Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

I går var jeg på ultralyd :) Fikk se en sprellende (!!) liten urokråke som styrte på inne i magen min :) H*n ville ikke vise om h*n er gutt eller jente, så det var et lite stabeist :snurt: Nå sitter jeg her med stilige bilder av et lite nurk :rødme: Jeg har ligget i noen dager og kjent etter liv, og det er rart jeg ikke kjenner noe sånn som klumpen sparket og sparket!

I dag er fjerde dagen jeg ligger rett ut med en ordentlig forkjølelse, og sammen med den kom kvalmen tilbake :( Håper jeg blir frisk fort, for dette er så travelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente liv for første gang for to dager siden, og det var ordentlig stas!!! :rødme: Jeg fikk tidlig beskjed om at jeg har morkaken på fremsiden, så det ville kunne ta lang tid før jeg merket noe. Men endelig er sparkene tydeligvis blitt kraftige nok! :yvonne:

Veldig fin vogn Rosebud!! Jeg har ikke begynt å se på vogner en gang enda, men hvis det er såå lang leveringstid, skjønner jeg at det kanskje er på tide!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært noen dager med full action i magen! :rødme: Kjenner tydelige spark og merker at blæra mi er veldig spennende :fnise: Synes det er dødskult å kunne se utenpå magen at det ligger en liten og sparker, uansett hvor mye det holdet meg våken om natten :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting utenpå, men det er helt tydelig at han er ordentlig aktiv, for det er stadig noe på gang inni magen. Har også morkaka på fremsiden, så det kan nok ennå ta litt tid før Blåmann kan kjenne noe. Han er ganske utålmodig og vil nok kjenne noe snart, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full fart til tider! Selv om morkaka ligger foran så kjennes det og vises det på utsiden. Moro :) Merker at det har blitt mye mer futt i sparkene, og mer skal det bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aktiviteten er det visst ingenting å se på. Stakkars ribbeina mine utover høsten hvis aktiviteten opprettholdes på samme nivå som det er nå... Men jeg er selvfølgelig overlykkelig for at han vil vise meg at han fortsatt er der :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteten er det visst ingenting å se på. Stakkars ribbeina mine utover høsten hvis aktiviteten opprettholdes på samme nivå som det er nå... Men jeg er selvfølgelig overlykkelig for at han vil vise meg at han fortsatt er der :rødme:

Ja, huff :fnise: Har hørt at det er kjempevondt når de sparker i ribbeina etter hvert.

Sist jeg var gravid slapp jeg den opplevelsen, så jeg har bare hørt andre snakke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at lillemann beveger seg i magen :jepp: Det er ikke så mange tydlige spark, mer en følelse av at han beveger seg :) Greit jeg har vært på ul og sett at det er en baby inni der, og ikke en ål :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg innom igjen og skal prøve å oppdatere litt på denne fronten :)

Jeg har vært innlagt på sykehus med nyrestein og ble i hui og hast hentet i ambulanse og tatt med til sykehuset vi har fødeplass på. Det hele var kjempe smertefullt og skummelt, men heldigvis virker det ikke som babytassen vår har tatt noe skade av det (etter hva de kan se på UL og sånn).

Nå er jeg hjemme igjen, sykemeldt til oktober og mest trolig ut svangerskapet.

Han lille her inne er veldig aktiv og jeg kjenner han flere ganger dagen, noe som er veldig positivt :) Særlig på kvelden er han aktiv, så aktiv at vi også kan se det utenpå. Ikke alltid, men mange ganger :) Vi ser så klart ingen tydelig fot eller noe, hehe, men mannen synes det er litt ekstra spennende at han får tatt mer del i det hele.

Håper alle har det bra og koser dere i det nydelige høstværet med magene deres :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det endelig vår tur til ultralyd, gleder oss masse. Så er det bare og håpe at alt står bra til.

Ellers har jeg endelig fått meg time til fysioterapi grunnet bekkenløsning, så det blir spennende på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Dine, det hørtes ikke noe gøy ut! Ihvertfall bra ting ordnet seg :) Veeeldig koselig med bevegelse og spark, det kan jeg skrive under på :rødme:

Masse lykke til i morgen Tussi! :) Tipper alt er bra i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det full fart til tider! Selv om morkaka ligger foran så kjennes det og vises det på utsiden. Moro :) Merker at det har blitt mye mer futt i sparkene, og mer skal det bli ;)

Jeg opplever akkurat det samme her! Morkaka gjorde at jeg kjente liv sent, men nå er det ingen tvil lenger!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg opplever akkurat det samme her! Morkaka gjorde at jeg kjente liv sent, men nå er det ingen tvil lenger!!! :nigo:

Jordmor mente at jeg også har foranliggende morkake denne gangen, så derfor kjente jeg spark 3 uker senere enn sist gang. Fremdeles er det lite jeg kjenner, men det er godt å ha begynt å kjenne NOE i alle fall.

Og nå er det bare ei uke igjen til ultralyd! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...