Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Har brunlig utflod med litt lyserosa i.. lurer på hvordan dette går. Jeg har jo ikke hatt så sterke utslag på testene heller. Akkurat nå må jeg innrømme at jeg har en dårlig følelse :tristbla:

*Edit* symptomene er der forsåvidt fremdeles, syns jeg har tydligere blodårer på brystene, men ikke like kvalm som jeg var i går.. Det stikker i magen, det har det ikke gjort like mye tidligere. Ekkelt å ikke vite noe :sjenert:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har rett :klemmer: Har lest at for mange starter SA/MA ofte med brun utflod, men man vet jo ikke. Bare tull å lese om sånt på nettet, det må jeg bare slutte med :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist å lese Lilly. Er ikke noe moro det der. Håper det går etter forholdene bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine synske evner sier at det tar max 2 PP før du er gravid igjen og da sitter den så lenge den skal ;):lur:

:blomst:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :klemmer:

Har ikke hatt så mye å si de siste dagene, vet ikke om jeg fortsatt har det heller, blir mest sutring fra meg føler jeg :sjenert: Helgen ble tilbragt på sofaen med paracet og varmeflaske. Jeg hadde ikke tenkt det kom til å bli så veldig annerledes enn en vanlig mens siden det var så veldig tidlig, men der tok jeg feil. Hadde veldig vondt de første dagene + silblødde. Er bedre nå, men kjenner det fortsatt. Ved vanlig mens har jeg kanskje en dag med litt vondt og kraftig blødning. På den positive siden var det greit å få det unnagjort i helgen i det minste :roll:

Kjenner at jeg er i sikkelig dårlig humør for tiden, jobb er et ork, snakke med andre enn sambo er et ork. Jeg er sikkelig "sur", og det er ikke noe gøy for det er ikke sånn jeg egentlig er. Det blir så dumt å sutre over noe som mange vil kalle forsinket mens, men jeg føler meg nesten snytt for en graviditet.. Egentlig er jeg bare utakknemmelig, for nå vet jeg jo at jeg og sambo kan bli gravide sammen. Ikke tok det spesielt lang tid heller, så sannsynligheten for at vi får det til senere er jo stor. Men jeg vil være gravid NÅ, er fryktelig utålmodig etter å bli gravid igjen og kjenner at jeg kommer til å bli kjempeskuffa om det ikke klaffer en av de neste PP`ene. Har til og med lagt inn bestilling på mammaklær hos H&M med levering i november, er jeg ikke gravid da er jeg redd jeg får helt sammenbrudd :filer:

..og mens jeg husker det: neste PP blir det ingen testing før evt. minst en uke etter IKM og da med CB digital :opplyser: Jeg orker ikke tolke strips med sterkere/svakere streker en gang til :sukk:

Det får være nok suting for en hel mnd, skjerpings :murvegg:

Når det gjelder prøving så har jeg bestemt meg for å tempe denne mnd. Har alltid syns det høres litt stress ut, spesielt i helgene, men jeg gir det en sjangs så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på ;) Forresten: har sett på sånne tempecharts (heter det det?), og jeg syns det ser litt tilfeldig ut hvor EL blir satt? Holder det å tempe, eller bør man ta tester i tillegg?

Nei, nå skal jeg avgårde og trene! Intet mindre enn intervalltrening :dåne:

:klemmer: tilbake! Dere er så søte alle sammen :hjerte:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine synske evner sier at det tar max 2 PP før du er gravid igjen og da sitter den så lenge den skal ;):lur:

:blomst:

Jeg har veldig tro på de synske evnene dine, så jeg satser på at du har rett :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper humøret er stigende - en treningsøkt hjelper sikkert, da får en ut litt frustrasjon og føler seg mye bedre etterpå :)

Temping gikk helt greit, for det går på autopilot etterhvert så bare skrudde av klokka, stappa temp. under tungen .. pip - pip, og sov videre...ZZZzz Så sjekka jeg og skrev ned "resultatet" når jeg våkna skikkelig.

Tempen stiger jo ikke før etter EL har vært, så vil du vite når EL kommer så bør du vel teste også...

Lykke til i neste PP! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Du skal se det klaffer fortere enn svint ;)

Jeg tempet og brukte el-tester, absolut å anbefale. Tempingen er ikke noe stress, jeg tempet meg gjennom 5pp og syntes det var helt greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper humøret er stigende - en treningsøkt hjelper sikkert, da får en ut litt frustrasjon og føler seg mye bedre etterpå :)

Temping gikk helt greit, for det går på autopilot etterhvert så bare skrudde av klokka, stappa temp. under tungen .. pip - pip, og sov videre...ZZZzz Så sjekka jeg og skrev ned "resultatet" når jeg våkna skikkelig.

Tempen stiger jo ikke før etter EL har vært, så vil du vite når EL kommer så bør du vel teste også...

Lykke til i neste PP! :sengekos:

En treningsøkt hjelper alltid, problemet er bare å komme seg igang.. etterpå er det deilig :)

Takk for tips om temping, det var lurt. Prøver og ser hvordan det går :jepp: Håper det ikke tar så lang tid før den sitter skikkelig nå :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...