Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stilige joggesko :tommelsmil:

For mye informasjon.. neeeeida, her deler vi alt fra utflod, til slimpropper og det som er :fnise:

Takk, jeg gleder meg til å prøve de :nigo:

:ler: Det pleier jo være høy terskel for sånt her, heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine joggesko! :Nikke: Hva trener du egentlig? Løping, i sal, spinning eller hva... ? Også må du si fra om du er fornøyd med skoene etter at du har tatt dem i bruk :)

Og det burde bli full klaff med all den :sengekos: dere har hatt :ler:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine joggesko! :Nikke: Hva trener du egentlig? Løping, i sal, spinning eller hva... ? Også må du si fra om du er fornøyd med skoene etter at du har tatt dem i bruk :)

Og det burde bli full klaff med all den :sengekos: dere har hatt :ler:

Alt egentlig, prøver å variere så jeg ikke blir lei :gjeiper: Men tenker å satse på endel løping fremover, ekstra gøy med nye sko da ;)

Vi får se, sist gang klaffet det jo uten at vi prøvde så :ler: Spennende blir det fremover uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!!

Sååå fine joggeskoooo!!! Måtte bare titte litt på den linken der, jeg, hehe.. har aldri turt å bestille noe fra utlandet jeg, er så skeppen i forhold til toll avgift osv! :eeeh:

Håper det klaffer for dere nå!! :tommelopp:

Ha en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Har bestilt mye forskjellig på nettet, det har alltid gått bra :jepp: Litt ekstra blir det, men sparer endel selv med toll o.l. Gøy med litt ekstra utvalg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg var helt i ekststase da jeg fikk smileansiktet mitt. Ble mer glad da enn da jeg fikk positiv GT :fnise:

Dette blir utrolig spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuuule joggiser! :jepp: Og med all den :humpe: som dere har hatt så må det jo bare gå veien! :)

Jeg husker jeg var helt i ekststase da jeg fikk smileansiktet mitt. Ble mer glad da enn da jeg fikk positiv GT :fnise:

Dette blir utrolig spennende :popcorn:

Ja, det blir veldig spennende ;) Prøver å ikke tenkte så masse, men det blir nok lange dager frem til IKM :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir veldig spennende ;) Prøver å ikke tenkte så masse, men det blir nok lange dager frem til IKM :gjeiper:

Ja, de er lange disse 2 ukene. Kjenner du noen festesmerter ennå? :lur::fnise: Nå erter jeg litt, men så er jeg litt alvorlig også. Det er jo litt tidlig kanskje å kjenne noe, men det er jo mulig også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer! :hallo::kaffekopp:

Ja, de er lange disse 2 ukene. Kjenner du noen festesmerter ennå? :lur::fnise: Nå erter jeg litt, men så er jeg litt alvorlig også. Det er jo litt tidlig kanskje å kjenne noe, men det er jo mulig også ;)

Jeg har massevis av symptomer, det er bare å kjenne godt nok etter :lol: Neida, det er vel kanskje litt tidlig, men litt murringer i korsryggen og stikk i magen er der jo. Men det har det har jeg vel hatt hver eneste PP ;) Den store symptomjakten starter først til helgen, da er det vel en uke siden EL, og først da jeg begynte å merke symptomer sist PP. Vi får se, kjenner jeg er veldig spent, men prøver å skru ned forventningene litt.. Er allerede begynt å grue meg til å sambo at mensen har kommet, han blir så skuffa stakkars.. :filer:

Jeg krysser fingrene for at den sitter ;)

Takk ~Milla~ :klemmer: Det håper jeg at den gjør, det hadde vært helt fantastisk :hjerte: Men som sagt, jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Det stikker så mye mye mer hvis det ikke har klaffet. Kjenner godt til den selv, prøvde å tenke på andre ting i perioden EL til IKM... selvom det ikke alltid var like lett.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt. Det stikker så mye mye mer hvis det ikke har klaffet. Kjenner godt til den selv, prøvde å tenke på andre ting i perioden EL til IKM... selvom det ikke alltid var like lett.. :sjenert:

Hvis jeg ikke kjenner noe i løpet av helga blir nok forventningene mine kraftig redusert :sjenert: Sånn sett er det jo ikke SÅ lenge å vente ;) Jaja, vi får se. Litt øm i venstre pupp, men det tar jeg ikke så alvorlig :fnise: Jeg må huske på at Wild Yam (økt dose progesteron i kroppen) kan gi ømme bryst + div. andre symptom som ligner litt på PMS/graviditet.

- - -

FF insisterer fortsatt på EL torsdag sist uke, hvis jeg tar bort testene jeg har lagt inn setter FF EL på onsdag. Syns det er litt rart :klø: Men utfra hva jeg har skjønt så er ikke temping noe fasitsvar heller, så da stoler jeg på EL tester og egen erfaring :nigo: Fordelen ved evt. El på onsdag er jo at jeg er kommet to dager lenger. Minuset er at vi ikke har truffet like godt med :sengekos: Time will show :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...