Gjest Mayamor Skrevet 2. juni 2004 #601 Skrevet 2. juni 2004 Synes du har vært kjempeflink jeg. Vær hjemme og kos deg den siste tiden før den nye sjefen ankommer. Gå på besøk til venner. Kino. +++ Nå har du barnevakt... Klem fra Mayamor
Salamandra Skrevet 2. juni 2004 #602 Skrevet 2. juni 2004 Så fint bilde av deg, havsulen.. Er bare som snarest innom for å sjekke ståa, og det ser jo ut til at alt står bare bra til hos deg. Så flott! Driver med gardinprosjekt jeg også, og plutselig husket jeg hvorfor jeg ikke har gått til anskaffelse av symaskin før.. undertrådkjerv og brekte nåler og jeg vet ikke hva.. Fikk fikset det etterhvert da, så jeg fikk i allefall sydd magebånd.. Jaja.. :D Du får kose deg med magen, vi snakkes!
havsulen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #603 Skrevet 2. juni 2004 I dag var jeg på besøk hos venninne etter bassengtrening. Vi spiste superlunsj med melon og skinke, jordbær, mango etc. Utrolig koselig! Men tror jeg skal vente med å planlegge mer enn en ting om dagen, det å komme seg fram og tilbake til treningen er egentlig nok. I kveld hadde vi besøk av det paret fra svangerskapskurset som vi fikk best kontakt med, og det var så koselig! De var i fire timer og vi hadde tusen ting å snakke om - de er jo i akkurat samme situasjon som oss. Og kjempehyggelige! Er så glad for at vi skal ha permisjon samtidig! Mannen har kjøpt lister og malt dem to strøk. De ligger til tørk ute i hagen, så vi håper på oppholdsvær! : ) Matahari; du gjentar ikke deg selv, det om den boka var nytt for meg! Så morsomt å høre om, tror nesten jeg må lese den! Du har nok ikke tatt så feil i din antagelse vedrørende mitt jobbsted! Lillen: jeg vil snakke med deg! Jeg gleder meg til vi er pålogget samtidig neste gang! Tusen takk for gode ord, Mayamor, Salamandra og Camelia. Men Camelia, det var sterke ord som setter meg litt ut... Nok om den saken!!!
Rannva Skrevet 2. juni 2004 #604 Skrevet 2. juni 2004 *bare innom for å holde meg oppdatert og legge igjen en liten :blomst_opp: *
Nitha Skrevet 7. juni 2004 #605 Skrevet 7. juni 2004 Hei hei solstrålen Da er vannjoggebeltet utprøvd og kan anbefales. Nå kan jeg bare tenke meg hvordan det er å være gravid, men jeg kan tenke meg at det er fint å kunne bruke vannjoggebelte når en er blitt temmelig gravid Fjellhallen stenges for sommeren denne uka, så jeg trenger det ikke selv i sommer. Så bare si fra. Tror det blir dårlig med Oslo-tur på oss på ei stund, men hvis dere er oppover en tur så vet du hvor du finner meg. Hadde forresten besøk av fadder-jentungen i helga. Hun ble født to dager etter bryllupet vårt, og er en skjønn liten indikator på at det snart er ett år siden. Så blid! Og så søt!! Sukk.......... Fru Nitha
Rioja Skrevet 7. juni 2004 #606 Skrevet 7. juni 2004 Heisann! Ville bare si hei mens jeg var her inne for å oppdatere meg... Kos deg videre! :-)
Jinx Skrevet 7. juni 2004 #607 Skrevet 7. juni 2004 Hei hei Håper alt står bra til med dere !? Godt at dere har funnet dere et "vennepar" i samme situasjon.. Kan nok bli nære bånd der ja NYT magen !!! Klem Jinx
