Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahahha!

Ingen problem :)

Det er jo snille, søte og omsorgsfulle høner, så det er ikke noe problem.

Irriterende og oversminkede naboer (som jeg forsåvidt bare har hilst på en gang) som spør derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du om dagen for å få tiden til å gå? Jeg gikk litt i sofahi en periode.. Det var ikke så lurt tror jeg. Burde kommet meg ut! Den lille sorte er jo en genial kompis sånn sett! :jepp:

Og de dagene der jeg gikk på kino og møtte noen osv gikk fortere og endte med et mindre frustrert sinn enn de dagene uten planer..

Og så er det en ypperlig unnskyldning for å leie seg to filmer, lage noe digg og nikose seg i noen timer i strekk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... O'hara har ikke vært her før meg i dag...

*håper Tøtta har bestemt seg for å hilse på verden utenfor magen i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med en del skolearbeid, samt ren surfing... Ellers så sitter jeg og tenker på alt jeg har lyst til å få gjort unna, men ikke gjør.. :ler:

Og jeg broderer på juleduken :)

Satser på å få den ferdig til neste jul.

Går jo turer med Den Lille Sorte også, men ikke så mye nå. Mamma er her og har påtatt seg den oppgaven.

Ellers så går det i det vanlige, sulle litt, støvsuge, fyre opp, lage middag, bake litt, fikse noen julegaver.. Tja, dagene går nå hvertfall... :)

Sauen, tøtta ligger så godt forvart og har overhodet ikke lyst til å hilse på noen enda... :sukk:

41 uker idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i min egen bok en gang; de søteste bærene er de som modnes leeenge! ;) Og jeg kan skrive under på at det stemmer! :jepp:

Hun kommer nok snart :) La meg omformulere; hun KOMMER snart! Uansett om hun vil eller ikke.

Hvor stor er den duken din forresten...? :ler: Julegavefiksing er jo lurt å få unnagjort! Jeg har så vidt begynt.. Tenk om jeg hadde vært så smart å tenke på det før Sjefen kom :roll: Det er jo jul snart jo!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en nå som er 140*230 ;)

I samme dur som denne (http://www.margaretha.no/butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=NO-460733), men ikke samme. Det er vel den fjerde jeg broderer til nå, har to til liggende, men det får bli senere... :ler:

Er i prinsippet ikke noe spesielt glad i broderier, men akkurat juleduker synes jeg er fine (når ikke stingene blir for store).

Nei, nå skal jeg stikke ut på butikken. Få unnagjort en del ærend :)

Ha en super dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett når hun kommer så sitter du med en liten en om en drøy uke. OG bare det er jo noe å glede seg til. Jeg gikk selv 10 dager over med vesla. Hun hadde det ikke travelt med å komme ut, men siden har det egentlig ikke vært stille i det hele tatt. Så nyt de siste rolige dagene dere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, ja, du har rett Iril. Kanskje siste helg alene! Om hun ikke finner på å komme i morgen da.

10 dager over Nótt?! :grine:

:ler: Neida, det går sikkert bra det også, men jeg håper jeg slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, dagbok!?

Og du, herregud som tiden flyr. 22. november!

Alle gode ønsker for det som kan skje når som helst. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heh, ja, du har rett Iril. Kanskje siste helg alene! Om hun ikke finner på å komme i morgen da.

10 dager over Nótt?! :grine:

:ler: Neida, det går sikkert bra det også, men jeg håper jeg slipper.

10 dager over ja, de første 5 dagene var verst. Men så gikk det ganske greit - når folk sluttet å mase. Og nå må du passe på å nyte den siste helgen dere har alene sammen før Tøtta viser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...