Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Kos dere masse! :sol::klemmer:

Håper dere koser dere mye :klem:

:goodbye:

Håper helgen har vært tipp topp :jepp:

Håper dere har kost dere på tur!

Selv om jeg så og si aldri hadde EL så hadde jeg regelmessig syklus på 28 - 30 dager.

Og for å finne EL er temping veldig enkelt og greit (og gratis), men må jo ha klokka tidlig selv på fridager så det er baksiden...

Lykke til !!

Takk :klemmer: Vi har hatt en veldig koslig helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:

Jeg jinxer det vel nå, men jeg troooor jeg fikk en veldig svak strek i dag tidlig?! Sambo påstod at han ikke kunne se den, så jeg vet ikke helt. Jeg har litt lysebrun spotting, så jeg vet ikke om det er noe der eller hvordan det går :vetikke: Planen er ihvertfall å kjøpe noen Clearblue i løpet av dagen, så får vi se hva Clearblue sier. Jeg er litt avventende :filer:

Når det gjelder symptomer så hadde jeg en litt sånn "fyllesyk" følelse i helgen, litt svimmel og småkvalm i perioder. Brystene er kanskje litt ømmere enn vanlig, ellers er vel alt som det pleier..

Siden jeg vet at EL ikke var når jeg forventet blir tickeren litt feil også, jeg stoler på LineGourmet og sier at IKM er imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå! Så spennende!

Det skulle jammen ikke forundre meg om mine synske evner slo til :ler:

CB morgentest i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok enda en test (strips) i ettermiddag, og nå var streken tydligere enn i dag tidlig.. :hakeslepp: det ER en strek der, sambo ser den også! Og det var med ganske utvannet urin. Streken er fremdeles svak, så jeg er veldig spent på om den er sterk nok til at Clearblue slår ut i morgen tidlig :klø: Jeg kjøpte en Clearblue (gravid/ikke gravid) som skulle slå ut inntil 4 dager før IKM. Spent :murvegg:

Takk for fingerkryssing :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lese to sider tilbake. Tenkte jeg skulle skrive at klaffet for meg den mnd jeg hadde minst EL-tegn. Men det var tydeligvis ikke nødvendig :bolledeig:

Jeg våger meg på en gratulasjon :klemmer::hoppe:

Hva med å ta en digitaltest? Hold deg unna drikken en tid og test :popcorn: . Jeg fikk positiv test på ettermiddagen. Tror ikke det spiller så stor rolle når man først er gravid. Når er IKM? Nå har det klaffet ganske fort, har det ikke? PP2-3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :hoppe::duskedame:

Det kan virke som du er gravid! :ler:

Gratulerer Lilly :nigo:

Det er bare såvidt jeg tørr å si takk ;) Jeg tror det nesten ikke før det forhåpentligvis står "gravid" på Clearblue :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lese to sider tilbake. Tenkte jeg skulle skrive at klaffet for meg den mnd jeg hadde minst EL-tegn. Men det var tydeligvis ikke nødvendig :bolledeig:

Jeg våger meg på en gratulasjon :klemmer::hoppe:

Hva med å ta en digitaltest? Hold deg unna drikken en tid og test :popcorn: . Jeg fikk positiv test på ettermiddagen. Tror ikke det spiller så stor rolle når man først er gravid. Når er IKM? Nå har det klaffet ganske fort, har det ikke? PP2-3?

Takk :) Jeg tar en digitaltest i morgen tidlig, håper den er positiv :lur: Satser på at IKM er i morgen, jeg vet ikke helt sikkert siden jeg ikke fikk pos EL test. Er i PP3 nå, så det har gått ganske raskt - selv om det føles mye lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk ikke tatt digitaltest i det hele tatt. Trodde jeg trengte den bekreftelsen, men så tok jeg isteden hundre strimler og de ble positive hver gang ;). Tok og EL-tester som ble positive. Det var egentlig sistnevnte som gjorde at jeg ble mest sikker. Vet ikke. Om det av en eller annen grunn skulle stå "ikke gravid" i morgen, så betyr det ikke at du ikke er gravid. Husk det :) (selv om jeg tror du er det)

Gleder meg til i morgen :popcorn: . Tror du at du får sove i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så uvirkelig (dumt å si det etter å ha prøvd i 3 mnd, jeg vet :lol: ) men jeg tror jeg trenger den bekreftelsen ja ;) Har ganske godt sovehjerte, så det går nok bra - verre med konsentrasjonen på jobb :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Jeg er helt sikker på at du venter en liten en :rødme:

Jeg sa jo det at jeg fikk ikke noe skikkelig positiv el test den mnd min lille mageboer ble til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue sier "ikke gravid" :tristbla:

Det var jammen tidlig på'an ;)

Ikke ta det så tungt Lilly. CB-testene krever mer hcg for å vise deg "gravid". Har hørt om mange her som har fått positive billigtester, som må vente på at CB blir positiv. Aldri hørt om noen som har fått falske streker på billigtester (de er mer sensitive enn CB så vidt jeg vet). Dette går nok veien skal du se :klemmer:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...