lillen Skrevet 7. juni 2004 #608 Skrevet 7. juni 2004 Hvor er det blitt av Havsulen? Nyter du livet? Håper du ikke har en vond skrivebordstol, men at du bare har det for travelt med triveligere saker! Hvor er dere kommet i prosjekt barnerom? God klem fra Lillen
havsulen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #609 Skrevet 8. juni 2004 Hvor er det blitt av Havsulen? Nyter du livet? Takk for din oppmerksomhet, Lillen! Jeg har vært borte en stund fordi: a) noen har brukt vår IP-adr til å forsøke å hacke seg inn et eller annet sted! :o Kjempeskummelt! Det ringte en sint mann fra ADSL-leverandøren vår og sa at hvis det skjedde igjen ble vi politianmeldt! Også jeg som ikke kunne hacke for å redde livet engang... Så jeg leverte hele maskinen til dataansvarlig på jobb, og det viste seg at han ikke hadde lagt inn brannmur. Men nå har vi brannmur og antiviruskontroll og jeg vet ikke hva. Så nå håper jeg at min kriminelle løpebane er over... B) landsmøte med jobben i helga, på hotell. Deilig med avveksling, deilig mat og andre som betaler regningen! Gøy med festmiddag i trang (!) kjole, og masse magefokus. :oops: Hvor er dere kommet i prosjekt barnerom? Jeg har en flink mann! I det siste har han montert listene, markisen og rullegardinen. Mettet tregolvet med grønnsåpe og gjort dørkarmen klar til maling! Jeg har sydd ferdig gardinene, med rynkebånd og firefingerskroker (som jeg for en uke siden ikke hadde anelse om hva var, så når jeg kan klare det, kan alle!) Har kjøpt gardinstang, fester og endestykker. Men byen butikker har gått sammen om for det meste å tilby gullaktige krimskrams gardinopphengssaker, det har vært vanskelig å finne ting i hvitt! Mangler fortsatt hvite ringer til å henge opp gardinene med, etter mislykkede forsøk hos Hansen & Dysvik, Kid, Princess og Ikea. Men gir ikke opp! Har også sydd ferdig en slags opphengsgreie med lommer i. Sammen med putene tror jeg det blir ganske så fint. I går kveld kom nabodama med en pose full av klær: sokker, bodyer og en kjole til meg. Så snilt! Den minstebodyen var i str 56 - og det var - lite! Og utrolig konkretiserende! Nitha: jeg skal hjem en tur i uke 26. Kan jeg få komme på besøk da? Tusen takk for hilsner, Rioja, Tiny og Jinx! Forresten trenger jeg en sladrevenn. Så hvis noen kunne tenke seg det, hadde jeg blitt glad.
magnhild Skrevet 8. juni 2004 #610 Skrevet 8. juni 2004 Jeg ELSKER å sladre!!!! Og du? 56? Det er jo ikke så lite da. Når du finner frem 50 så begynner det å bli lite... Hihi! Så snill en nabo da!!!
jolie Skrevet 8. juni 2004 #611 Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil også sladre! Jeg kan være reservesladrer altså :D Så deilig å høre at du har det bra! Og firefingerskroker? Høh, jeg har knapt satt en fot inne på Kid (og lignende) noensinne. Også drømmer jeg om symaskin og egensydde gardiner? Men det er lov å drømme nemlig! Og det skal jeg. I mitt drømmeliv er jeg en velfungerende husmor Ha en flott uke videre!
