Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Ja, jeg så siste halvdelen.. :sjenert: Viktig program. Tror det er mange i min alder som får seg en smekk. Men jeg leste også i dag http://www.dagbladet.no/2010/08/31/tema/klikk/helse/13195050/ Og det er jo positivt :gjeiper:

Jeg er 100 % sikker på at det klaffer for dere Lilly. Du må bare finne litt tålmodighet. Kanskje ta en treningsøkt i dag? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg så siste halvdelen.. :sjenert: Viktig program. Tror det er mange i min alder som får seg en smekk. Men jeg leste også i dag http://www.dagbladet.no/2010/08/31/tema/klikk/helse/13195050/ Og det er jo positivt :gjeiper:

Jeg er 100 % sikker på at det klaffer for dere Lilly. Du må bare finne litt tålmodighet. Kanskje ta en treningsøkt i dag? :)

:klem:

Det i Dagbladet leste jeg også, man blir litt optimist av å lese sånt :jepp:

Ja, det var det med tålmodigheten da, det går ikke så bra :gjeiper: Blir bare litt stressa når kroppen ikke oppfører seg helt sånn som den skal ;) Og treningsøkt står på programmet, det kommer til å gjøre godt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk med meg PUls jeg også. Kjente at hjertet sank et par hakk da det ble nevnt at fruktbarheten synker allerede i begynnelsen på 30 årene, etter 35 synker den enda mer og etter 38 er visst løpet kjørt. :sukk:

Men med en svigerinne som ble gravid første gang som 40 åring, faktisk i PP3, så er det håp for oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg orker ikke helt å forholde meg til at det snakket om hvor vanskelig det er å få barn etter 30. Det er ikke SÅ uvanlig heller :sjenert: Kjenner ihvertfall at jeg blir irrtert på leger som sier at alle kvinner burde få barn når de er 20 år :filer: Hvor mange er i et stabilt parforhold når de er 20 år? Dessuten høres det alltid ut som det er oss damer som er problemet, det er vel heller mannfolka som ofte ikke er klare - og når de først er klar så har de totalt urealistiske forventninger til hvor lang tid det tar å bli gravid :slår:

------------

Skulle nesten ønske jeg ikke hadde begynt å tempe denne mnd, da kunne jeg i det minste hatt et ørlite håp om at noe kan ha skjedd selv om jeg ikke har fått utslag på EL tester :gjeiper: Tempen er bare brutalt ærlig, og det vet jeg ikke om jeg liker. Føler meg litt snytt for symptomjakt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det murrer godt i korsryggen nå, for andre dag faktisk. Kanskje det likevel er EL på gang :klø: Håper jeg får ny forsyning EL tester i dag, da skal jeg teste i ettermiddag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: heier for el!

Bestilte flere tester selv i dag jeg.

Shoppet visst litt på Prettyskin4less og lookfantastic også :gjeiper: :fnise:

Var det bra trening i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Det viktigste først:

--> :) <--

Jeg har aldri vært så glad for å se det smileansiktet før :hoppe: Da går vi ikke glipp av en PP likevel! Hurra :strix:

Siden jeg ikke hadde flere tester igjen i går har jeg sannsynligvis EL i morgen eller på fredag, det er nesten en uke forsinket. Men det er ikke så nøye så lenge EL kom tilslutt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: heier for el!

Bestilte flere tester selv i dag jeg.

Shoppet visst litt på Prettyskin4less og lookfantastic også :gjeiper: :fnise:

Var det bra trening i går?

