Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:danser: soldansen. Heeeeerliiiiig! :sol:

Hurra for enkelt svangerskap. Det var mitt også - iallfall nå i ettertid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye nyheter for oss som ferierer og ferierer og ferierer. :) Hipp hurra for jentebaby :hjerte: og liv i magen :hjerte: og dagbok for dokumentasjon av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Og hjelpe meg så stor magen er?! :dåne:

Jeg lurer litt på akkurat det der, tøtta er jo bare halvkiloet, men det er virkelig imponerende hvor hun breier seg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der har du fått deg dagbok også ja! Koselig å kunne følge med på deg og tøtta :rødme:

Fin mage du har :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da vel smart nok til å breie seg så lenge hun kan. Det blir da tidsnok trangt nok å bo i en mage. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grei nok nå ja, men hjelpe meg, hvor stor skal jeg egentlig bli?? :vetikke:

Jeg hadde nok sett for meg at jeg ville være slik i uke 30-35...? :sjenert:

:fnise:

Disse innbilningene altså....

I dag er det delvis sol ute... Greit nok vær når man er inne på jobb hvertfall, bare 25,3 grader på kontoret :)

Tøtta er aktiv, spesielt om morgenen, resten av dagen er hun forholdsvis rolig, tror jeg. Jeg kjenner ikke noe hvertfall.

Snaaaaaaaaaaaaaaart ferie!!! :bolledeig:

*nedtelling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuuh.....

Nå er det nesten 28 grader her inne... Ingen sol, og det er 16 grader ute, så hvorfor skal jeg ha 27,7 inne hos meg? :grine:

Og halsbrann i dag.... :sukk:

Kanskje jeg må komme meg på apoteket og kjøpe meg litt Gaviscon. Er litt plagsomt denne halsbrannen....

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melk kan også hjelpe på halsbrannen, sier hun som kommer tuslende inn på side to for å si hei. ;)

Synes du har kjempefin mage, jeg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg greier ikke tanken på å drikke meg et glass melk.. :spy:

Drikker sjokomelk da, men det hjelper ikke...

Har prøvd meg på mandler, ost og flere "kjerringråd", men det fungerer ikke så alt for bra. Så det blir Gaviscon, jm sa at det var et greit produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.... Halsbrannen er hvertfall ikke noe moro..

Var mye plaget med det en stund, men så var det borte en stund, men nå er det kommet tilbake igjen ser det ut til.. :sur:

Jaja, det kunne vært verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...