Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

Det er kjempespennende med UL ja :) Masse lykke til til dere som skal! *Krysser fingrene for at at dere får sett kjønn* ;)

En gutt er fint ja.. Blir en utfordring for en ny mamma det å få en gutt, men det går seg nok til håper jeg.

Nå skal vi snart bestille vogn og litt sånn diverse, så dette begynner virkelig å gå opp for oss at vi venter en liten gutt om ikke altfor lenge.. 1.januar er veldig spennende ja, hehe. Jeg antar han blir litt forsinket, har på følelsen at han kommer til å holde seg der inne over tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært på UL i dag, og der viste deg seg en frisk og fin liten gutt :rødme: Termindato 1.februar. Nå begynner det å føles litt mer virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stapler

Så koselig med en en frisk :babygutt: , Blåmor!

Bare en uke til jeg skal på UL :danse:

I går var jeg og mannen ute og kikket på barnevogner... Vanskelig valg! Jeg har sett for meg at vi ender opp med SIMO, men den er jo veldig tung og stor da! Jeg falt veeldig for Bugaboo Cameleon i går. Liten, nett vogn som veier ca halvparten av Simo. Dessuten kan man feste bilsetet direkte på vognen og det virket genialt :Nikke:

Noen andre som har sett på barnevogner eller vet hvilken dere skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ender opp med Brio eller Simo kombivogn :)

Ganske tunge vogner,men jeg har 2 store hunder så det er bare en fordel for meg :ler:

Jeg mye tur i skogen, og jeg synes disse er ganske bra på litt humpete grusveier(har fått teste av venner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det meste av barneutstyr fra før, så jeg trenger (u)heldigvis ikke å shoppe så mye ;)

Vi har en TFK Joggster Twist og en Brio kombi med teleskop light understell. Fornøyd med begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke kjøpt noenting ennå, vi. Regner med at vi låner bagvogna til svigerinne A, den var veldig god å bruke. Men sportsvogna deres skal vi absolutt ikke låne, den er helt på bærtur. Det eneste vi har er seng, for den har vi arvet. Men vi har jo heldigvis goood tid ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Vi har også "alt" (dvs LITT supplering blir det sikkert ;) ) til baby fra før.

Men her blir det en del innkjøp til den kommende storebroren. For at sprinkelsenga skal bli ledig, må han få "stor seng" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Så gøy å lese om ULene deres :)

Jeg har vært hos jordmor og fått høre hjertelyd i dag, jeg.. Svever på en rosa sky... Det er bare så utrolig deilig å få en bekreftelse på at det er et hjerte som slår. Og nå er det "bare" fire uker til UL for min del også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har vært på ultralyd!! Nå er det ikke så lenge før jeg skal heller; 09.09! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer alle dere som nå har vært på ultralyd - veldig stas med alle de små :babysmokk: Ellers håper jeg formen er bra for dere alle! Nå kjenner vel en del liv inni magen, kanskje? Jeg har kjent henne masse de siste ukene, og nå sparker hun såpass hardt at jeg kan se magen bule ut her og der når hun snur på seg eller spreller :rødme:

Har ikke kjøpt barnevogn enda, men har tenkt at jeg må bestille snart, da jeg har forstått det slik at det kan være 10-12 ukers leveringstid... Og jeg vil helst ha vognen i hus før jul, just in case, siden hun har termin 4 januar. Men er ganske sikker på hvilken vi vil ha da. Denne: http://www.barnevognguiden.no/images/stories/jreviews/382_Mondialduo2_1251371292.jpg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...