Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!


O'hara

Anbefalte innlegg

Sendte en stk. formsydd bleie til deg i dag. Fikk den sydd til G, og den er for liten nå. Den er fin og smal mellom bena, nett og fin, suger godt, og vil sikkert fungere fint til natt, såvel som dag. Vi brukte den om natta. Sendte med en snappi til å feste den med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi snakker om sko. Jeg var på Reflex i dag og fikk pådyttet et par "sko". De er slike posesko som visstnok var vanntette og vindtette og så supre. De gikk sånn ca opp på låret, så de er nok bra til bæring. Kostet 200 kr så ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi har Reflex her?? :klø:

*sjekker*

Snille, snille Saeria :kyss:

Hva skal du ha i porto/materialkostnader? Sender du PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuuusen takk søte, snille Saeria!! :kyss:

Her er det legetime i dag. Skal se om jeg får sjekket hvorfor jeg er så utrolig slapp, tungpustet og svimmel. Ber om å få sjekket blodprosenten (som jeg går ut fra ikke er alt for ille), jernlageret og B12. Er jernlagrene tomme så spiller det ingen rolle hvor mye jerntabletter jeg tar, har jeg skjønt. Hvertfall utrolig slitsomt å ha det slik det er nå. Puster jo som en 90-åring bare jeg går opp en trapp, og får melkesyre i lårene!! :dåne:

Nå føler jeg meg virkelig som alt for gammel til å være gravid... :sukk:

Mulig jeg må be om å få 50% sykemelding :(

Og jeg skal få sjekket allergiene igjen. Når jeg er hos pappa så reagerer jeg så kraftig på ett eller annet. Har påvist pollenallergi (timotei og gress), men det er jo ikke sånn pollen på vinterstid.....

Ellers så er det stilt og rolig her, jeg sover og hviler for det meste, så jeg har et tonn med ting som skulle vært gjort som bare ligger der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste du kan gjøre nå er vel å hvile når kroppen krever det. Så glem alt du burde gjort du. :kose:

Lykke til hos legen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er jo ting jeg har LYST til å gjøre... :sukk:

Men nei, jeg presser meg ikke, og prøver å ikke ha dårlig samvittighet for alt. I går dro jeg tidlig hjem og sovnet som en stein i flere timer. Var bare oppe og vaket noen få timer før jeg hoppet i seng... Så, ja, jeg får hvile, men det hjelper liksom ikke!! :grine:

Takk for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke gammel. Du er gravid. Det er ikke som at alle andre som blir sykemeldte mot slutten egentlig er superfreshe men bare litt giddalause;-) Antakelig er du like normal som resten av gravide i 3. trimester, selv om slitenheten kan ha en årsak. Å bli sliten osv er liksom en del av greia. Så - gi deg selv lov til å la ting flyte, og venn deg til først som sist at det er mye man har lyst til som man ikke får gjort akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strenge-DP. :fnise:

Det er dessuten greit å hvile, og å passe på å spise bra. Jeg snakker av erfaring. Jeg hadde nemlig noen stunt hvor jeg var helt overenergisk, og kollapset i en haug på sofaen med vond rygg etterpå.

Så: Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov til klokka 9 i dag!

Og, det utgjør en stor forskjell. Føler meg mer opplagt i dag, kom meg på jobb halv elleve. Heldigvis har jeg en super sjef som sier jeg får legge opp dagene mine selv. Så i dag er Den Lille Sorte med meg og ligger nå og snorker borti kroken her :hjerte:

Mulig jeg ikke er like flink til å spise... Det er jo så dårlig plass der!

Får se hvordan vekten er hos JM på tirsdag.

Forresten H, jeg har jo ikke peiling på størrelser og slikt, så jeg bestilte en body (lilla)(http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-210450(SparBase).aspx) i ull i str 90 og en rød strømpebukse (http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-230406(SparBase).aspx) i 90 (?). Jeg får jo ikke brukt det på en stund, er du så langt i størrelser? Er det noe du kan ha bruk for?

Edit: Dumme lenkegreiene fungerer ikke...

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I har akkurat begynt å bruke 80 i klær, og de er litt store, så 90 er nok for stort foreløpig. Janus er jo store i størrelsene, også. Kanskje du vil selge til meg?

Jeg har også lyst til å ligge og dra meg sammen med min sorte skapning, men han liker ikke å ligge sammen med meg. Når mannen er hjemme, sover de middag sammen, med keiseren i fotenden. Jeg mistenker at jeg ikke ligger rolig nok for ham. :fnise:

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Lille Sorte får aldri komme opp i sofaer... Nå hviler han hodet sitt mellom permene mine og snorker høyt.. :fnise:

Det er noe veldig rolig over å høre snorkingen hans.... :sjenert:

(Lurer på hvorfor jeg ikke er like glad i snorkingen til mannen?? :klø:)

Og det pissregner ute, så jeg lurer på om jeg skal få svigermor til å hente meg så jeg slipper å være pissblaut når jeg kommer hjem...

Jeg kjøpte det på salg, 80,- (?) for bodyen, og strømpebuksen er ikke noen stor kostnad, så om du vil ha det så sender jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar selvsagt imot, skamløs som jeg er. :nigo:

Keiseren snorker aldri. Men til gjengjeld drømmer han ofte, og det høres ikke ut som om han koser seg, akkurat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke får de i posten snart :)

Her drømmer Den Lille Sorte sjelden, jeg er vant til det fra alle andre hunder. De klynker, springer og alt, men neida... Her er det snorking som gjelder! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...