Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Ordner seg nok skal du se :jepp: Ha en fin dag :)

Takk :klemmer:

- - - - -

Ingen antydning til EL i dag heller, tror ikke jeg kommer til å få noe sterkere utslag senere heller. Når jeg tenker meg om var det sterkest utslag første gang jeg testet, tror det var onsdag i forrige uke. Håper EL akkurat var ferdig da, men det er vel lite sannsynlig at EL skulle være så mye tidligere enn normalt. Det var langt fra positivt utslag altså.

Jaja, jeg gnåler fremdels om min forsvunne EL :murvegg: Skjønner godt hvis noen begynner å bli lei nå altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Bare å :kjefte: i vei. Bedre at du gnåler til oss enn til mannen din, for vi kan bare skru bare av dataen når det blir for mye! :fnise:

:kose: Skjønner frustrasjonen din. Blir jo ikke noe baby uten egget!

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å :kjefte: i vei. Bedre at du gnåler til oss enn til mannen din, for vi kan bare skru bare av dataen når det blir for mye! :fnise:

:kose: Skjønner frustrasjonen din. Blir jo ikke noe baby uten egget!

Sambo har vært forskånet for mine frustrasjoner, han blir bare så bekymret hvis jeg sier at EL har forsvunnet :sjenert: Så inntil vidre klager jeg "bare" her :fnise:

Skal aldri si aldri... kanskje det allerede har skjedd noe :lur:

:klemmer: på ~Millamor~

Skulle ønske jeg delte optimismen din, men som Alabama sier så blir det ikke baby uten egget :filer: Og noe egg tror jeg ikke det har vært denne mnd. Nå håper jeg bare at TR kommer når den skal slik at PP4 kan starte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste er den ventinga før IKM.. De dagene er alltid ekstremt lange!

Håper ellers du har en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst blitt skikkelig sukkeravhengig i ferien. Er på avvenning, men det går ikke så bra :filer: Tror dere ikke jeg har klart å sette til livs en hel nugattigboks bare på etpar dager :rodme: Nei, nå er det skjerpings! Har knekkebrød i ovnen, håper det hjelper :sikle:

Når det gjelder EL så gidder jeg ikke teste mer, har ingen tegn på EL så da er det bare bortkastet :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når man kan forvente å få mensen hvis man ikke har hatt EL? :klø: Det er vel EL som er utgangspunktet for alt har jeg skjønt :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når man kan forvente å få mensen hvis man ikke har hatt EL? :klø: Det er vel EL som er utgangspunktet for alt har jeg skjønt :filer:

Vettu - jeg er helt sikker på at du har hatt EL. Og mine synske evner sier at du får mensen eller positiv test neste onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med helg igjen, vi reiser bort en liten tur og det gleder jeg meg til! Håper bare været blir bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere har kost dere på tur!

Selv om jeg så og si aldri hadde EL så hadde jeg regelmessig syklus på 28 - 30 dager.

Og for å finne EL er temping veldig enkelt og greit (og gratis), men må jo ha klokka tidlig selv på fridager så det er baksiden...

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...