*lilly* Skrevet 22. august 2010 Forfatter #161 Del Skrevet 22. august 2010 Spennende, håper det gir resultater Ja! Det håper jeg også Det hadde vært så koslig med en liten mai-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. august 2010 #162 Del Skrevet 23. august 2010 Hei hei! Håper du har hatt en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #163 Del Skrevet 23. august 2010 Hei Har hatt en fin og rolig helg - - - - - - Kjennes ut som EL begynner å nærme seg Spent på om jeg får utslag på test i dag, litt tidlig, men det kan jo være. I så fall blir EL tidligst onsdag Jeg kjører jo på med sånne strips + CB for å være sikker! For ikke å glemme temping da Tror jeg har blitt en skikkelig prøve-geek, gleder meg til å se hvordan kurven blir når jeg legger tempene inn på FF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 23. august 2010 Ingen pos EL test i dag, blir vel i løpet av uka tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2010 #165 Del Skrevet 23. august 2010 EL EL EL EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. august 2010 #166 Del Skrevet 23. august 2010 Heier på EL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 23. august 2010 EL EL EL EL Heier på EL!! Takk for heiing Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. august 2010 #168 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, du er godt i gang med triksene ja Jeg orka bare tempe 1 mnd jeg. Og kun i ukedagene. Jeg syns termometeret brukte så sinnsyk lang tid på å bli ferdig??!! Men bra det går uten for mye mas for deg Bare så du vet det - du er heldig, veldig heldig, som vet at du kan bli gravid med din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) *dobbel* Endret 23. august 2010 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, du er godt i gang med triksene ja Jeg orka bare tempe 1 mnd jeg. Og kun i ukedagene. Jeg syns termometeret brukte så sinnsyk lang tid på å bli ferdig??!! Men bra det går uten for mye mas for deg Bare så du vet det - du er heldig, veldig heldig, som vet at du kan bli gravid med din kjære Jada, her kjører vi full pakke med temping, EL tester, vitaminer til sambo og grapefruktjuice til meg Jeg har bare brukt et helt vanlig digitalt termometer vi hadde fra før, syns ikke det tar så lang tid, kanskje 10 sek? Godt poeng LineGourmet, det er greit å vite og egentlig ingen selvfølge. Så jeg håper vi klarer det igjen snart, det var dette med tålmodighet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. august 2010 #171 Del Skrevet 23. august 2010 Synes billigstripsene var ganske vanskelige å tyde. CB sin er derimot veldig enkel. Meeen.. Ganske så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 23. august 2010 Synes billigstripsene var ganske vanskelige å tyde. CB sin er derimot veldig enkel. Meeen.. Ganske så dyrt. Pleier å bruke strips til jeg ser at streken er ganske sterk, og så tester jeg med CB for å være sikker. Veldig greit med smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. august 2010 #173 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har en haug med billigtester, men har kasta "bruksanvisningen"... Hvordan tyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. august 2010 #174 Del Skrevet 24. august 2010 Heier frem en snarlig EL! Jeg har selv nettopp bestilt EL tester fra CB, gleder meg til å prøve de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. august 2010 #175 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har en haug med billigtester, men har kasta "bruksanvisningen"... Hvordan tyde? Resultatstreken skal være tydeligere enn teststreken. Mine ble aldri tydeligere, men var nesten like tydelige i kanskje 3-4 dager. CB sin gir enten O eller . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. august 2010 #176 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har en haug med billigtester, men har kasta "bruksanvisningen"... Hvordan tyde? Også må de dyppes 15 sekunder, i motsetning til gravide-testene som er bare 3 sekunder så vidt jeg husker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. august 2010 #177 Del Skrevet 25. august 2010 Resultatstreken skal være tydeligere enn teststreken. Mine ble aldri tydeligere, men var nesten like tydelige i kanskje 3-4 dager. CB sin gir enten O eller . Også må de dyppes 15 sekunder, i motsetning til gravide-testene som er bare 3 sekunder så vidt jeg husker... Hehe, takk for tips Får prøve de denne pp da Og lilly, har ikke verdens beste tålmodighet jeg heller :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. august 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg oppdaget at mitt store lager av billigtester plutselig var tomt, ikke så rart egentlig sånn som jeg har testa Jaja, jeg har da CB så det skal vel går bra. Ingen pos EL test enda, kommer når den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. august 2010 #179 Del Skrevet 25. august 2010 Får håpe du slipper å gå til innkjøp av nye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 26. august 2010 #180 Del Skrevet 26. august 2010 hei hei, hilser på deg ) ønsker deg lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå