 mil. Det beste hadde vært om vi kunne overnattet et sted på veien, men eneste alternativet da er mannens farmor, og det kjenner jeg at jeg ikke orker, for hun er sykepleier, 92 år gammel og har i hvert fall mange meninger. Men, vi kan i hvert fall ta en god pause på noen timer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo velge å overhøre farmoren, eller jatte med, hvis det bare er for en kort overnatting. Langt å kjøre, men jeg tror det går greit (men hva vet vel jeg, liksom..) - hvis dere gidder (risikerer jo skrik hele veien, men det vet man jo ikke før man prøver). Ingen som kan kjøre deg til flyet? Tog?

Da jeg lå på sykehus for noen år siden sa de at pause hver 2. time var nok, og at babyer sa fra hvis de ikke hadde det ok. Og at en burde sitte bak på langturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreturen vår tar omtrent 8 timer. Vi har kjøpt den liggesengen, tror jeg har linket til den før? Da ligger hun flatt hele veien, og jm mente vel at en av oss sitter bak sammen med henne.

Men vi tester litt først, for det er ikke alle unger som liker å ligge slik. Og går det ikke, vel så må vi enten finne en annen løsning, eventuelt bare bli hjemme. Hun er jo bare ca 14 dager når vi skal kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå forsvinner jeg herfra litt, så da må jeg bare innom og ønske deg lykke til. Regner med du føder mens jeg er borte, gleder meg masse til å komme tilbake og se at Tøtta er kommet! Ønsker deg masse masse lykke til hvis jeg ikke rekker å stikke innom før du føder! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Hun er enten sta, egenrådig eller regelrett bare helt ulysten på å hilse på resten av verden... :ler:

Spent på hva de sier på lørdag, for jeg har nå ingen tro på at hun kommer før.

Har en eksamen til på torsdag, så får se hvordan det passer inn i hennes planer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...