Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Ja, vi får håpe det :klemmer: Merker jeg er skikkelig utålmodig :sjenert:

- - -

Fine dager med :sol: , masse frisk luft og kos med sambo :hjerte: Er ikke i dårlig humør lenger heller, så nå gleder jeg meg til å sette i gang med masse :sengekos: fremover. I helgen blir det vin, god mat og bare fri! Håper det blir siste muligheten jeg får til å drikke vin på minst 9 mnd :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er deilig når gnisten kommer tilbake igjen ;)

Kontrasteffekten kaller jeg det. De gode periodene blir ikke så bra hadde det ikke vært for litt mindre bra innimellom.

:sol:

Ps: ellers så må jeg bare få si - at jeg ikke er så opphengt i å kjenne etter før IKM nå -og det er fantastisk deilig. Å ikke ha livet på vent.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det, man må ofte ha det litt dårlig en periode for virkelig å nyte livet.. egentlig veldig dumt, men sånn er det :sjenert:

Tror det er lurt å ikke kjenne så mye etter, de ukene/dagene kan blir forferdelig lange hvis man kjenner etter hele tiden. Også skal jeg prøve å ikke mase om symptomer og sånt - hvis jeg klarer da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uten tvil et skikkelig matvrak, og i helgen har jeg lyst til å lage noe godt. Tror det blir blåskjell/sjømat i en eller annen variant, får se hva de har på butikken. Dessert er minst like viktig :ler: , og her vet jeg ikke helt :klø:

Elsker creme brulee, men lurer på om jeg skal lage noe annet? Vurderer å prøve denne fra Gordon Ramsey :sikle: Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv sjokoladesufflè! :jepp:

Jeg har aldri fått det til, så da kan du lage det og fortelle meg det hemmelige trikset etterpå :fnise:

http://dinmat.adressa.no/var/ezwebin_site/storage/images/finn-oppskrifter/oppskrifter/dessert/frukt-og-b%C3%A6r/appelsinsalat-til-sjokoladesuffle/386214-1-nor-NO/Appelsinsalat-til-sjokoladesuffle_large.jpg

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, det ser veldig godt ut :jepp: Nå har jeg laget panna cotta da, men nesten gang det blir dessert skal jeg kanskje prøve meg på sjokoladesuffle, hvis jeg får det til da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MMmmm jeg kommer gjerne innom om du skal bake ;)

Det er bare å komme ;)

Heisann!

Jeg er også en fersk prøver og vil gjerne følge deg videre. :) Håper dere lykkes snarest! :)

Takk og velkommen som prøver! Koselig med nye prøvere :jepp: Nå skal jeg ta turen innom boken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, det ser veldig godt ut :jepp: Nå har jeg laget panna cotta da, men nesten gang det blir dessert skal jeg kanskje prøve meg på sjokoladesuffle, hvis jeg får det til da :ler:

Panna Cotta er digg. Jeg lagde opptil flere prøve-varianter før jul i fjor, da jeg skulle ha julaften hjemme. Og følte at jeg hadde min fulle rett til å bytte fruktsalat med noe mer spennende :ler:

Jeg lagde multe pannacotta, boysenbærpannacotta (med mange rare krydderier) og bringebærpannacotta. Jeg endte på multe, siden det var jul. Men bringebær er best. Sånn bringebær lag på toppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Panna cotta er deilig, særlig med frukt eller bær til ;) Også er det enkelt å lage, selv om navnet høres avansert ut :fnise:

Ja, det er kjempeenkelt og veldig godt! Har skjønt at det kan varieres utrolig mye, spesielt med bær og sånt til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panna Cotta er digg. Jeg lagde opptil flere prøve-varianter før jul i fjor, da jeg skulle ha julaften hjemme. Og følte at jeg hadde min fulle rett til å bytte fruktsalat med noe mer spennende :ler:

Jeg lagde multe pannacotta, boysenbærpannacotta (med mange rare krydderier) og bringebærpannacotta. Jeg endte på multe, siden det var jul. Men bringebær er best. Sånn bringebær lag på toppen ;)

Oi, høres spennende ut :sikle: Jeg lagde Håvard Lilleheie sin variant med pasjonsfrukt på toppen, men bringebær skal jeg jammen prøve neste gang! Jeg som har villbringebær i frysern og alt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da er uttrykksikonene forsvunnet og multisitat fungerer ikke :sinna:

- - - -

Fin og rolig søndag :hjerte:

Regner med at EL kommer i løpet av uka, kanskje neste helg. Etter råd fra Phobaeticus temper jeg, fungerer veldig bra så langt. Jeg setter på klokka, temper og sovner igjen med en gang. Noterer med tempen når jeg står opp, veldig lurt og ikke noe stress :nigo: Tenker å ta EL test ca annenhver dag sånn at jeg ikke går glipp av EL. Egentlig ikke så viktig kanskje, sist gang ble jeg jo gravid uten at jeg egentlig vet når :fnise: Satser på :sengekos: annenhver dag tenker jeg :lur: Tester etter EL mest for å vite når IKM er, var litt stress å ikke vite det sist gang merket jeg. Når jeg har hatt EL skal jeg ordne meg ticker også :jepp:

Håper dere har en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...