Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Nei som jeg skrev mente jeg ikke å være negativ eller noe. :sjenert: Ville bare du skulle vite det, det er langt mellom klussingen av sykluser, jeg ville bare fortelle det da jeg har en venninne som prøvde de og fikk dermed de erfaringene..

Ingen fare ;) Jeg setter stor pris på at du forteller om andres erfaringer, det er alltid greit å ha i bakhodet. Etter å ha tenkt meg litt om tror jeg at jeg skal gi det et forsøk. Jeg har veldig stabile sykluser i utgangspunktet, selv etter 8 år på pillen, så jeg tviler på at Wild Yam klarer å klusse det til :jepp: Har lest endel på nettet, og de fleste ser ut til å ha gode erfaringer med WY heldigvis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er ticker`n på plass igjen :nigo:

Hvilken ticker? :glare:

Satan! Tiden går sakte - her skjer det absolutt ingenting på jobb i dag! :dåne:

Planer for helgen Lilly? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Den var der i sted, det er vel noe som har hengt seg opp. Tror den er tilbake nå, jeg ser den ihvertfall :gjeiper:

Fredag er litt seig dag, går treigt her også :kaffekopp:

Har planer om sopptur med sambo i helgen, det er så fint vær :sol: Også har jeg tenkt å kjøpe steketermometer og lage biff i morgen, rapport kommer senere ;) Hadde også planer om å lage tiramisu, men så er de utsolgt for mascarpone overalt - av en eller annen uforklaring årsak. Kanskje flere som skal lage tiramisu? :ler: Jeg finner vel på noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tickeren :) Satser på at du bytter den ut veldig straks med en gravidticker ;)

Tiramisu er utroooolig godt, nesten farlig å begynne på en en kake.. alltid en fare for at man forspiser seg :fnise:

Også biff da, hørtes IKKE vondt ut ;)

Håper helgen blir fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine tickeren :) Satser på at du bytter den ut veldig straks med en gravidticker ;)

Tiramisu er utroooolig godt, nesten farlig å begynne på en en kake.. alltid en fare for at man forspiser seg :fnise:

Også biff da, hørtes IKKE vondt ut ;)

Håper helgen blir fin :)

Det håper jeg og ;)

Jeg satser på at oppskriften til LineGourmet fra sist helg + steketermometer blir bra! Gleder meg :nigo:

Ha en fin helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Den var der i sted, det er vel noe som har hengt seg opp. Tror den er tilbake nå, jeg ser den ihvertfall :gjeiper:

Fredag er litt seig dag, går treigt her også :kaffekopp:

Har planer om sopptur med sambo i helgen, det er så fint vær :sol: Også har jeg tenkt å kjøpe steketermometer og lage biff i morgen, rapport kommer senere ;) Hadde også planer om å lage tiramisu, men så er de utsolgt for mascarpone overalt - av en eller annen uforklaring årsak. Kanskje flere som skal lage tiramisu? :ler: Jeg finner vel på noe annet :fnise:

Nå ser jeg ticker! :hoppe:

Masse lykke til med steketermometer-kjøp og ikke minst bruken av det. Du kommer til å bli ekstatisk over den perfekte biffen :ler:

(58 grader og hvile 10 min i folie).

Jeg tror kanskje jeg skal lage Brimi's blåbærpai på søndag :nigo:

Kan jeg spørre hva du jobber med....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg ticker! :hoppe:

Masse lykke til med steketermometer-kjøp og ikke minst bruken av det. Du kommer til å bli ekstatisk over den perfekte biffen :ler:

(58 grader og hvile 10 min i folie).

Jeg tror kanskje jeg skal lage Brimi's blåbærpai på søndag :nigo:

Nam, gleder meg :sikle: Blåbærpai høres nydelig ut ;)

Kan jeg spørre hva du jobber med....? :sjenert:

Det skulle jeg gjerne sagt om vi var på tomannshånd, men jeg er livredd for å bli gjenkjent og syns egentlig det er litt skummet å tenke på at alle som vil kan lese hva jeg skriver her. Det er så private ting at jeg er litt hysterisk :ler: Har selv kjent igjen en litt perifer bekjent her, og syns det var litt pinlig å lese om hva hun skrev. Kan sende deg en PM hvis du er veldig nyskjerring altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg gjerne sagt om vi var på tomannshånd, men jeg er livredd for å bli gjenkjent og syns egentlig det er litt skummet å tenke på at alle som vil kan lese hva jeg skriver her. Det er så private ting at jeg er litt hysterisk :ler: Har selv kjent igjen en litt perifer bekjent her, og syns det var litt pinlig å lese om hva hun skrev. Kan sende deg en PM hvis du er veldig nyskjerring altså ;)

Hører jo om flere som blir gjenkjent her inne. Selv har jeg ikke så fobi for det. Tenker at om noen skulle kjenne meg igjen, så so be it :fnise: Jeg regner jo med at det er mest 20-åringer her inne egentlig, og at folk på min alder har fullt opp med familien og ikke tid til å henge på sånne forum ;)

Men jeg blir jo litt nysgjerrige på deg/dere nettvennene her :)

Gosh, snart helg nå! :gjeiper:

Kos deg! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører jo om flere som blir gjenkjent her inne. Selv har jeg ikke så fobi for det. Tenker at om noen skulle kjenne meg igjen, så so be it :fnise: Jeg regner jo med at det er mest 20-åringer her inne egentlig, og at folk på min alder har fullt opp med familien og ikke tid til å henge på sånne forum ;)

Men jeg blir jo litt nysgjerrige på deg/dere nettvennene her :)

Gosh, snart helg nå! :gjeiper:

Kos deg! :vin:

Neida, du har jo rett i det. Jeg kjenner ingen som er her, og tror nok at de fleste har andre ting å holde på med. KG er veldig greit for sånne ting som prøving da, det er ikke akkurat noe man snakker om i lunsjen på jobb :ler: Jeg har ihvertfall lært veldig mye nyttig her, sånn eggløsningsrelaterte ting :fnise: Sender deg en PM om hva jeg jobber med ;)

Herlig med helg ja, fint vær er det også :sol: Biffplanene utgikk dessverre, jeg hadde gledet meg til å prøve. Vi skal til et vennepar i kveld, og hadde allerede planlagt middag i morgen så da blir det neste helg tenker jeg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at FF har satt EL på meg onsdag, som er den første dagen jeg hadde pos EL test. Jeg har alltid tenkt at EL var på den første dagen med neg EL test, altså fredag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg også lest/lært.. den dagen eltesten er neg er selve el-dagen... er det ikke sånn da :klø:

Jo, det er da det? Hva sier tempen Lilly? Jeg regner med at den har økt... ;)

Biffen holder seg helt sikkert til neste helg også :) Jeg tror vi må lage noe lam neste helg jeg.. begynner vel å komme mye nyslaktet lam i butikken nå... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lest/lært.. den dagen eltesten er neg er selve el-dagen... er det ikke sånn da :klø:

Jo, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor FF har satt EL da? Jeg har lagt inn pos EL test på FF, men det ser ut som FF har satt EL den dagen tempen begynner å stige uavhengig av testene :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor FF har satt EL da? Jeg har lagt inn pos EL test på FF, men det ser ut som FF har satt EL den dagen tempen begynner å stige uavhengig av testene :vetikke:

Kanskje kroppen er treig med å skille ut LH? Altså at du ikke skiller ut i urinen før et døgn etterpå? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje kroppen er treig med å skille ut LH? Altså at du ikke skiller ut i urinen før et døgn etterpå? :vetikke:

Når jeg la inn ny temp i dag hoppet EL fram til torsdag, så jeg rekner med FF ender opp med EL på fredag sånn som jeg tror er rett. Når jeg tenker meg om har jo mensen kommet nøyaktig 14 dager etter at jeg selv mener jeg har hatt EL. Ble pluselig litt nervøs for at vi ikke har truffet så godt i forhold til EL hvis den var allerede på onsdag, men det tror jeg altså vi har gjort med :sengekos: søndag, onsdag, torsdag og fredag :lur: Beklager til de som syns dette ble litt mye informasjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig helg :sol: Vi var hos et vennepar i går, spiste pizza, skravlet og spilte spill. Veldig kjekt :) I dag har jeg og sambo spist lang frokost, trent, vært ute og jeg har endelig somlet meg til å bestille nye joggesko. Det ble disse:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...