Takk for heiing, det hjalp visst :nigo:

Så bra at du har bestilt flere tester, de er veldig greie å ha :jepp: Bestilte du CB eller? Og hva handlet du ellers? :lur: Har kjøpt endel derfra selv, så sånt liker vi ;)

Treningen var veldig bra, godt å få opp pulsen og svettet skikkelig når humøret ikke er helt på topp! Har vært og trent i dag også, stryketrening med sambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, må komme ordentlig i gang med treninga igjen! Fra og med neste uke er det bånn gass. Kjeft på meg hvis jeg sluntrer unna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing, det hjalp visst :nigo:

Så bra at du har bestilt flere tester, de er veldig greie å ha :jepp: Bestilte du CB eller? Og hva handlet du ellers? :lur: Har kjøpt endel derfra selv, så sånt liker vi ;)

Treningen var veldig bra, godt å få opp pulsen og svettet skikkelig når humøret ikke er helt på topp! Har vært og trent i dag også, stryketrening med sambo ;)

Stryketrening faktisk :fnise:

Jeg klarer meg fint med billig-strimlene. Har ikke noe problemer med å tolke de :)

Ellers kjøpte jeg ID matte foundation på prettyskin (var tom for vanlig ID og gikk over til Mac pudder foundation, men er ikke fornøyd - så nå vil jeg prøve nye ID matt variant). Også kjøpte jeg Decleor dagkrem. Har vært så stiv i maska i det siste at jeg måtte ha noe bedre :sexy:

Opps - møte :gjeiper:

:kaffekopp: Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryketrening faktisk :fnise:

Ja, det må til :ler:

Jeg klarer meg fint med billig-strimlene. Har ikke noe problemer med å tolke de :)

Ellers kjøpte jeg ID matte foundation på prettyskin (var tom for vanlig ID og gikk over til Mac pudder foundation, men er ikke fornøyd - så nå vil jeg prøve nye ID matt variant). Også kjøpte jeg Decleor dagkrem. Har vært så stiv i maska i det siste at jeg måtte ha noe bedre :sexy:

Opps - møte :gjeiper:

:kaffekopp: Ha en fin dag!

Det er deilig med litt nytt, enten det er klær eller sminke! Jeg klør sånn av ID, men har lurt på om jeg skulle prøve den nye som er uten bismuth og de greiene der. Du får si fra om den er bra ;) Inntil videre bruker jeg GLO, fornøyd med den :sminkedokke: Jeg er mer Dermalogica fan, Decleor får jeg kviser av utrolig nok :roll:

Ha en fin dag du og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stryke-trening

Det er greit å øver litt på strykingen nå frem til jul.. :skratte:

Sambo er så dårlig på sånt, han trenger litt trening :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pos. EL test i dag også, skal teste igjen i morgen. Regner med den er negativ da sånn at det blir EL dagen. Har hatt usedvanlig kraftige EL smerter i går og i dag, nesten som menssmerter, rare greier :klø: Jaja, det er vel mange hormoner i sving.

:sjenert: Jeg har bestilt Wild Yam som jeg skal ta etter EL for at egget lettere skal feste seg, så få vi se om det virker :roll: Det skal visst ha en progresteron-liknende effekt. Etter at jeg slutta på pillen har jeg begynt å spotte fra 2-5 dager før mens, og jeg har jo tenkt tanken om kroppen allerede ved spotting har bestemt seg for at det ikke blir graviditet. Og det vil man jo ikke :rope: Etter hva jeg har lest skal Wild Yam gjøre at man ikke spotter. Verdt et forsøk iallefall :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om Wild Yam kan hjelpe ;)

Du har kanskje lest litt rundt om det allerede, men jeg forteller det bare for å være på den sikre siden, jeg vet om flere som har fått klusset til syklusene sine ved bruk av Wild Yam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om Wild Yam kan hjelpe ;)

Du har kanskje lest litt rundt om det allerede, men jeg forteller det bare for å være på den sikre siden, jeg vet om flere som har fått klusset til syklusene sine ved bruk av Wild Yam...

Å :klø: jeg trodde at Damina (tror det var det det hette) og Vitex kunne klusse til syklusen, men ikke Wild Yam. Hmm, nå ble jeg litt i tvil :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei som jeg skrev mente jeg ikke å være negativ eller noe. :sjenert: Ville bare du skulle vite det, det er langt mellom klussingen av sykluser, jeg ville bare fortelle det da jeg har en venninne som prøvde de og fikk dermed de erfaringene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...