Nitha Skrevet 9. juni 2004 #612 Skrevet 9. juni 2004 Vår dør er alltid åpen for deg! Da skal du få høre det siste av det siste herfra... Det er et par hårreisende nyheter, bare fra den egne lille verden like bortenfor renseanlegget.................. Husk å ta med deg masse bryllupsbilder!!!! Fru Nitha
Kipa Skrevet 9. juni 2004 #613 Skrevet 9. juni 2004 Filler'n..for sent ute...ville også vært sladrevenn..... - får vel nøye meg med å se det i dagboka da! Også får jeg stole på de to ovenfor...en av mine forsov seg for min sladring... Ha en fin dag med din fine mage! :dagensrose:
Gjest Mayamor Skrevet 9. juni 2004 #614 Skrevet 9. juni 2004 Skummelt med hackere. Jeg kunne heller ikke hacket uansett. Men her er samboer datakyndig. Så her har vi allerede brannmur +++. Men hacking - det gjør han ikke heller. Leste om han der fyren som simulerte et fly som havarerte. Hele Sola redningstjeneste ble satt i alarmberedskap. Nå fikk han 500 000,- i bot. Og stakkars: Han sier han ikke har råd... Synes boten var for lav jeg! Ellers er det koselig å lese om deg og ditt... Klem fra Mayamor
Gjest Camelia Skrevet 9. juni 2004 #615 Skrevet 9. juni 2004 Hm...de har da hvite ringer (i tre) på Ikea? Det er der jeg har mine fra, i hvertfal...
havsulen Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #616 Skrevet 10. juni 2004 Var hos venninne S sammen med venninne Sa i går. S hadde kjøpt ny leilighet, spennende å se! Og fint å skravle! Ble som vanlig alt for seint, kom hjem halv ett. Vil herved avlevere et løfte til meg selv: Jeg lover herved meg selv å gjøre alt som står i min makt for at slike faste venninnetreff skal fortsette, også etter ankomsten til barnet vårt! Mannen hadde malt listene i gangen mens jeg var borte, det blir lyst og fint med hvite lister! Og med listene malt på barnerommet tror jeg vi kan erklære det for ferdig oppusset! Nå kan vi vaske, og kjøpe møbler! (Skal hente bestilte gardinringer i dag, Ikea hadde ikke da jeg var der, Camelia - men takk for tipset!) Jeg ringer angående hjemtraktsbesøket, Nitha. Lover å ta med bryllupsbilder, og gleder meg til å se og høre mer om huset. Glimrende hjemmeside dere har laget, forresten! Og - har foretatt en uhøytidelig trekning, som endte med at Kipa tildeles hovedansvaret når det gjelder å informere. Håper Magnhild og Jolie vil ta over hvis hennes ammetåke og/eller andre gjøremål skulle forhindre henne i å utføre sine informasjonsoppgaver. Sender dere PM m/tlf. nr, tusen takk for hjelpen!
lillen Skrevet 10. juni 2004 #618 Skrevet 10. juni 2004 Tusen takker for sommerlig hilsen! Ønsker deg også en super sommer! Kan hende vi sees...
havsulen Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #619 Skrevet 11. juni 2004 I går hengte vi opp gardinene på barnerommet! Og i dag skal vi på Ikea for å se om de har hvit kommode, garderobeskap og bokhylle. Ellers må vi bestille fra et møbelhus og det tar fem uker. Hadde vært så gøy å få i hvert fall kommoden nå, så jeg kan begynne å vaske barneklærne og legge dem etter størrelse. Mannens bandøvelse ble avlyst i går, så da fikk listene sitt andre malingsstrøk. Når gangen er ferdig vil jeg at han skal erklære seg ferdig med oppussing for en laaang stund! Får ikke lov til å begynne på slipetrappa-prosjektet, for han må jo nyte sommeren også! Den trappa kan vi fint gå i uansett. Nå skal jeg til jordmor, håper jeg får høre hjertelyden. Kan hende vi sees... Det synes jeg hadde vært kjempehyggelig! Kanskje is og jordbær i hagen min? Du kan forresten velge meny, noe som magen din liker. Og så bare slappe av. Kanskje gjesterom? En lys sommermulighet som vi ikke trenger avgjøre nå, det er et åpent tilbud
Gjest Camelia Skrevet 11. juni 2004 #620 Skrevet 11. juni 2004 Jeg tror Havsulen kooooser seg.... Sukk! :D
Fremhevede innlegg