Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

Gjest Stapler

Jeg sitter her med et lite nurk på armen min som ble født 15.01.11. Fødselen ble igangsatt og gikk fort og greit. Nå er jeg helt fortapt i den lille prinsen min og klarer ikke helt å fatte at det går an å føle noe så sterkt for noen! :rødme: En fantastisk følelse å bli mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, Stapler! :strix: Jeg husker fra prøvetiden at alle rullet seg i babystøv fra gravide, er det noe som heter fødestøv? I så fall melder jeg meg frivillig til litt rullings :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sende litt fødestøv selv om en ikke har født selv? Jeg gjør et forsøk...

fødestøv for dem som trenger det --> :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd mye! Gratulere til alle som har født! :)

Nå er jeg virkelig klar! Skal hun ikke komme snart :) ? Lykke til, til alle som fortsatt venter på den lille :) Nå er det bare siste innspurt igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i heimen venter vi i alle fall spent! Terminen var i går, så det kan jo skje når som helst :hoppe:

Har blitt skikkelig forkjølet da, helt utslått... Typisk nå heeelt på slutten når jeg har berget unna alt tidligere :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Gratulerer Stapler! :)

Synd med den forkjølelsen Ella. Jeg har hatt omgangssyke. Ikke noe gøy når man er høygravid, men jeg trøstet meg med at det i alle fall er greit å "gjøre den unna" før fødselen ;)

Håper du ikke er for dårlig når den lille er klar til å komme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg endelig gå inn her og fortelle at babyen vår har kommet til verden! :hjerte:

25. januar, 4 dager over termin, kom den "lille" jenta vår til verden i en fart :)

Var ikke helt kvitt forkjølelsen, men bra gikk det likevel ;)

Det er herlig med baby i huset igjen, vi koser oss :rodmer:

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stapler

Nå kan jeg endelig gå inn her og fortelle at babyen vår har kommet til verden! :hjerte:

25. januar, 4 dager over termin, kom den "lille" jenta vår til verden i en fart :)

Var ikke helt kvitt forkjølelsen, men bra gikk det likevel ;)

Det er herlig med baby i huset igjen, vi koser oss :rodmer:

Gratulerer så mye! :klemmer: Godt det gikk bra til tross for forkjølelsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle dere som har fått små nurk i det siste :rodmer: Håper dere også koser dere glugg ihjel med de små, det gjør i alle fall vi :) Tenk at frøkna mi har blitt 1 mnd allerede, tiden har virkelig flydd forbi, og hun blir mer fantastisk for hver dag, smiler og lager nye grimaser og lyder :rodmer:

Benytter også anledningen til å ønske de av dere som fremdeles venter lykke, lykke til med fødselen! Dere har masse å glede dere til, og nå nærmer det seg med stormskritt for alle i denne terminklubben, så hold ut selv om det er tungt på slutten og dere sikkert er skikkelig utålmodige ;)

Ha en fortsatt flott dag jenter og småtroll :)

Endret av Rosebud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har helt glemt å oppdatere her.. Vår lille snuppe kom til verden på termin den 19. januar, og er allerede blitt 2 uker gammel. Hun er helt fantastisk søt og herlig!!! :rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...