Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg oppdaget at mitt store lager av billigtester plutselig var tomt, ikke så rart egentlig sånn som jeg har testa :sjenert: Jaja, jeg har da CB så det skal vel går bra. Ingen pos EL test enda, kommer når den kommer :popcorn:

Hvor er du i syklusen egentlig da? ... det blir kanskje litt annerledes når man har hatt SA.. :sjenert: Eller kanskje ikke... en dag eller 2 ekstra kanskje.. *Line spekulerer* :fnise:

Jeg er også helt tom, både for el- og g-tester (det er vel like greit), men fint å ha litt kontroll på når EL kommer - jeg burde kanskje bestille noen flere :filer: . Får du stabile temperaturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du i syklusen egentlig da? ... det blir kanskje litt annerledes når man har hatt SA.. :sjenert: Eller kanskje ikke... en dag eller 2 ekstra kanskje.. *Line spekulerer* :fnise:

Jeg er også helt tom, både for el- og g-tester (det er vel like greit), men fint å ha litt kontroll på når EL kommer - jeg burde kanskje bestille noen flere :filer: . Får du stabile temperaturer?

Tja.. jeg er vel på dag 13 ca, hvis jeg rekner SA`en som første dag. Jeg vet heller ikke hvordan det fungerer egentlig, men tror ikke det blir så veldig annerledes enn en vanlig mens når det var så tidlig. Jeg har iallefall ikke fått pos EL test ennå, men håper jeg får EL i løpet av helgen. Nå tester jeg hver dag i tillegg til å tempe, så jeg bør ha relativt god kontroll :ler:

Temperaturene er ganske stabile egentlig, jeg begynte å tempe på dag 2 eller 3, men har vært veldig flink og tempet hver dag til samme tidspunkt *stolt* Skal legge inn på FF i helgen tenkte jeg :nigo: Vurderer om jeg skal bestille flere tester, eller se det litt an :sjenert: Jeg tenker jo at hvis jeg bestiller så øker det sannsynligheten for at det klaffer denne PP, og hvis jeg ikke gjør det blir jeg ihvertfall ikke gravid ;) Hmm, what to do :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor mange CB-tester du har, men jeg ville nok ha bestilt billigtester, i og med at det er litt usikkert med syklusen. Eller så kan dere jo bare sex annenhver dag fra nå av og utover til du ser tempen har økt. De sier jo at 2.hver skal holde... :sengekos:

Skulle gjerne kjørt 2.hver jeg.. men kjære er gammel, så veldig veldig gammel :fnise: Så jeg må velge mine tidspunkter med omhu, bestiller tester i neste uke tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel uke med mange møter og litt lange dager, gleder meg til helg og til å sove lenge :sove: Det har ikke blitt så mye trening som jeg hadde tenkt, men, men. Får være ekstra flink neste uke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ikke snakk om trening! Jeg har detti så av lasset at det er helt latterlig :fnise:

Aldri for sent å starte på igjen vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får pos EL test i dag blir jeg sur :rope: Tempen gikk ganske mye ned fra i går til dag, kan det bety noe? *Håpehåpe* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får pos EL test i dag blir jeg sur :rope: Tempen gikk ganske mye ned fra i går til dag, kan det bety noe? *Håpehåpe* ;)

Har hørt at noen får en dipp i tempen rett før eggløsning! Dere må hoppe til køys det første dere gjør når dere kommer hjem fra jobb og bli der! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hvis jeg ikke får pos EL test i dag blir jeg sur :rope: Tempen gikk ganske mye ned fra i går til dag, kan det bety noe? *Håpehåpe* ;)

Jeg fikk som regel dipp i tempen dagen før EL, så mye mulig det er EL på gang!

Jeg synes det var så deilig når jeg hadde EL i helgen, men nå har den hoppet et par dager fremover i uken, så sist hadde jeg EL tirsdag eller onsdag. Blir liksom mest sex i helgene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at noen får en dipp i tempen rett før eggløsning! Dere må hoppe til køys det første dere gjør når dere kommer hjem fra jobb og bli der! :ler:

Jeg fikk som regel dipp i tempen dagen før EL, så mye mulig det er EL på gang!

Jeg synes det var så deilig når jeg hadde EL i helgen, men nå har den hoppet et par dager fremover i uken, så sist hadde jeg EL tirsdag eller onsdag. Blir liksom mest sex i helgene :sjenert:

Håpte jeg skulle få positiv test i dag, men nei :roll: Det betyr El tidligest mandag, dårlig dag å ha EL på.. Utrolig irriterende, jeg har jo bare hatt EL i helgene siden jeg begynte å prøve, det passer jo veldig fint ;) Jaja, kanskje ikke så rart om syklusen blir litt forskjøvet etter en SA, selv om det var veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide også få en dipp en til to dager før EL.

Satser på full klaff nå :klemmer:

Hvor mye må tempen synke før det er er en dipp? Håper det klaffer snart jeg og, har litt høye forventninger gitt at EL kommer snart kjenner jeg. Får vel prøve å skru ned forventningene litt så jeg ikke blir så skuffa :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri, så deilig det er med fredag :hjerte:

Jeg og sambo har spist sushi av salmalaks, sett film og litt :sengekos: rakk vi også :fnise:

Nå er sambo hos en kamerat og ser fotball, jeg er hjemme alene for engangsskyld, med brød i ovnen og litt godteri på bordet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må tempen synke før det er er en dipp? Håper det klaffer snart jeg og, har litt høye forventninger gitt at EL kommer snart kjenner jeg. Får vel prøve å skru ned forventningene litt så jeg ikke blir så skuffa :sjenert:

Hmm.. jeg aner jo egentlig ikke. Men ressonerer meg frem til at en dipp er når det er større nedgang enn de normale variasjonene.. ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg får til å sette inn link til FF :klø:

I så fall er den her

*Edit: Det gikk visst bare når jeg er innlogga, jaja, får prøve å finne ut hvordan jeg gjør det senere..*

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guri, så deilig det er med fredag :hjerte:

Jeg og sambo har spist sushi av salmalaks, sett film og litt :sengekos: rakk vi også :fnise:

:fnise: Som jeg skulle gjort det selv ;) Bortsett fra sushien. Kjære nekter :roll:

Hvilken film, og var den bra?

Du skal se det blir bolle i ovnen snart! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

La oss si jeg lå på rundt 36,20, så kunne den fint falle ned til 36,00, før den steg seg opp til 36,60 som den pleide ligge på ved EL.

Håper det var en ok forklaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Som jeg skulle gjort det selv ;) Bortsett fra sushien. Kjære nekter :roll:

Hvilken film, og var den bra?

Du skal se det blir bolle i ovnen snart! :kaffekopp:

Sushi er kjempegodt :jepp: Litt overraska over at sambo liker det, men det gjør han faktisk ;)

Jeg fikk pressa inn en typisk jentefilm jeg har hatt liggende, sambo måtte gi etter til slutt :ler: Grei underholdning, men ikke sånn fantastisk akkurat. Husker ikke engang navnet i farten, lover dårlig :gjeiper:

Bolle i ovnen ja :ler: Det hadde vært noe :hjerte: Jeg går og ser på barnebøker, kaster lange blikk etter barnevogner osv. så jeg håper det skjer noe snart, ellers blir jeg vel helt rar :hjerter:

La oss si jeg lå på rundt 36,20, så kunne den fint falle ned til 36,00, før den steg seg opp til 36,60 som den pleide ligge på ved EL.

Håper det var en ok forklaring ;)

Det var en god forklaring! Tempen gikk litt opp igjen i dag, så jeg vet ikke hva som skjer :vetikke: Får vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...