Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

2 mndr til permisjon... Jammen går tiden fort, ja, men de fleste sier at det går saktere mot slutten for da er man så utålmodig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hei hei .. Der fant jeg deg :) Har fått lest gjennom sidene dine . Flott mage du har fått da !! Og så blir det en :babyjente: HURRA !!! (det visste ikke jeg - sien jeg har falt litt ut av KG verden)

Men nå skal jeg følge med videre her ! Så spennende det blir :) Kjekt å lese at du ikke har så mange plager.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Bor man sammen med en sunnmøring og liker gode tilbud, vel, så blir det slik ;)

Dessuten satser vi på en del brukt, og da synes jeg det er greit å ha det i boks i forkant.

:vinke: Sunny!

Kan ikke klage, sliter en del nå med halsbrann da, men det må vel gå seg til :) Og mye krampe i leggene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje dumt å skaffa ting i god tid. Det har eg smertelig erfart. Det blir ikkje akkurat billig å måtta ekspresshandla store og viktige babyting etter fødsel, gitt. :tunge1:

Jammen ikkje lenge til permisjon nå. To månader går skikkelig fort! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen til vesla deres kommer. 2 måneder til du skal ut i permisjon og nøyaktig det samme til jeg skal tilbake til jobb. :dåne: Tida med liten går utrolig fort skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dagens besøk hos JM unnagjort. Alt ser bra ut, jeg har litt lav blodprosent (11,2) til meg å være, SF målet er like under normalstreken. Var litt spent på akkurat det da jeg ved første måling lå et godt stykke over, og ved forrige måling langt under.

Vurderer å gå ut i permisjon 14 dager før normalt, men ser det litt an. Er enda ett par uker til jeg må levere papirene inn til NAV.

Totalt vektoppgang (omtrent da jeg ikke vet hva jeg veide i starten) er 9 kg til nå. Tøtta ligger nok i sideleie/på skrått per i dag, og er meeeeeeget ivrig i sparkingen. Eller, jeg både ser og merker det godt hvertfall. Noen ganger er magen bare en stor bølge! Ser ganske merkelig ut... :ler:

Mannen er selvsagt bare happy.... Jeg synes kanskje ikke det er like hyggelig klokka 4 om natten... :sjenert:

Ellers tror jeg jeg er frisk og rask, sliter en del med kramper som sagt i leggene og ingenting (?) hjelper mot halsbrannen. I går knasket jeg i meg to Link-tabletter, men hadde like mye halsbrann etterpå, så om noen har hørt om noe annet så takker jeg for tips! Til nå har jeg prøvd gulrøtter, melk, sjokomelk, mandler, Love Hearts, Link, yoghurt og sikkert noe mer, men ingenting hjelper... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med spark, sjølv om dei ikkje alltid kjem når det passar aller best. Men det er vel berre å venna seg til først som sist at dei små krever oppmerksomhet på tider det ikkje alltid passar like godt. ;)

Halsbrannkur kan eg dessverre ikkje hjelpa deg med. For meg fungerte heldigvis Lovehearts utmerket. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg merker henne omtrent hele dagen jeg.... :sjenert:

Og jeg tenker med gru at det muligens er en del av hennes personlighet og at hun "aldri" vil sove??? :dåne:

Eller, kanskje hun bare er som mammaen sin som er urolig i søvne og prater og gud vet hva... :fnise:

Hvorfor, hvorfor, hvooooorfoooooooor kan ikke Love Hearts hjelpe meg?? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var hun veldig urolige på enkelte tidspunkter på dagen inne i magen og det stemte faktisk veldig godt med hvordan hun var utenfor også. Håper da at hun bare sover veldig urolig for din skyld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg ante et visst mønster, rundt frokost, lunsj, middag og når jeg la meg, men neida, nå er det nesten hele tiden... :ler:

Men JM mente også at hun lå slik at jeg merker det lettere?? :vetikke:

Jaja, jeg er uansett glad for at det er liv i tøtta :jepp:

Det får bli som det blir, og så får man ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte et annet middel enn Link på apoteket som de anbefalte for gravide. Det heter Gaviscon. Jeg har ikke prøvd Link, så jeg vet ikke om det er akkurat det samme, men jeg syns dette funket på meg, så kanskje du skal prøve det også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat noe angående halsbrann inne hos deg.. :fnise:

JM anbefaler Gaviscon, men her på apoteket hadde de bare flytende, og det greier jeg ikke tanken på... :sjenert:

Ante ikke at det fantes i tablettform, men tror jeg skal stikke innom et annet apotek i løpet av uken og se om jeg får tak i.

Ganske slitsomt med kraftig halsbrann fra morgenen av og hele dagen.... :sukk:

Jeg hadde bare hørt at noen hadde virkning av Link, og de finnes og med peppermyntesmak (ikke gode da, men dog sikkert bedre enn andre ting??), så jeg testet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg brukte Link, funket som bare det. Synd det ikke gjør det på deg.

Min sparket nesten ikke, men holdt det da gående når han kom ut av magen likevel. Ikke sikkert hun blir like hyper utenfor som inni, heldigvis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på å bruke tøybleier, har allerede kjøpt inn noen. Men kommer nok til å supplere med papirbleier innimellom (ved f.eks reiser og slikt).

Heh, vel, tja, med de foreldrene hun har, så regner jeg med hun blir sta, full av meninger og aktiv.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...