Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix: Da er det endelig ferie! :strix:

Håper dere får en kjempefin sommer, alle sammen! Skulle tatt turen innom dere, men det får jeg rett og slett ikke tid til.. Blir borte noen uker, men gleder meg til å komme tilbake og forhåpentligvis lese gode nyheter hos dere :lur:

GOD SOMMER :sol: Bruk tiden fornuftig :skaal::humpe::lur::skya:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en kjempe flott ferie du også :jepp:

Gleder meg til oppdatering fra deg når ferien er omme!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Drar du allerede!?

Kos deg, nyt ferien og sommeren. Håper du kommer hjem med gode nyheter i bagasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God sommer og god ferie Lilly! :sol:

Regner med du ikke skal være så lenge borte at vi går glipp av innspurten mot IKM... :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for meldinger i boka mi :goodbye: . Håper du koser deg masse på ferie og at det resulterer i positiv GT :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tilbake fra kjempefin ferie, men det ble ikke klaff denne mnd heller :tristbla: og nå er jeg skikkelig utolmodig/lei.. Hvor lang tid skal dette ta da :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra kjempefin ferie, men det ble ikke klaff denne mnd heller :tristbla: og nå er jeg skikkelig utolmodig/lei.. Hvor lang tid skal dette ta da :murvegg:

Det er nok rett før full klaff nå tenker jeg ;)

Opplevd spennende ting i ferien? :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å "se" deg igjen :klemmer: Og takk for optimismen ;)

Ferien har vært fantastisk, vi har hatt det aldeles supert, sambo og jeg! Det er så godt å komme seg bort litt, slappe av og gjøre andre ting, og bare nyyyte :hjerter:

Ferien har vært en fin kombinasjon av tid alene og sammen med søte nieser og nevøer + resten av familien, fjelltur, bading, sol og litt bytur. Nå prøver jeg så godt jeg kan å komme i jobbmodus igjen :filer:

Må innrømme at jeg ble veldig skuffa over at det ikke ble klaff denne mnd, like før jeg begynte å grine :tongue: Veldig teit, men det føles jo som PP10 eller noe.. Og i tillegg må jeg prøve å oppmuntre og trøste sambo som blir enda mer skuffa enn meg. Siden det er min kropp spør han hele tiden fra EL til IKM om jeg kjenner noe osv., fint at han bryr seg men det begynner å bli travelt :filer: "Heldigvis" begynner jeg å spotte 2-5 dager før IKM, så når det begynner vet jeg at det ikke ble klaff. Så på den måten blir det egentlig bare noen få dager i uvisshet (siden jeg ikke gidder prøve å kjenne etter før en uke før IKM).

Akkurat nå virker det helt usannsynlig at jeg noen gang kommer til å bli gravid, klarer ikke helt å forstå hvorfor det skulle klaffe nå siden det ikke har gjort det før. Men så ble jeg jo veldig glad over å lese at Milla er gravid da :strix: Til inspirasjon og glede for oss andre! Når vi starta prøvingen tenkte jeg å la det gå 6PP uten å bekymre meg så veldig, blir det ikke klaff i løpet av den tiden kommer jeg nok til å bestille time hos privat gyn. bare for å sjekke ståa. Jeg har ikke allverdens tid heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt forvirra nå, jeg skulle jo hatt EL i helga, nærmere bestemt på lørdag. Har testa fra onsdag/torsdag, og fremdeles ikke sett antydning til EL :roll: Veldig rart egentlig, for jeg har jo superstabile sykluser der både EL og TR har kommet helt på dagen av hva jeg forventet. Og nå er plustelig EL helt borte? Hva skjer :vetikke: Det kan ikke være stress heller, jeg har veldig aldri vært så avslappet som i ferien og ukene etter. Hvis kroppen min begynner å tulle nå blir jeg sur altså :nei: Får vente å se når TR kommer da, den skal jo komme 14 dager etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir litt frustrert hvis ikke EL dukker opp. Da går jeg jo glipp av en PP :roll: Skjønner ikke hva som skjer, og det er utrolig irriterende. Jeg som har så stabil syklus og alt.. ikke antydning til EL slim engang, bare kremet utflod (æsj..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi :nigo:

EL dukker sikkert opp. Kanskje den har tatt ferie sammen med deg :gjeiper: Men hvis du normalt har stabile sykluser kommer den sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, blir litt frustrert hvis ikke EL dukker opp. Da går jeg jo glipp av en PP :roll: Skjønner ikke hva som skjer, og det er utrolig irriterende. Jeg som har så stabil syklus og alt.. ikke antydning til EL slim engang, bare kremet utflod (æsj..)

Hmm.. rart... Nå finnes det jo flere av de som har hatt EL uten å få positiv el-test da.. hva slags tester bruker du da? Tid på døgnet? ventet lenge nok siden sist på do? Hvordan føler du deg - hypp på kjæresten? ;) Kan hende den vil vente litt også denne gangen - bare for å lage litt ekstra opprør. De har sitt eget liv vettu, syklusene altså :fnise:

:klemmer: fra analyse-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg fikk aldri noe skikkelig positiv EL test den mnd jeg ble gravid ;)

Bruker du billigtestene fra billigtester.dk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi :nigo:

EL dukker sikkert opp. Kanskje den har tatt ferie sammen med deg :gjeiper: Men hvis du normalt har stabile sykluser kommer den sikkert!

Bare hyggelig, må jo følge med på nye prøvere :lur:

Hmm.. rart... Nå finnes det jo flere av de som har hatt EL uten å få positiv el-test da.. hva slags tester bruker du da? Tid på døgnet? ventet lenge nok siden sist på do? Hvordan føler du deg - hypp på kjæresten? ;) Kan hende den vil vente litt også denne gangen - bare for å lage litt ekstra opprør. De har sitt eget liv vettu, syklusene altså :fnise:

:klemmer: fra analyse-line

Takk analyse-line :fnise: godt med litt hjelp noen ganger :jepp:

Jeg har testet både med strips og den digitale fra Clearblue, ble sikkelig overrasket over negativt resultat siden syklusen har vært helt stabil de siste månedene. Har gjort alt etter "boka", testet på ettermiddagen med konsentert urin, i tillegg til om morgenen noen dager. Spørs om den rett og slett har tatt ferie ja. Kan ikke si at jeg har kjent noen av de vanlige EL syptomene heller, så selv om det er en ørliten mulighet for at EL var veldig tidlig forrige uke tror jeg ikke det. Håper, håper, håper at den kommer snart! Det er så utrolig irriterende å gå glipp av en PP :sur:

Jeg fikk aldri noe skikkelig positiv EL test den mnd jeg ble gravid ;)

Bruker du billigtestene fra billigtester.dk?

Har testet både med strips og den digitale fra Clearblue. Min er ikke antydning til positiv en gang, så jeg kan ikke si jeg er så veldig optimist :frown:

Takk for kommentarer jenter :klemmer: har fremdeles et ørlite håp om at EL dukker opp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...