Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

Her er frøkna kommet! Kom 31 desember istedet for 4 januar :) Hun er helt herlig, og jeg er skikkelig forelsket i henne. Dro hjem fra sykehuset på lørdag og vi stortrives som foreldre :rødme: I dag har vi prøvekjørt en mini-mini tur med vogna og gitt henne hennes første bad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stapler

Her er frøkna kommet! Kom 31 desember istedet for 4 januar :) Hun er helt herlig, og jeg er skikkelig forelsket i henne. Dro hjem fra sykehuset på lørdag og vi stortrives som foreldre :rødme: I dag har vi prøvekjørt en mini-mini tur med vogna og gitt henne hennes første bad :)

Gratulerer!!! Så spennende! :rødme:

Kos med bading og mini-tur med vogna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er frøkna kommet! Kom 31 desember istedet for 4 januar :) Hun er helt herlig, og jeg er skikkelig forelsket i henne. Dro hjem fra sykehuset på lørdag og vi stortrives som foreldre :rødme: I dag har vi prøvekjørt en mini-mini tur med vogna og gitt henne hennes første bad :)

Gratulerer så innmari mye! :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom Lilletassen søndag kveld 2.januar :hjerte:

En helt fantastisk herlig krabat som er verdens nydeligste lille gutt.

Er skikkelig forelsket og han er det beste jeg vet! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom Lilletassen søndag kveld 2.januar :hjerte:

En helt fantastisk herlig krabat som er verdens nydeligste lille gutt.

Er skikkelig forelsket og han er det beste jeg vet! :rødme:

Gratulerer så mye! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stapler

Her kom Lilletassen søndag kveld 2.januar :hjerte:

En helt fantastisk herlig krabat som er verdens nydeligste lille gutt.

Er skikkelig forelsket og han er det beste jeg vet! :rødme:

Så herlig!! :rødme:

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Gratulerer Rosebud og Dine!

Begynner virkelig å glede meg til å "bli ferdig" snart jeg også. Formen er elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner virkelig å glede meg til å "bli ferdig" snart jeg også. Formen er elendig.

Da er vi to! Utrolig kjedelig å tenke på at det er tre hele uker til termin - og derfra kan det jo gå to uker til.. Jeg vil ha henne ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utålmodig!

Sist startet fødselen 8 dager etter termin, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet... :sjenert: Men akkurat det er vanskelig når bekkenet er så vondt at jeg må kravle som en liten unge, med tempoet til en hundre år gammel dame, ut av senga og sofaen :tristbla:

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Rosebud og Dine :rødme:

Litt over 5 uker igjen til termin. Mannen klapper på magen og sier at "lillebror" godt kan komme nå. Jeg klapper på magen og sier at "lillebror" godt kan vente litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer!! :strix:

5 dager til termin for min del... :hoppe::popcorn: Jeg begynner å bli ganske klar nå, men det er ikke kriiiise om det går litt over heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn vært klar siden november, men er jo for hans del glad for at han ikke kom da. Men nå som jeg bikker 38 uker i morgen, kan du bare komme :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathrine25

Hei!

Har ikke oppdaget denne tråden før nå jeg, men bedre sent enn aldri:) Jeg hadde termin 31.januar,men lillejenta meldte sin ankomst 12.januar istedet:) Etter å ha forlatt forloveden etter å ha oppdaget hans utroskap,ble jeg alene i desember og er nå alenemor...Blir tøffe tak, men vi skal nok klare oss:)

Gratulerer til alle som har blitt mamma hittil i 2011, og håper det går bra med dere andre som venter et lite nurk snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...