Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Spennende, håper det gir resultater :hoppe:

Ja! Det håper jeg også :hoppe: Det hadde vært så koslig med en liten mai-baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :goodbye: Har hatt en fin og rolig helg :nigo:

- - - - - -

Kjennes ut som EL begynner å nærme seg :lur: Spent på om jeg får utslag på test i dag, litt tidlig, men det kan jo være. I så fall blir EL tidligst onsdag :) Jeg kjører jo på med sånne strips + CB for å være sikker! For ikke å glemme temping da :ler: Tror jeg har blitt en skikkelig prøve-geek, gleder meg til å se hvordan kurven blir når jeg legger tempene inn på FF :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du er godt i gang med triksene ja ;) Jeg orka bare tempe 1 mnd jeg. Og kun i ukedagene. Jeg syns termometeret brukte så sinnsyk lang tid på å bli ferdig??!! Men bra det går uten for mye mas for deg :)

Bare så du vet det - du er heldig, veldig heldig, som vet at du kan bli gravid med din kjære :hjerte:

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er godt i gang med triksene ja ;) Jeg orka bare tempe 1 mnd jeg. Og kun i ukedagene. Jeg syns termometeret brukte så sinnsyk lang tid på å bli ferdig??!! Men bra det går uten for mye mas for deg :)

Bare så du vet det - du er heldig, veldig heldig, som vet at du kan bli gravid med din kjære :hjerte:

:romeo:

Jada, her kjører vi full pakke med temping, EL tester, vitaminer til sambo og grapefruktjuice til meg :nigo: Jeg har bare brukt et helt vanlig digitalt termometer vi hadde fra før, syns ikke det tar så lang tid, kanskje 10 sek?

Godt poeng LineGourmet, det er greit å vite og egentlig ingen selvfølge. Så jeg håper vi klarer det igjen snart, det var dette med tålmodighet da :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes billigstripsene var ganske vanskelige å tyde. CB sin er derimot veldig enkel. Meeen.. Ganske så dyrt.

Pleier å bruke strips til jeg ser at streken er ganske sterk, og så tester jeg med CB for å være sikker. Veldig greit med smilefjes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier frem en snarlig EL! :duskedame::duskedame:

Jeg har selv nettopp bestilt EL tester fra CB, gleder meg til å prøve de ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg har en haug med billigtester, men har kasta "bruksanvisningen"... Hvordan tyde? :fnise:

Resultatstreken skal være tydeligere enn teststreken. Mine ble aldri tydeligere, men var nesten like tydelige i kanskje 3-4 dager. CB sin gir enten O eller :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en haug med billigtester, men har kasta "bruksanvisningen"... Hvordan tyde? :fnise:

Også må de dyppes 15 sekunder, i motsetning til gravide-testene som er bare 3 sekunder så vidt jeg husker... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Resultatstreken skal være tydeligere enn teststreken. Mine ble aldri tydeligere, men var nesten like tydelige i kanskje 3-4 dager. CB sin gir enten O eller :).

Også må de dyppes 15 sekunder, i motsetning til gravide-testene som er bare 3 sekunder så vidt jeg husker... ;)

Hehe, takk for tips :) Får prøve de denne pp da :)

Og lilly, har ikke verdens beste tålmodighet jeg heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at mitt store lager av billigtester plutselig var tomt, ikke så rart egentlig sånn som jeg har testa :sjenert: Jaja, jeg har da CB så det skal vel går bra. Ingen pos EL test enda, kommer når den kommer :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...